Friday, July 17, 2009

J|ka 'PenDr|ve' BoLeh tErsenyUm, mEngaPa kamU t|Dak?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:02 AM
p1

Senyumlah, kerana senyum itu dapat melembutkan hati yang sedang marah!!
Selamat Hari Jumaat!!

Tinggalkan senyuman kamu juga di sini!!

Nota Kakitanganku : Aku suka melihat senyuman berlesung pipit!! Cantik menawan, kacak tertawan! Sayangnya, lesung pipit aku hanya 'secoet' dan sebelah kiri sahaja! Sob Sob Sob!

36 kUs-kUs:

Itajeff @Something To Share on July 17, 2009 at 9:19 AM said...

Salam Cik Tedi
Senyum itu sedekah..senyum selalu jgk leh jadi awet muda...:-)

sue's blog on July 17, 2009 at 9:25 AM said...

kite xde lesung pipit sbb pipi kite terlalu bulat..hehehe..huhuhu

Watierman on July 17, 2009 at 9:28 AM said...

Adik Tedi...kita serupa...interms of lesung pipit tu...tp jgn senyum lebih2 lak...nanti org ingat SAWAN ker apa!

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 9:29 AM said...

ye kak ita! x rugi pun kalau kite senyum :)

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 9:29 AM said...

ha ha ha sue!! kalau senyum pun x nampak ek? ekekekeke

ZARA 札拉 on July 17, 2009 at 9:29 AM said...

aku senyum kamu suka tak syg?

ihiks!

^_^

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 9:30 AM said...

ekekekke.. kak watie.. senyum kena bertempat kan..? kang memanjang je senyum.. payah gak! :P

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 9:30 AM said...

yu ni Dak zara! opkosss lah!! :)

mEiZ SHA on July 17, 2009 at 9:50 AM said...

sEnYum LAA seiNdaH suRia..:)
SALAM jUMAAt hUga BUat KAMu

mEiZ SHA on July 17, 2009 at 9:50 AM said...

sEnYum LAA seiNdaH suRia..:)
SALAM jUMAAt hUga BUat KAMu

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 9:54 AM said...

terima kasih meiz sha :)

Tinie a.k.a Ibu Fatin on July 17, 2009 at 9:56 AM said...

aku senyum nie...
ada lesung pipit dua2 belah..:)
ko nampak tak???

muahahhahaha

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 10:06 AM said...

tinie!! Aku harap aku tidak nampak.. aku amat jeles sehingga ingin memadam komen mu ini!! Uwaaaaaa

Ena Qaisya on July 17, 2009 at 10:22 AM said...

aku tak larat nak senyum sebab aku ngantukkkkkkkkkkkkkkk huhuhuhu

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 10:26 AM said...

senyum sambil tdo pun boleh lah ena! pok pok pok!!

Softtouch [Hanim] on July 17, 2009 at 10:41 AM said...

ok sy tinggalkan senyum saya dicni... :)

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 17, 2009 at 10:41 AM said...

tertipu lg...adehhh
tu bkn pendrive yg senyum...uwaaa~

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 10:48 AM said...

maceh hanim :)

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 10:48 AM said...

ekekekkekeke nOrul.. kawan2 pendrive lah tu.. sbb die melekat kat pendrive.. ekekekeke

QieFLy si Dolce on July 17, 2009 at 10:57 AM said...

Qief pown nak tinggal kan senyuman kat sini....hehehehe

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 10:59 AM said...

wah qie.. tue tersengeh tu .. ekekeke.. time aceh!

ashie023 on July 17, 2009 at 11:11 AM said...

itewww pendrive senyum mati..hehehe.

ok ,..skolah x nmapk..tp nmpk SJK, Syeksen bape..Melaka..

s@yangh@sni on July 17, 2009 at 11:22 AM said...

sama ko ngan akak nie..
lesung pipit dah jadi lesung batu..
har!har!har!
akak nak kena kurus arr..
baru boleh nampak lesung tu..

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 11:27 AM said...

ekekekkeke dak ashie .. klu nak tgk.. ketepikanlah pendrive tu klu boleh.. :p

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 11:28 AM said...

ekekekekek.. kurus baru nampak ek?/ alahai.. tu yg lambat sket nak nampak tu.. ha ha ha

tunggulah bulan pose.. mane lah tau nampak!!

sharamli on July 17, 2009 at 11:29 AM said...

tp jgn senyum s0rg2 erk..

ejdeejasmi on July 17, 2009 at 11:36 AM said...

senyumla selalu..nk pinjam lesung pipit emi tak?..hehehehe

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 11:48 AM said...

SHARAMLI : ITU SEMESTINYA.. ekekekeke..

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 11:48 AM said...

emi juga : tolong jangan menjeleskan org di sini.. ekekekekek

:p

neezareef on July 17, 2009 at 1:19 PM said...

anak aku ade lesung pipit

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 1:55 PM said...

ekekekkeke.. ikut ayahnye ke?

naf on July 17, 2009 at 2:20 PM said...

orang yg berlesung pipit kadang2 lupa dia ada lesung pipit sebab dia tak nampak!

lesung pipit mmg utk mata yg memandang...

-naf-
salam perkenalan

AkudanDia on July 17, 2009 at 2:40 PM said...

hehehe..arini saya senyum lebar kerana mau balik kampung..yeeehaaaa

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 3:01 PM said...

ye ye!! balik melaka! Melaka we back!!! ekekekeke

messyremo on July 17, 2009 at 11:05 PM said...

jadila ade jugak lesung pipit..

aku ni lesung batu pun tak nampak kt pipi aku nih~~

<< s| tED| >> on July 17, 2009 at 11:23 PM said...

meh aku bubuh kat pipi ko messy.. ko nak yg melekat ke yg tinggalkan kesan jek? ekekekeke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting