Friday, March 26, 2010

NuFFnanG BuffereD EarNinGs : PenDaPaTan PaLinG BanYak TeLah kE mETer!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:00 PM
Saya buat 'contest'. Klik di sini untuk turut serta.Hadiahnya di sini. Terima kasih.

Photobucket
Banyakkan amaun dia?

Yey! Amaun 'Buffered earning' paliiiiiiingggggg banyak telah ke meter. ( sila rujuk gambar di atas )Seronoknyaaaa!! Tidak tergambar dek kata-kata. Aku kaya! Yey!

Lain kali berilah amaun macam ini lagi ya? Kurang daripada ini pun boleh! Ha ha ha ha!! Aku terima dengan syukur. Dari tidak dapat langsungkan?

( Gelak golek-golek ).. Sudah macam bergusti dalam beg angin aku rasa!!

Nota kakitanganku : Pasrah!






23 kUs-kUs:

Wanita Itu on March 26, 2010 at 1:18 PM said...

bestnyer!! :)

PinQib on March 26, 2010 at 1:27 PM said...

haha.. takpe.. asal ada..
btw saya klik iklan era akak..

Mak Su on March 26, 2010 at 1:32 PM said...

keliru jadinya....

LORD ZARA 札拉 on March 26, 2010 at 1:47 PM said...

heheheh~

takpe la syg~

blueCITY® on March 26, 2010 at 1:54 PM said...

rezeki juga,
walau sen sen..
lalallaa

amie on March 26, 2010 at 1:57 PM said...

1 sen??
gagagagagga..
ok la tuh..
dakni ye nuff taley tebus lagi pong..
tak sampai had lg..
sobss

BaziLah @ buzZy (^0^) on March 26, 2010 at 2:01 PM said...

haha..sabar :P

Mr PenyuBiru on March 26, 2010 at 2:08 PM said...

bukankah nilai 100 bermula dari 1 sen. hehe..

Mr.Homosapiensz on March 26, 2010 at 2:10 PM said...

kalau xde 1 x jadi la 100..hihi..

saya_arief on March 26, 2010 at 2:34 PM said...

ade is better than xde..

embun d tengah malam on March 26, 2010 at 2:50 PM said...

jadilah tu cik tedi..hihihi

Finaz on March 26, 2010 at 2:50 PM said...

hehehe... tapi Ted, kira tuh mulia lah dari 0sen..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on March 26, 2010 at 3:08 PM said...

hehehehehe

maiyah on March 26, 2010 at 3:13 PM said...

sronok tu nnti tulung klik kat kita yek, klik2 era hr ni

nuraarin-life on March 26, 2010 at 3:24 PM said...

saya klik untuk naikkan earning yer,,klik myFm

~0~ on March 26, 2010 at 3:40 PM said...

tahniah

Ms.Independant on March 26, 2010 at 3:46 PM said...

ok la tu...
dr tak naek lgsg...
cam frh punye!!!

hahaha :P

umi_e on March 26, 2010 at 4:34 PM said...

Salam... bukan tak click kan...

* may be dah banyak sangat yang ada nuffnang :-S

relevan on March 26, 2010 at 4:36 PM said...

Lor ..kira ok lah tu..seket2 lama jadi buket..

ciK LyndaWawa igUana on March 26, 2010 at 4:40 PM said...

samela!!!hehehe

Kujie on March 26, 2010 at 5:52 PM said...

dapat juga.. kak jie tak de buffered langsung!

From The News on March 26, 2010 at 7:10 PM said...

ok la tu..lebih baik ada daripada tiada :D

BeaN MorENo on March 26, 2010 at 7:29 PM said...

kira ok la...saya punya tak de angin xde rubut tetiba metered...0 plak tuh...ces...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting