Friday, March 26, 2010

sIaPa Tewas DenGan BuDak DarJah 6, sILa anGkaT TanGan?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:50 AM
Okey! Pemenang untuk cetak skrin angka 50,000 telah di jumpai.

Sila tepuk tangan kepada budak darjah 6 yang tidak tidur malam dan berjaga untuk mendapat sebuah patung teddy comel. Ekekekekeke...

Tahniah kepada Adlin Kamal.

Terima kasih kepada semua yang menunggu dan mencuba. InsyaAllah, mungkin ada rezeki di lain hari.

Nota kakitanganku : Terima kasih dan tahniah!




17 kUs-kUs:

mamai on March 26, 2010 at 11:01 AM said...

50000 banyak tu....

~0~ on March 26, 2010 at 11:27 AM said...

wow..

PinQib on March 26, 2010 at 11:32 AM said...

kecewa nye..d apat teddy ke???????????

embun d tengah malam on March 26, 2010 at 11:51 AM said...

congrat kat budak tu

seorang AKU on March 26, 2010 at 12:01 PM said...

wah! dy dah dpt tedy tuh!~

@rE-LonG on March 26, 2010 at 12:02 PM said...

Eh..xpasan la..huhu..
Tahniah kpd bdk darjah 6..bdk umO 25 thun kalah..huhhu.. ;)

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! on March 26, 2010 at 12:11 PM said...

Ish rugiNYa x dpt Dat tedi..Ish3...
hye tedi LaMa x jejalan Kat cnie....ngeee=)

BaziLah @ buzZy (^0^) on March 26, 2010 at 12:15 PM said...

dak darjah 6 yg dpt??ish adik len kali jgn tido lewat haaha (jeles sbnrnye :P)

relevan on March 26, 2010 at 12:25 PM said...

Kenapa tak kawan yang menang ni..

makdara terdiva on March 26, 2010 at 12:32 PM said...

uiiii..bestnye..bear tu bole dipoluk2 smpai lobam..

white rose on March 26, 2010 at 12:55 PM said...

cheh, keciwa daku...

penat saya klik banyak kali semata2 nak dapat tedi tuh...

cheh...

Wanita Itu on March 26, 2010 at 1:15 PM said...

kalah lagi :p

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on March 26, 2010 at 3:08 PM said...

hehehe
aku terlepas lagi

Misz Pinkie Winkie on March 26, 2010 at 3:21 PM said...

adoyaui..
terlepas..arie tu angka 49600..
kejap nyer dah 50000.
tapie comeyy la patung tueee

ciK LyndaWawa igUana on March 26, 2010 at 4:49 PM said...

huhuhu....nak jugak adiah..

deena awanis on March 26, 2010 at 5:06 PM said...

bila la agaknye turn aku sampai untuk wat pencarian pengunjung ke 50000??hehhe

Aiydalela on March 27, 2010 at 2:05 PM said...

oh! ku pasrah pada budak itu.. huhuh..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting