Saturday, July 04, 2009

AbanG!! I Lapp yOu!! yOu Lapp mE tOO??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:01 AM
Hai semua!! Bertemu lagi kita dalam ruangan "Ini Abang Saya!" Syyyyy!! Mak Tiri kami sudah tidur. Sebab sekarang jam dah menunjukkan jam 2.00 pagi!! Jadi kami mengambil keputusan untuk 'take over' ini 'notebooklah'!!

u4
Ini abang saya! Tengok !! Beliau tak berapa nak 'ensem'kan! Maklumlah!! Dia berkulit gelap! Opss! Berbulu gelap sedang saya kacak menawan dan putih berseri!! Well!!

u5
Ini gambar kami setahun yang lepas! Kami baru balik dari klinik dah terbongkang tidur selepas di beri ubat tidur oleh ibu tiri kami! Eh eh!! Bukan! Selepas di 'enjet' di bontot! Okey! Okey! Di punggung! Kurang sopankan? Psstt.. Ibu tiri kami memang 'lucah' sedikit kalau menaip. Tapi kami tidak!!

u3
Kami suka rumput dan selalu mengunyah rumput di depan rumah. Tapi pakcik sebelah rumah ni selalu racun rumput itu! Eh! nak bunuh kami ke?? Taulah Pakcik Sebelah Rumah ada ramai anak-anak dara cun! (anak dara di sini maksudnya, anak kucing betina okey!!) Tapi macamlah kami nak sangat. (Eleh.. kalau musim mengawan, muka kau yang hari-hari mengadap kat rumah dia. Itu pun tak ngaku) << Yang ini abang saya taip!! Dia pun 2x5 sebenarnya.

Photobucket
Sesi kami tidur-tidur. Ini lokasinya di beranda luar rumah. Kami di hukum kerana membuat bising sewaktu orang lain tidur. Salah ke..? Kami juga ada hak untuk tidur lambat dan berhoye-hoye di hujung minggu!! Ini tidak adil!!

u1
Tapi kami lebih cerdik. Kami menyelinap masuk dah membalas dendam dengan tidur dalam baju Mak Tiri kami yang belum di basuh! Eh Eh!! Tidur dalam atau tidur atas?? EhMmm... Bahasa Melayu kami tidak begitu baik. Maklumlah selalu bercakap dalam bahasa kucing saja! Hik hik hik!

u6
Okey! Akhirnya kami dapat tidur di atas tilam yang empok selepas puas di belasah kerana peristiwa membalas dendam semalam! Kejam kan? Tapi kami tidak mahu membuat aduan kerana takut di hantar ke SPCA!! Tempat yang tak berapa 'best' bagi kami!

Okeylah kawan-kawan! Penat juga menaip ini rupanya ye? Abang saya hanya menggerak-gerakkan 'mouse' saja. Saya yang menaip. Jadi yang lenguhnya sayalah. Dia melopong je kat sebelah ni. Babai! Cau cin cau!! Eh! Terikut-ikut pula gediknya. Ha ha ha ha!!

Nota kakitanganku : Woiii!! Siapa yang pandai-pandai 'updates' blog aku ni hah! Nak kena belasah ek? << Tengok-tengok!! Saya tak bohongkan? Saya dah cakap mak tiri kami memang garang! Okey!! Larikkkkkkksss!!

11 kUs-kUs:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 4, 2009 at 2:58 AM said...

meowwwwwww.....auuuuw..

hahaha...teD| ni mmg penyayang la :D

klu hamba, ada kucing masuk rumah dah xleh...xleh nak masuk umah...xleh2...tp tgk tuan hamba...begitu pengasih :D untung siapa yg beristerikan tuan hamba...ngeeee :D

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 3:08 AM said...

auwwww! Yu ni norul.. buat i maluwww jek tau!! << yg ini dak utih taiP!! Muehehehehehe

i.am.belle on July 4, 2009 at 8:30 AM said...

xD tetiba entri kucing mengganas hahaha



p/s: btw, i love richard clyderman ;}

Softtouch [Hanim] on July 4, 2009 at 9:01 AM said...

ala ala ala comelnya kucing tu..geram jer tgk..bulu dia bersih xdelah risau nak gomol2 dia kan. MAsa belum kawin sy suka sgt kucing tau tp sejak ada anak ni, pndang kucing pun sbelah mata jer. Bkn ape xsempat nak belek2 kucing, asyik belek anak jer

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 9:19 AM said...

ekekkeke belle... bio letak pic kucen belomen.. jgn org!! ha ha ha..
n beethoven toO!!
ekekeeke

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 9:19 AM said...

ye lah hanim.. faham.. lgi pun orang cakap bulu kucing tak sesuai tok kanak2..

ashie023 on July 4, 2009 at 4:11 PM said...

wah..dak utih terer giless dah internet skrg yek..tak caye nye aku..huhuhu

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 4:19 PM said...

ekekekekekke... serang hendap tenet waktu aku tdo.. kebod aku selalu rosak sebab selalu kena pijak dgn budak 2 ekor ni bila aku tertdo

AiydaLela on July 4, 2009 at 8:27 PM said...

celik IT betol kucen2 nih... * nada kagum

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 8:32 PM said...

well!! tgk lah tuan dia!! La la la la!!

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 8:32 PM said...

well!! tgk lah tuan dia!! La la la la!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting