Saturday, July 25, 2009

berTemu BekaS kekas|h GeLap d| DaLam teranG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:19 PM
:angry:
Aku di paksa untuk menghadiri kenduri itu selepas Isya' malam ini.

Kata emak 'Eh! Orang dah ajak, tak elok menolak'.

Aku bungkam. Emak tidak tahu aku dan anak makcik itu punya skandal di zaman remaja!! Dan malam ini aku di paksa untuk hadir cukur jambul anak kepada si bekas kekasih gelap yang ke 4 sedang aku hanya ada sederet anak kucing! Kejam bukan?

Nota kakitanganku : Nanti aku akan beritahu keputusannya.....

32 kUs-kUs:

ItaJeff on July 25, 2009 at 7:51 PM said...

Salam cik tedi...
hehehe...tak sabo rasanya akak nak tau kesudahan cerita ko ni...hehehe...selamat bertemu kembali bekas kekasih gelapmu...hehehehe...cfirm ko tak lalu makan kenduri malam ni kan...

myQza on July 25, 2009 at 8:03 PM said...

ekekekke.. x de maknenye kakita.. makan tetap makan.. ha ha ha

Azuan on July 25, 2009 at 8:14 PM said...

betul cakap mak tue...
ikut je la..ha3

anN on July 25, 2009 at 8:20 PM said...

ish.. cte tw setrusnye.. cm hot je cte ni.hehehe

myQza on July 25, 2009 at 8:29 PM said...

pandailah azuan.. ekekekeke

myQza on July 25, 2009 at 8:29 PM said...

aien : x de mendelah!! kisah kanak2 ni.. ha ha ha

Ayu on July 25, 2009 at 8:37 PM said...

ala gi mkn kat dapur jekk.. bukan suh ngadap bekas kekasih gelap mu itu??

dah anak 4??? berapo umur bekas kekasih gelap ko tuh????

Unknown on July 25, 2009 at 8:40 PM said...

hik hik...penasaran plak aku nak tunggu kesudahan cerita kau ni tedi. Sama lah kita ni...hanya ade ank kucing jerk...

ustazah dyLLa said...

hahaha...gelap sngt ke xkekasih akak tu???...

sharamli on July 25, 2009 at 9:07 PM said...

s0 sweet...jmp kekasih gelap smula...hi3

mamai on July 25, 2009 at 9:18 PM said...

selamat ketemu kekasihmu cuma perlu diingat dia ada sederet anak.

Unknown on July 25, 2009 at 9:31 PM said...

past is past...hehe ;)

Unknown on July 25, 2009 at 9:53 PM said...

pegilah dak tedi, x baik menolak..org ajak..lain le kalu org x jemput pong, ko leh lah egenor..

Nakamura Kazuki on July 25, 2009 at 10:24 PM said...

ehmmmmmm..ambe musykil..kekasih gelap mung tu kucing ke orang.musyil..musykil...kalau orang...nampaknye...memori terhentila ye...pastu Coba la...pinjam satu bintang..pastu..dan selamanya kau dan aku terlanjur cinta..bla.bla..bla...

Unknown on July 25, 2009 at 10:39 PM said...

berderetnya anak dia tedi.. tapi xpa la ko kan ada anak gak.. wpun hanya anak kucing...

myQza on July 25, 2009 at 10:58 PM said...

ayus.. aku mmg makan kat dapur pun.. ekekeke

myQza on July 25, 2009 at 11:08 PM said...

anna : kesudahannya biasa-biasa saja

myQza on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

sha : macam sweet sour

myQza on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

mamai : ha ha ha ha ha

myQza on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

cikepal!! : aku setuju!

myQza on July 25, 2009 at 11:10 PM said...

dak ashie : aku pergi

myQza on July 25, 2009 at 11:10 PM said...

hencek nakamura : L.E.L.A.K.I a.k.a M.A.N.U.S.I.A .. ekekekeke

myQza on July 25, 2009 at 11:11 PM said...

cahayachenta : sebbaik ada... dr td kan? ekekekeke

myQza on July 25, 2009 at 11:11 PM said...

dylla : golap lah jugak!! ha ha ha

Aida Lela on July 25, 2009 at 11:29 PM said...

golap itu menawan...huwa huwa huwa

myQza on July 25, 2009 at 11:40 PM said...

ye ye ye.. hitam itu menawan.. CITIZEN!! ekekeke

teuku@ceh on July 26, 2009 at 1:37 AM said...

aku tertanye2 umo Si Tedi ni brape...
klu lebih dari 23 ...
aku nak panggil kak tedi...
ape2 pong...diharap bekas kekasih gelap tedi ni tidak akan mengambil tedi sbg istri keduanya...
sebabnya...sian kat anak-anak dia yg berderet tu..takut terabai plak nnt...

myQza on July 26, 2009 at 9:55 AM said...

ampehh aceh.... aku tak terfikir ke situ pun... umur aku lebih dr kamu :P

messyremo on July 26, 2009 at 3:59 PM said...

aik..ko pun ade kekasih gelap...

hampeh tol~~

aku jeless nih~~haha

*emo*

myQza on July 26, 2009 at 4:03 PM said...

elehhh.... jeles lah kunun!!
*emo gak*

white rose on July 27, 2009 at 5:19 PM said...

gelap sungguh arini...

myQza on July 27, 2009 at 5:28 PM said...

ujan sudah dylla...
ekekekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting