Saturday, July 25, 2009

berTemu BekaS kekas|h GeLap d| DaLam teranG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:19 PM
:angry:
Aku di paksa untuk menghadiri kenduri itu selepas Isya' malam ini.

Kata emak 'Eh! Orang dah ajak, tak elok menolak'.

Aku bungkam. Emak tidak tahu aku dan anak makcik itu punya skandal di zaman remaja!! Dan malam ini aku di paksa untuk hadir cukur jambul anak kepada si bekas kekasih gelap yang ke 4 sedang aku hanya ada sederet anak kucing! Kejam bukan?

Nota kakitanganku : Nanti aku akan beritahu keputusannya.....

32 kUs-kUs:

♥Itajeff♥ @Something To Share on July 25, 2009 at 7:51 PM said...

Salam cik tedi...
hehehe...tak sabo rasanya akak nak tau kesudahan cerita ko ni...hehehe...selamat bertemu kembali bekas kekasih gelapmu...hehehehe...cfirm ko tak lalu makan kenduri malam ni kan...

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 8:03 PM said...

ekekekke.. x de maknenye kakita.. makan tetap makan.. ha ha ha

azuan on July 25, 2009 at 8:14 PM said...

betul cakap mak tue...
ikut je la..ha3

aien~s corner on July 25, 2009 at 8:20 PM said...

ish.. cte tw setrusnye.. cm hot je cte ni.hehehe

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 8:29 PM said...

pandailah azuan.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 8:29 PM said...

aien : x de mendelah!! kisah kanak2 ni.. ha ha ha

Ayu on July 25, 2009 at 8:37 PM said...

ala gi mkn kat dapur jekk.. bukan suh ngadap bekas kekasih gelap mu itu??

dah anak 4??? berapo umur bekas kekasih gelap ko tuh????

Siti Nurul Jannah Fital on July 25, 2009 at 8:40 PM said...

hik hik...penasaran plak aku nak tunggu kesudahan cerita kau ni tedi. Sama lah kita ni...hanya ade ank kucing jerk...

ustazah dyLLa said...

hahaha...gelap sngt ke xkekasih akak tu???...

sharamli on July 25, 2009 at 9:07 PM said...

s0 sweet...jmp kekasih gelap smula...hi3

mamai on July 25, 2009 at 9:18 PM said...

selamat ketemu kekasihmu cuma perlu diingat dia ada sederet anak.

chipsmore on July 25, 2009 at 9:31 PM said...

past is past...hehe ;)

ashie023 on July 25, 2009 at 9:53 PM said...

pegilah dak tedi, x baik menolak..org ajak..lain le kalu org x jemput pong, ko leh lah egenor..

Nakamura Kazuki on July 25, 2009 at 10:24 PM said...

ehmmmmmm..ambe musykil..kekasih gelap mung tu kucing ke orang.musyil..musykil...kalau orang...nampaknye...memori terhentila ye...pastu Coba la...pinjam satu bintang..pastu..dan selamanya kau dan aku terlanjur cinta..bla.bla..bla...

cahayachenta on July 25, 2009 at 10:39 PM said...

berderetnya anak dia tedi.. tapi xpa la ko kan ada anak gak.. wpun hanya anak kucing...

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 10:58 PM said...

ayus.. aku mmg makan kat dapur pun.. ekekeke

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:08 PM said...

anna : kesudahannya biasa-biasa saja

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

sha : macam sweet sour

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

mamai : ha ha ha ha ha

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:09 PM said...

cikepal!! : aku setuju!

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:10 PM said...

dak ashie : aku pergi

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:10 PM said...

hencek nakamura : L.E.L.A.K.I a.k.a M.A.N.U.S.I.A .. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:11 PM said...

cahayachenta : sebbaik ada... dr td kan? ekekekeke

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:11 PM said...

dylla : golap lah jugak!! ha ha ha

Aiydalela on July 25, 2009 at 11:29 PM said...

golap itu menawan...huwa huwa huwa

<< s| tED| >> on July 25, 2009 at 11:40 PM said...

ye ye ye.. hitam itu menawan.. CITIZEN!! ekekeke

teuku@ceh on July 26, 2009 at 1:37 AM said...

aku tertanye2 umo Si Tedi ni brape...
klu lebih dari 23 ...
aku nak panggil kak tedi...
ape2 pong...diharap bekas kekasih gelap tedi ni tidak akan mengambil tedi sbg istri keduanya...
sebabnya...sian kat anak-anak dia yg berderet tu..takut terabai plak nnt...

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 9:55 AM said...

ampehh aceh.... aku tak terfikir ke situ pun... umur aku lebih dr kamu :P

messyremo on July 26, 2009 at 3:59 PM said...

aik..ko pun ade kekasih gelap...

hampeh tol~~

aku jeless nih~~haha

*emo*

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 4:03 PM said...

elehhh.... jeles lah kunun!!
*emo gak*

ustazah dyLLa on July 27, 2009 at 5:19 PM said...

gelap sungguh arini...

<< s| tED| >> on July 27, 2009 at 5:28 PM said...

ujan sudah dylla...
ekekekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting