Saturday, March 27, 2010

Eh.. Eh.. Aku Punya TuL|san, Suka hat| akU Lah!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:00 PM
Saya buat 'contest'. Klik di sini untuk turut serta.Hadiahnya di sini. Terima kasih.

Okey, kamu punya tulisan macam mana??
Sekarang macam-macam gaya orang menulis. Tapi yang aku paling 'respect'. Tulis pakai pembaris. Erk!! Macam mana aku nak terangkan..? Menulis sambil pembaris membuat garisan di bawah perkataan. Yup!! Walaupun agak melecehkan tetapi hasilnya!! Wah!!
Kemas dan cantik!!

Tulisan sebegini hanya orang yang mempunyai tahap kesabaran yang tinggi sahaja yang boleh lakukan. Jangan suruh aku. Pasti pembaris itu patah aku kerjakan seandainya ia bergerak-gerak waktu aku mula menulis.

Tulisan aku adalah tulisan sambung. Ada orang kata tulisan sambung tulisan orang pemalas! Wah ! Wah !Wah! Sedap mulut je cakap macam tu. Sebab bila kita menulis secara huruf bersambung, kita tidak perlu mengangkat pen atau pensel berulang-ulang kali!! Ha ha ha!! Betul! Betul! Betul!

Mungkin dah biasa. Jadi aku tidak boleh menulis secara satu-satu huruf, kecuali jika menulis cek!! Nanti pening kepala kerani bank nak baca tulisan aku. Itu pun hasilnya macam tulisan budak darjah 1. Bulat-bulat. He he he!!

Nota kakitanganku : Mungkin masa kecil-kecil dulu aku menyimpan hasrat untuk menjadi seorang doktor. Atas sebab itulah tulisan aku bersambung-sambung dan sukar di baca!!
Hik hik hik!!






12 kUs-kUs:

Nana Rosli on June 25, 2009 at 12:17 PM said...

spe kete tulisan pemalas tu?
fakta silap tuu..
selalunya laa tulisan sambg2 nih orgnya yg manis bak gula ngeh3..

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 12:20 PM said...

yo lah cik nana!! Mana ntah die dapat fakta tu..ekekekeke.. tapi sy setuju!! :P

rizz on June 25, 2009 at 2:30 PM said...

sabo jela hehee

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 2:37 PM said...

ekekekekekeke... sabo sabo!!

ashie023 on June 25, 2009 at 3:32 PM said...

aku pong kekadang tulisan aku sendiri, aku x tau nak baca..ahahhaa...

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 3:46 PM said...

ha ha ha .. yg itu teruk tu...aku ok lg.. org lain x boleh baca!! kalaunye sendiri ko x leh baca!! dasat!! ekekekeke

ustazah dyLLa on June 25, 2009 at 6:53 PM said...

sy dlu pun mcm tuh...bile dh jd cikgu ni, terpaksa tggalkan sbb kena laju2 tulis...kalo x, ketinggalan laa jwbnye...tulisan sy ni tgak je, bile tibe tym mls, senget jdinye...org kta tulisan yg suke berubah2 ni pendiriannye xtetap...hahahaha...

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 6:58 PM said...

ekekkekeke.. a'a lah.. dari tulisan pun org leh tahu kan kita ni jenis yg mcm mana!!

klu sambung3 tu camne agaknye.. kaki putar alam kot.. hik hik hik

Mr Kamikaze on March 27, 2010 at 4:51 PM said...

tulisan bersambung tue org rajin ler..sbb dia nak cepat byk lagi benda dia nak selesaikan...hehehe

Miss ... on March 27, 2010 at 5:26 PM said...

org kata la tulisan klu sambung2 ni jenis org yg suka sentiasa bersama2 dgn org hehe cuba la baca rahsia tulisan :)

MaizaC'Joe on March 27, 2010 at 6:04 PM said...

Salam

haha.. maiza pun tulisan bersambung2.. err.. uhh.. ada yg kata tulisan cm tue pemalas ya.. mana ada.. tulisan cm tue kan nmpak lbh kreatif.. dewasa hehe..

p/s lama xsinggh sini.. 4 information blog maiza di privatekn coz da prob ckit.. mayb akn create blog baru..

maiyah on March 27, 2010 at 6:15 PM said...

dah lama x menulis ni

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting