Thursday, July 02, 2009

PenGsaN D| kErJakaN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:04 PM
k2

Lagi dan lagi! Kadang-kadang aku kasihan pada budak-budak ini! Tapi apa boleh buat! Aku sedaya upaya menghalang pergaduhan daripada berlaku. Sampaikan aku selalu juga bangun pukul 2-3 pagi jika dengar ada yang bergaduh. Walaupun kejadian itu berlaku selang 4- 5 buah rumah dari rumah aku. Aku akan tetap pergi cari. Tak sampai hati nak dengar ngiaw-ngiawan itu!! Selalu yang buat hal Dak Kimolah!!

k3

Dak Utih pengsan di kerjakan oleh Dak Kimo ( Sila rujuk gambar kucing di sebelah! Hik hik hik)

k1

Penat bergaduh! Dia terus tertidur dengan tapak kaki yang masih merah berdarah!

k7

Lukanya cuma kecil. Dak Utih memang sensitif sedikit tubuh badan dia. Mudah luka! Sedari kecil dia memang anak kucing yang bermasalah! Tapi nasib baik semakin hari semakin besar, masalah kesihatan dia bertambah baik! Syabas beete... Ekekekeke!!

k5

Okey! Biar dia tidur dulu. Aku dah lap-lap sedikit. Tapi dia macam marah!

k6

Bok bok bok!! Tidurlah kucingku!! Tidurlah!!Tutuplah matamu!! Tutuplah!! Aku menyanyi perlahan. Takut hujan lagi. Susah pula orang nak pergi menoreh getah nanti!! Biar dia tidur dulu. Bangun nanti aku basuh betul-betul. Sapu krim ikan haruan yang lemak berkrim itu! Eh eh! Aku tak pernah rasa!!

Nota kakitanganku : Dak Kimo memang seekor kucing yang perkasa walaupun tubuh badannya hanya sekeping melayang-layang. Sekarang kaki depan dia sakit, sebab selalu lompat-lompat daru tempat tinggi, berjalan hanya dengan 3 kaki itu pun, masih mahu bergaduh!!

13 kUs-kUs:

ashie023 on July 2, 2009 at 10:51 PM said...

tsk tsk dak utih..dak kimo jahat tul..dak utih, mehlah ashie ambik plak..
pegi ler anto kat doktor..abg aku veterinar..dier slalu gak check kucen2 yg kene camni..tp kalau sapu minyak gamat dah baik dah tedi..betul aku ckp nih,letak minyak gamat!!!..(ko hengat aku memain erk?)

huk huk dak utih..

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 11:05 PM said...

ye!! X main2! masalahnya.. dak utih ni kena ikat mulut dia..x pun kena pakaikan mask! sbb 5 saat jek aku sapu krim ke minyak gamat ke abeshh die jilat!! sia2 je lah!

Masa kaki dia nanah hari tu pun. letak krim ikan haruan tu.. kaler hijau , cantik agaknya.. abesh di jilatnya...

kena letak waktu dia tidur!!

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 3, 2009 at 12:21 AM said...

alahai...kesian dia...darah dah kaki..mama mama, ubatkan kaki... :D
comey nyer cara dia tido...hehe

begitu sayang tedi pd kucing ek...bagus2...

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 12:26 AM said...

ekekekkek! Semua ni kucing yang di buang kat rumah ni!! Mula-mula niat nak jaga sampai sembuh sebab masa jumpa tu sakit. Derang baby lagi. baru jalan2 jatuh!
tapi dah lama-lama!! terfall in lapp lak! ekekeke

Anya on July 3, 2009 at 5:14 AM said...

BEAUTIFUL :)
Lovely toes ...... LOL
You are my sweetie:)
miauwwww miauwww
hugs
Kareltje =^.^=

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 7:42 AM said...

hye anya! Thank's for coming here!!

Ena Qaisya on July 3, 2009 at 7:56 AM said...

BUDAK ko pangey ek tED|? taram jek la tED| oiiiiii ekekekeke

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 9:03 AM said...

ekekekekekek!!! Budak-budak!!

rizz on July 3, 2009 at 10:13 AM said...

alaa siannya!

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 10:35 AM said...

ekekekek.. maceh kerana kecian Ungkel Rizz!!

umi_e on July 3, 2009 at 4:43 PM said...

kesiannya dah putih :(

* kenapa dorang tu tak boleh ngam? kucing2 kak e semuanya ok-ok je walaupun diambil pada masa yang berbeza... maybe sebab kak e dah 'mandulkan' semuanya kot :p

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 5:32 PM said...

mungkin lah kak e. mulanya bela Dak kimo tu jek. setahun lepas tu dak 2 ekor tu dtg. dah setahun 8 bln masih x ngam.
tapi dak kimi dgn anak beranak oren tu.. kemain lg gengnya! Walhal budak2 oren tu sume jantan gak!

日月神教-任我行 on April 8, 2010 at 5:12 PM said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting