Saturday, March 06, 2010

KamU DI SyuRGa Dak UTiH...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:56 AM
Ya Allah berat sungguh ujian-Mu...

Rehat dengan tenang sayang....







29 kUs-kUs:

Jijahh @ f.k on March 6, 2010 at 10:04 AM said...

sabar lah ye ... dia lebih di sayangi ...

a.z.r.i.n.a.03.07 on March 6, 2010 at 10:06 AM said...

Allah lebih sayang dia Ted.

Sabar ye.

Snowwhite Zone on March 6, 2010 at 10:11 AM said...

napa ted??

Wanita Itu on March 6, 2010 at 10:12 AM said...

ted|????

apa nih??

ted|???

betul ker??

Ya Allah...

Miss ... on March 6, 2010 at 10:17 AM said...

tedi knp ngan dak utih???
pe pun ko tabah ye..

Watierman, rmanbkr on March 6, 2010 at 10:24 AM said...

Tedi...napa dgn Dak Utih ni??? Akak sibuk melayan Mak sedara yang datang sepeninggalan Abg ke China....apa dah jadi ni???

Moga Tedi Tabah.... Ya Allah...

Moga Dak Utih tenang di sana....

Amin!!

HonEyBuNNy on March 6, 2010 at 10:27 AM said...

ala....dak utih??? ya..moga dia tenang d sna....aminn...

sueanne on March 6, 2010 at 10:30 AM said...

Ya Allah...betul ke ni ted?..dak utihhhhhhhhhh....macam tak percaya jee beb..

Beb..banyakkan bersabar tau beb..macam-macam dugaan yang melanda tuk kamu kali ni..Allah nak duga kamu tue beb..Sesungguhnya dugaan dari Dia mengingatkan kite kepada Nya..Redhalah dengan apa ketentuan yg telah ditetapkanNya..Bahawasanya diri kite ni milik DIa..n dengan Dia jugalah..kite akan kembali kepadaNYa..

Hugs from me,
Sueanne..

mukasurat17 on March 6, 2010 at 10:31 AM said...

sabo k. kehilngan mmg menyakitkn.

GiGGLe GaL on March 6, 2010 at 10:32 AM said...

Dak Utih Die Hard Fan berkata :
TEd, btaw aku yg ape ko tulis kat blog ni..jelaskan kat aku sebetul-betulnya..

aku rasa tiba2 blank sekejap otak aku memikirkan.

ted.. i m speechless.

norliza_osman on March 6, 2010 at 10:37 AM said...

nape dengan budak utih.. tolong la x plain..

flygurl on March 6, 2010 at 10:42 AM said...

tedi??
nape ni??
apa yg dh jadi?

messyremo on March 6, 2010 at 10:56 AM said...

tedi...

sile explainla...
jgn la wat aku cmni..

betol ke ni?
aishhh..sile reply msg kat fesbuk...
emel ke hape ke...
aku nk tau citer...

she_mah on March 6, 2010 at 10:59 AM said...

nape dgn dak utih..
apepun yg berlaku,tabahkanlah hati. tuhan sedang menguji kak tedi..

Watierman, rmanbkr on March 6, 2010 at 11:00 AM said...

Tedi.....napa dgn Dak Utih....???? Akak tak sempat betoi ni...sebab ada mak sedara kat rumah ni....

Apa2 pun moga kau tabah Dik!....Moga Dak Utih lebih tenang walau dimana berada....Amin!!!

Sabar Dik................kalau betoi apa yang akak faham di sini...redho.....ya Dik...ini satu lagi ujian buat kamu!!!

ashie023 on March 6, 2010 at 11:03 AM said...

dak utih..

amie on March 6, 2010 at 11:04 AM said...

nape ngan dak utih..
sobsss

[z@ck] on March 6, 2010 at 11:15 AM said...

tedi...
dak utih mati dah ke?
isk
=(

~LP Lum~ on March 6, 2010 at 11:26 AM said...

salam tedi~

ngape ngan dak utih?? apa yg dah terjd??

hope bkan apa yg aku sgka~

[s][u][e][h][a][n][n] on March 6, 2010 at 11:39 AM said...

kna ngn dak utih ni????

hope ko tabah.

Softtouch [Hanim] on March 6, 2010 at 11:54 AM said...

nape ngan dak utih tedi....adakah sy ketinggalan?tapi kenapa?sy tak tau ape2 pun..minta maaf tedi sbb x alert ngan segala n3 tedi sebab sy pun guna tenet opis tu mcm kdg2 langkau n3 tedi...

byk2an bsabar tedi.. ~hugs~

Softtouch [Hanim] on March 6, 2010 at 11:54 AM said...

nape ngan dak utih tedi....adakah sy ketinggalan?tapi kenapa?sy tak tau ape2 pun..minta maaf tedi sbb x alert ngan segala n3 tedi sebab sy pun guna tenet opis tu mcm kdg2 langkau n3 tedi...

byk2an bsabar tedi.. ~hugs~

Papa meow on March 6, 2010 at 11:55 AM said...

Haah...knpa dgn dak utih?
Sedihnye, ini yg kadang2 buat aku takut bela kucing :(

Wanita Itu on March 6, 2010 at 12:31 PM said...

ted|..

kiter dah citer kat mami pasai dak utih..

mami kirim salam pada ted|..

mami mintak ted| sabar..

peluk cium dari kami sekeluarga untuk ted|..

♥ItaJeff♥ @Something To Share on March 6, 2010 at 2:00 PM said...

Salam...
Sabar yer dik...mmg menyakitkan...tp tedi kena terima jua...
Dak Utih is in good hand now...

My A,B,C,D...... on March 6, 2010 at 4:16 PM said...

tedi takziah.......

umi_e on March 6, 2010 at 6:27 PM said...

Takziah... baru hari ini dpt bertenet dan dapat berita sedih :(( tak dpt menahan airmata dan kesedihan... dak utih telah pergi buat selamanya... RIP utih!

reha on March 8, 2010 at 1:50 AM said...

akak :|

akak :(( nape kak :(( saba nah kak :(( do take care :(

dak utih... tuhan lebih sygkan kamu.. thanks sbb selalu gembirakan hati kami nah dak utih... apa pun yg terjadi, moga kamu mendapat tempat terbaik disisiNya.. rest in peace..

akak.. saba nah.. den taw akak mesti lg sedih dr den :( moga akak tenang..xmo nanes nah.. den sayang akak.. ni dugaan tuk kite semua.. take care kak..

Queen on March 9, 2010 at 2:37 PM said...

dah lama menjengah seadanya ke blog tedi...lama sangat dah rasanya..latest pun tahu tentang dak kimo yang operate mata.itu pun sekilas pandang sahaja...

takziah dari saya... semoga dak utih kekal dalam memori kita semua...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting