Wednesday, July 22, 2009

Har| MengeMp|skaN Du|t Gaj|!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:32 PM
j1

Wah!! Hari membeli belah yang meriah di Jusco sudah bermula!!

Mari kita lihat tarikhnya....

j2

Tadaaaaaa..
Hari gaji bagi kakitangan kerajaan!!


Nota kakitanganku: Setakat ini aku memang tidak tergoda dengan hari-hari jualan seperti ini. Mampukah aku kekalkan perasaan ini? Atau aku akan tertewas? Kita tunggu sehingga esok!!

30 kUs-kUs:

shima on July 22, 2009 at 4:25 PM said...

hahha.weyh.syok pe g soping2.g arrr.SALE tuhhh.syoh.syoh.hahha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 4:34 PM said...

uwaaaaa shima!! kalau gaji aku rm 10000 sebulan.. x payah tunggu member day.. sekarang juga aku g! sob sob sob

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 22, 2009 at 4:50 PM said...

kalu ada jet, KRina terbang pegi sana sok..

Kita jumpa yek!

ashie023 on July 22, 2009 at 4:54 PM said...

gaji aku bulan lepas x amik lg dari bank..dah kuor lagik??ahhahah...(manyak ah ko ashie)

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 5:00 PM said...

ekekekekke... mane nak parking kak rina.. kete musti bersusun gila tu.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 5:00 PM said...

dak ashie?? serius??? sila pindah kan ke akaun aku segera! harap maklum!!

sharamli on July 22, 2009 at 5:02 PM said...

eleh..sah tewas gak..tunggu je la s0k..hu3

chawan1331 on July 22, 2009 at 5:22 PM said...

waa...xgaji ag sob sob...

GiGGLe GaL on July 22, 2009 at 5:25 PM said...

dak tedi, tiba2 aku rasa cam nak suruh ko sedarkan diri je.. wakaka..sebab aku tensyen.. ko 23 dah gaji.. aku selagi tak timbul 32haribulan, tak kan la gaji.. bengong betul kan HR ofis aku nih..

ah..aku sangat jeles ngan ko..

pegi la perabih kan gaji tu esok..

ibu_umairah on July 22, 2009 at 5:44 PM said...

alah nape dia buat 23 hb.....kita nak balik kampun ari sabtu!!!!!ala terlepas lagii!!!!

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 6:28 PM said...

elehhh sha.. :P kita nantikan saja.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 6:28 PM said...

cha: meh pinjam duit kakak ashie tu.. gaji bulan lepas pun dia lom pakai lagik.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 6:28 PM said...

cha: meh pinjam duit kakak ashie tu.. gaji bulan lepas pun dia lom pakai lagik.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 6:29 PM said...

ha ha ha ha.. sampai ke sudah lah tak de gaji ko mrs giggle..

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 6:30 PM said...

ibu_umairah: meh..pesan nak beli apa. nanti leh claim.. ekekekke dgn kos g beli skali :P

aien~s corner on July 22, 2009 at 6:53 PM said...

hahaha... aien tgk brg dlu..haha

Ayu on July 22, 2009 at 6:57 PM said...

esok gaji ke????????

alahai.. bulan ni gaji wa naik la.. tp RM50 jek.. sian eh.. dah tu banyak lak nk kena baya.. uwaa..

nk bereti jadik cekgu la mcm nih..

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 7:08 PM said...

ekekekkeek ain.. tgk jek.. jgn beli.. hik hik hik

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 7:09 PM said...

gaji aku juga naik bulan 7.. ye ye... rm50 jadilah.. tapi ada extra rm 120.00 sbb tunggakan elaun kewangan.. ye ye... boleh berhoye2...

ustazah dyLLa on July 22, 2009 at 8:46 PM said...

pasaraya pun dh tau jadual gji kakitangn kerajaan...hahaha

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 8:53 PM said...

a'a lah dylla. pandai kan.. kuarkan gaji terus g JJ.. ha ha ha

AkudanDia on July 22, 2009 at 8:54 PM said...

dak tedi, sila la pergi! kekekeke

cian pekerja2 jusco yang kena keje 'full' sebab nak layan kakitangan kerajaan cam dak tedi..kuikui

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 9:33 PM said...

akudandia : boleh.. kamu bagila ongkos nye.. hehehehhe

Monkey D Luffy on July 22, 2009 at 10:43 PM said...

kan time murah tu... rugi ko x habiskan gaji

<< s| tED| >> on July 22, 2009 at 10:46 PM said...

blanja aku luffy.. aku nak beli kipas baru jek.. ekekekekeke

tengku_fir21 on July 22, 2009 at 11:29 PM said...

jgn luper shopping utk gue

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 12:31 AM said...

ekekekkeke.. untuk gue pun lom tentu lepas lg ni.. nak soping tok lu lak.. ekekekek

biru on July 23, 2009 at 10:34 AM said...

terasa la plak,
gomen kan
hahhahah =P

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 10:43 AM said...

ekekekekekeek.. a'a biru :p

messyremo on July 23, 2009 at 8:44 PM said...

tedi..

belanje aku bleh?

aku tak keje lagik~~

masih seorang pelajar~~hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting