Monday, July 20, 2009

TaMan BotaN|KaL, Ayer KeroH ( ParT 1 )

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:05 PM
Okey! Okey! Memang tiada hadiah melainkan kamu cabut rumput di halaman rumah dan beri pada diri sendiri. (Gurau)

Tahniah kepada yang meneka dengan tepat seperti Dak Ashie dan Z@ck.

Terima kasih kepada yang sudi mencuba dan yang merapu juga seperti Dak Luffy yang langsung tidak konsisten dengan jawapan. Aku terima dengan lawak jenaka. He he he he..

Kamu layan gambarlah ya. Maaf. Aku tidak mempunyai kamera digital. (sila hadiah jika simpati). Oleh itu gambar adalah tidak sehebat mana kerana hanya menggunakan kamera telefon bimbit yang mahal (tipu).

t5

t2

t3

t15

t17

t4

t6

t7

t11

t8

t9

t10

t12

t12

t14

t16

Secara jujurnya aku katakan ini hanyalah pokok-pokok atau bunga yang terdapat di luar sahaja. Aku tidak masuk dengan lebih dalam lagi kerana aku membawa seorang kanak-kanak Ribena yang tidak berapa sesuai masuk ke dalam 'hutan'. Nama sahaja taman tetapi tempat rekreasi di dalamnya adalah hutan simpan.

Jika kamu ada kelapangan silalah berkunjung ke sini. ( Iklan ini tidak di bayar oleh Kerajaan Negeri Melaka) Dari Susur Keluar Tol Ayer Keroh hanya kira 1km sahaja di sebelah kanan.

Sekian, kita bertemu lagi dalam episod yang akan datang. Di tempat yang sama tetapi di waktu yang berlainan. (Cheeewahhh!)

Nota kakitanganku : Ada satu lagi tempat yang mempunyai banyak bunga-bungaan. Taman Seribu Bunga. Kalau ada masa lapang aku pergi!!

20 kUs-kUs:

rizz on July 20, 2009 at 2:31 PM said...

shntteknye tmpt tu huhuu

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 2:33 PM said...

ekekekkeek... banyak bunga2an rizz

neezareef on July 20, 2009 at 2:40 PM said...

wah wat lawatan sambil blajo ke

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 2:53 PM said...

a'a neeza. belajo mengenal nama-pokok! :)

[z@ck] on July 20, 2009 at 3:15 PM said...

kena bg adiah ni..
hehehe

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 3:22 PM said...

hadiah adalah seperti perenggan pertama di atas ye! ekekekeke

ashie023 on July 20, 2009 at 3:58 PM said...

sape amik gambo?ko ke?..nice..pandai ko amik gambo..bagus2..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 20, 2009 at 4:08 PM said...

ni yang tak saba2 balik kg niy... ogos cepatlah kau datang.. KRina ni cucu ong melaka yang lupakan kulit.. ahaks...

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 4:10 PM said...

dak ashie : ape susah lak.. senang jek.. snap2 jek.. tp pakai enset je lah :( ekekekekeke...

nak tunggu sapa2 leh sponsor digital camera! ha ha ha

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 4:11 PM said...

krina asal melaak ke..? ekekekeke.. cepatlah balik kak.. nanti dah tak cam jalan melaka ni..ekekeekke

Snowwhite Zone on July 20, 2009 at 6:16 PM said...

huhu pakai hset pun ok tu....

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 6:30 PM said...

ekekeke..anis.. enset murah jer

sharamli on July 20, 2009 at 6:34 PM said...

kanak-kanak ribena?

sama ngn kamo0 kan?

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 20, 2009 at 6:48 PM said...

best nyer jalan2

senang hati rasa bila dpt jalan2 ni :D

messyremo on July 20, 2009 at 10:07 PM said...

adess...

gambar pokok keladi pun kamu amek?

haha~~

Monkey D Luffy on July 20, 2009 at 10:11 PM said...

sesuai jd tempat dating ala nyanyi2 hindustan

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:13 PM said...

sharamli : 100 marikah untuk kamu!

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:14 PM said...

Norul : dekat je dr rumah... kalau jalan2 jauh tu.. x rajin juga!

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:19 PM said...

messyremo a.k.a boya akurium : itu keladi rasaksa lah! Pok Pok pok!!

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:20 PM said...

luffy.. masa aku pergi tu mmg banyak orang leting2 ma...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting