Thursday, July 09, 2009

PsstttTT!! Aku aDa GambaR YanG DapaT Mengh|Langkan Rasa MengantuK + MaLas!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Photobucket

Okey! Pagi ini aku ada cara untuk buat mata kamu terbeliak seperti di atas. AKu pasti tidak ada seorang pun dari kamu akan rasa mengantuk selepas melihat gambar separa 18sx ini.

Psttt!! Jangan baca 'entry' ini bersama rakan-rakan kamu yang lain. Bimbang mereka akan mengadu kepada 'Bos' yang kamu menyalahgunakan komputer pejabat untuk melihat gambar yang bukan-bukan.

utr

Tadaaaaa.... Amacam!! Okey tak??

Nota kakitanganku : Huh!! Aksi ini hanya untuk pembaca yang berumur 18 tahun dan ke atas sahaja! Segala kemalangan, kemarahan, kecelakaan, tohmahan mahupun umpat keji terhasil dari membaca 'entry' ini, penulis tidak akan bertanggungjawab. Sekian, terima kasih!!

28 kUs-kUs:

ashie023 on July 9, 2009 at 9:52 AM said...

tu pesen aper tido camtu?

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 9:54 AM said...

Pesen Terkangkang!!

ZARA 札拉 on July 9, 2009 at 10:00 AM said...

oit~

gambaq lucah!!

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 10:10 AM said...

syyyhhhhh!! Jangan bgtau sape2 dak zara!!

Ena Qaisya on July 9, 2009 at 10:14 AM said...

wakakakakak besaunye wakakakak
aduhaiii... memang leh ilang ngantuk btol gambo ko ni.. ilang kroje pun bole kalo ketawa kuat depan pc wakakakaka

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 10:24 AM said...

ekekekke ena!! Hawau ler tu!!!

Pengubat mata mantok ni!! Lai lai lai!!

Softtouch [Hanim] on July 9, 2009 at 10:32 AM said...

sampai terkangkang kucing tu tido..penat sgt ker?

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 10:33 AM said...

a'a! Pesen baru!! Ekekeke. nak ubah selera lah hanim.. asik sopan n org puji jek!! ekekeke

sue's blog on July 9, 2009 at 10:46 AM said...

uiksss..blog ni perlu di 'banned' kan cz menayangkan aksi2 lucah yag tdak sepatutnya..huehueheuhue

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 10:51 AM said...

wah wah wah!!! cadangan yang amat tidak munasabah!! I tayang yang betul-betul nanti!! Ekekekeke...

Shida on July 9, 2009 at 11:05 AM said...

hehe..seksi !!

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:12 AM said...

ekekekke!!! ye shida. Beliau seekor kucing yang seksi bila di minta beraksi seksi.. hehehehe

eyena on July 9, 2009 at 11:13 AM said...

haha.. ayaii terbeliak aku.. siap dekatkan mata kat skrin ni.. biar betul gambo ni..hahaha gila laa sexy. is is is..

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:18 AM said...

ekekekek!! Wah jangan tengok dari jarak dekat eyena.. nanti eye ko cakit! ha ha ha

s@y@ngh@sni on July 9, 2009 at 11:18 AM said...

itu tandanyer kucing tu manja..
selalu kucing rumah tidor cara gitu..
tak senonoh kan???

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:31 AM said...

ha ha ha!! manja dan ngada2.. di arasa selamat..s ebab tu boleh terbongkang tidur..

Monkey D Luffy on July 9, 2009 at 11:53 AM said...

kucing jantan tu

risau aku ko horny sama kucing

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 12:09 PM said...

Iman aku masih kuat Luffy!! InsyaAllah..

ekekekeke..
ampeh!!

flygurl on July 9, 2009 at 12:09 PM said...

hahaha..
lawak seyhhh...pic tu.
mula2 x perasan sgt gambar pe.
rupe-rupenye.....
hahaha...
seksi giler!!

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 12:12 PM said...

eeee gadis terbang ni!! lambat pick up ni!! Aku kena gambar yang lebih straight mungkin supaya lebih jelas dan nyata!!

ekekekeke...

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 9, 2009 at 2:05 PM said...

hahaha...sgt2 lah sexy... btw, pesen tido cenggitu sememangnya amat melenakan... ;)

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 2:12 PM said...

ekekekkeke.. rasa lapang je ek te are : ha ha ha ha!!

ustazah dyLLa on July 9, 2009 at 9:07 PM said...

luffy tuh mmg truk tul...sedap je ayat dia...~hahaha~...nseb iman ustazah sy kuat.........~ekekeke~

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:05 PM said...

ekekkekeke.. tue lah pasal dylla.. nasib baik.. alhamdulillah ek..

eyena on July 10, 2009 at 12:29 AM said...

hahai.. patot laa mataku mcm da berpinau ni..hahaha

<< s| tED| >> on July 10, 2009 at 9:38 AM said...

ekekekekekeke... jgn tgk lelama.. nanti teruja!!

umi_e on July 10, 2009 at 8:43 PM said...

seksinya dak utih :p

<< s| tED| >> on July 11, 2009 at 11:10 PM said...

ekekekek kak_e : sebbaik i x teruja> ha ha ha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting