Thursday, March 11, 2010

PerBaDaNaN AiR MeLaKa : SaYa BeLUm ManDI. BoLeh TiDak SeLesaiKan MasaLah SeGeRa. SuDaH 2 HarI Okey?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:35 AM
SiLa akui dengan jujur. Aku belum mandi. Belum mandi dengan puas. Setakat basah badan. Masuk hari ini sudah 2 hari bekalan air terputus. Tidak di ketahui puncanya. Tiada notis dari PAM. Mungkin ada paip yang bocor. Ada kerosakan. Tetapi mengapa terlalu lama mengambil masa untuk di baiki?

Banyak kerja yang tertangguh kerana tiada bekalan air. Baju kurung warna tahi cicak yang baru di ambil dari rumah tukang jahit masih belum di basuh. Esok sudah mahu guna. Sebab itu orang selalu cakap, biar tiada elektrik, jangan tiada air.

Okey!! Mari kita tukar topik.

Photobucket

Ayam cincang a.k.a. 'Chicken Chop'.


Gambar tiada kena mengena dengan tajuk. Ini menu petang tadi. Ada orang baik hati belanja di Mydin! Yey! Nanti belanja RFC pula okey? He he he he...

Kenyang! Tapi bila balik rumah hati sakit sebab bekalan air tiada. :(

Malam ini agak sibuk untuk kemas-kemas barang masuk dalam beg 'besauuuu!!'

Nota kakitanganku : Mahu mandi stail P.Ramlee!! Dalam cerita apa ek?






20 kUs-kUs:

white rose on March 10, 2010 at 7:57 PM said...

hahaha...
beg besau...

wah, dh ready nk gi btn???
fighthing ye!!!...

cite seniman bujang lapok...
hahaha...

aleena on March 10, 2010 at 7:58 PM said...

hehe chicken chop jd ayam cincang:D

nj on March 10, 2010 at 8:01 PM said...

sitedi...
nak gi kursus ke?? cerita P.Ramlee...Bujang Lapok tu kan...

pensel kontot on March 10, 2010 at 8:10 PM said...

erk ted nak gi mane kemas2 brg tuh?

Tuah said...

Esok Cik Ted dah nak masuk kem iye...

Jam berapa memulakan perjalanan ke KemAH? Hati2 ketika memandu ye.

Perjalanan dari Jasin ke Muar ambil masa lebih kurang 1 1/2 jam(purata).
Dari Muar nak ke KemAH tu pula ambil masa 45 minit-1 jam(anggaran bg mrk yg kurang arif dgn laluannya).

Semoga bergumbira ketika di sana ye.

alvin takda rumah harga 8juta story.... on March 10, 2010 at 8:15 PM said...

waaaaaaa....beli minerel water yang besar tu 5 botol..pastu mandi ngan mineral water..

al-mankaraqi on March 10, 2010 at 9:03 PM said...

parah tu 2 hari......

Solehah on March 10, 2010 at 9:16 PM said...

sedap tedi..lama kan ku x datang sini..sorry, sangat sibuk..

Lya Colours on March 10, 2010 at 9:50 PM said...

ish melaka area mana yg xde air ni

Aiydalela on March 10, 2010 at 10:28 PM said...

sungguh mengancam ciken cop itu..hehehhe..

tak mandi lagi? air takdak? sembur perfume banyak2.. hehehhe..

*mesti rimas bukan? air ndak ada..

Wanita Itu on March 10, 2010 at 10:49 PM said...

nnt gi kursus, still online tak ted|.. bosan lah takda n3 dari kamoo :p

psychopath on March 10, 2010 at 10:55 PM said...

laPA....

Eyriqazz on March 10, 2010 at 11:42 PM said...

sedapnya chicken chop itu..bila mau blanje?

MyaFiza on March 11, 2010 at 1:26 AM said...

pas sini sket chicken chop tu..hehe..
slamat berkursus tedi..
jangan lupakan kami ye...=)

maiyah on March 11, 2010 at 1:38 AM said...

sian tedi, meh mndi sini meh

[z@ck] on March 11, 2010 at 6:31 AM said...

weyh..melaka xda air ke skang ni...
jenuh busuk 2 hari ko tedi..
heheh

zaradgreat on March 11, 2010 at 8:00 AM said...

tade air ke.
datang a rumah aku.
de air perigi.
heeeeeeee

eh.minggu nih aku balik melaka!
yeayyy!

fikaryna on March 11, 2010 at 8:06 AM said...

taiping banyak lagi air..kalau kursus cni leh tumpangkan mandi..kalau x blaja amndi mcm p.ramlee dalam cite bujang lapok la..huhu..

Misz Pinkie Winkie on March 11, 2010 at 10:11 AM said...

hhehhe..bestnya g btn
lin dulu g btn dekat n9 kat ulu sepri (kalo tak silap lah)
paling benci pepagie nak kene kawad..

GiGGLe GaL on March 11, 2010 at 10:28 AM said...

ko mmg suke pamer kan makanan time aku tgh laporrr...ciskek betul!!...ekekek

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting