Sunday, July 26, 2009

Anak tOyoL Mencar| TuaN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:00 AM
1k

Toyol berkepala putih berjambul hitam!!

2k

Berkaki tiga! Dasyat!

Nota kakitanganku : Dak Kimo juga sudah di jangkiti virus "MIT" sama
dengan virus
"Masuk Ikut Tingkap"

20 kUs-kUs:

umi_e on July 26, 2009 at 8:45 AM said...

laaaaaaaaaaaaaa camna lak boleh jadi TOYOL dan berkaki 3... pelik2 :P

azuan on July 26, 2009 at 9:29 AM said...

betul2 pelik...hak2!!

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 9:53 AM said...

kak_e.. ekekekek.. dak lah hitam budka ni.. menyelinap masuk lak.. ekekeke

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 9:53 AM said...

ekekekkeke azuan! pelik bin ajaib!!

GiGGLe GaL on July 26, 2009 at 10:20 AM said...

dak kimo ni pon nak kene gomol ngan aku nih.. apsal ko tutup pintu tak ajak dorang ni balik weh..kan dah MIT.. ha ..kan..

aku tak salahkan kucen..aku salahkan tuan beliaw.. wkakakakaka

nurul izzah on July 26, 2009 at 10:23 AM said...

virus Msk Ikt Tigkap? haha...

mamai on July 26, 2009 at 10:23 AM said...

naper kau tak buka pintu untuk dia

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 10:51 AM said...

mrs giggle : dak kimo ni mmg kaki merayap.. kadang2 balik.. kadang2 tak.. hehehehe

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 10:52 AM said...

izza : semua kucing aku dah ada virus tu! ekekeke

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 10:52 AM said...

mamai : kalau 7 ekor kucing aku balik x sama waktu.. x de keje lah aku nak buka pintu sampai x tdo.. ha ha ha ha

sharamli on July 26, 2009 at 11:21 AM said...

naseb baek MIT..
bkn h1n1

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 11:37 AM said...

ha ha ha ha.. pandailah sha!

messyremo on July 26, 2009 at 3:57 PM said...

haha...

comel la toyol ni...:P

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 4:03 PM said...

macam tuan yang bela dia ni lah.. la la la la..

ashie023 on July 26, 2009 at 6:36 PM said...

lalalala...

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 26, 2009 at 6:43 PM said...

adehh... apakah ~

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 8:29 PM said...

dak ashie : mengapa kau berlalalala di sini?
\

<< s| tED| >> on July 26, 2009 at 8:29 PM said...

norul :apakah adakah mengapakah?

aien~s corner on July 27, 2009 at 1:52 AM said...

hahaha.. lwak! comel...hehe

<< s| tED| >> on July 27, 2009 at 7:31 AM said...

ekkekekeek.. maceh!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting