Sunday, March 21, 2010

kENaPa akU PiLih CoruS PaRaDisE ResOrT PorT DickSoN?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:40 PM
Photobucket

Ini adalah pilihan aku yang sebenar. Ini adalah rentetan dari 'entry' ini.

Tempat jatuh lagikan di kenang inikan pula tempat bermain.

Rindu Port Dickson. Tapi itu bukan alasan utama aku memilih Corus. Aku hargai pendapat semua. Hargai sangat-sangat pilihan kamu yang membantu aku. Tapi aku punya alasan sendiri mengapa aku pilih Corus bukan Naza.

Kali terakhir aku membuat kerja-kerja perkhidmatan ialah pada tahun 2006. Selepas itu aku mula di arahkan membuat kerja-kerja Akaun dan Kewangan. Pemahaman dan pembelajaran aku tetang perkhidmatan sedikit tumpul sejak itu. Melihat modul-modul serta tajuk kertas kerja yang akan di bentangkan dalam kursus itu nanti, aku jadi teruja kerana semuanya amat penting buat aku.

Peluang di tawarkan Kursus Pengurusan Perkhidmatan dan Pentadbiran Pejabat kali ini membuka peluang aku semula untuk menajamkan pengetahuan tentang ini. Ini kerana sejak berpindah ke pejabat ini setahun yang lalu, aku bertanggungjawab melakukan kedua-dua tugas sekaligus iaitu kerja-kerja perkhidmatan dan kewangan.

Alhamdulillah. Keputusan telah aku buat. Aku harap tiada halangan lain.

Terima kasih buat semua.

Nota kakitanganku : Rindu pasir putih Pantai Bagan Pinang!





19 kUs-kUs:

adie on March 21, 2010 at 8:51 AM said...

wah bestnyer dpt bercoti ke PD. tertiba rasa nak pergi PD gak.huhu

Zuwairi on March 21, 2010 at 8:59 AM said...

rindu pantai~

achik ezam on March 21, 2010 at 9:04 AM said...

cantek~

Cetusan on March 21, 2010 at 9:20 AM said...

hargai WANG rakyat sambil belajar, dah kira syukur,

ehemmm ada kuasa memilih juga kerr..

elok pilih dan sila terjah ke mana mana dapur jika sudi..hhee.. kuasa ditangan kita jika ada HAK memilih..
itu pun jika ada kuasa memilih..

nikmat belajar, makan dan berehat..


pilih makanan LUAR..hhee

timba ilmu selagi berkuasa

Cetusan on March 21, 2010 at 9:21 AM said...

cuba susuri pepohon kelapa yang renek serta mentari terbenam tika senja..

Amieynna Amin on March 21, 2010 at 9:39 AM said...

wah.. best cantik tenang!!

tedi.. amek award kat blog saya..

Unknown on March 21, 2010 at 10:05 AM said...

ala kalu aku balik

mesti dpt jupe ko kat pd kan

Nur Suaidah Bachok on March 21, 2010 at 10:13 AM said...

selamat pg tedi.. ;D

Wanie-san on March 21, 2010 at 10:38 AM said...

tedi..kamu lebh tahu ape yg terbaik utk kamu...hihihi corus paradise 2,kalau dpt tido kat apartment 2 best..bukak2 je pintu leh jln2 kat pantai terus...=]

lupie on March 21, 2010 at 11:04 AM said...

:) Have a great training at PD!!! :)

white rose on March 21, 2010 at 11:08 AM said...

wow...
besh tempat tuh dari pemandangan atas...
tahniah en.google...

muahahaha...

sy penah g PD skali je,
pastu di regency beach resort...
ok gak tempatnya...

Unknown on March 21, 2010 at 11:19 AM said...

omak aih...lawa nye ...rasa cam nak je pegi bler nengok gambar ni...aigoo

Unknown on March 21, 2010 at 11:19 AM said...

omak aih...lawa nye ...rasa cam nak je pegi bler nengok gambar ni...aigoo

Unknown on March 21, 2010 at 11:27 AM said...

salam tedi~

WELCOME 2 D PD ted~... :)
blh jumpa kalo ada masa n rezeki... :)

umi_e on March 21, 2010 at 11:53 AM said...

Salam... CORUS pun ok gak... asalkan pergi berkursus :p

* PD taklah jauh sangat eekkkk Kalau kak e drive dalam 1jam 1/2 sampai lah :P

Unknown on March 21, 2010 at 11:56 AM said...

pegi elok2 selamat berkursus!

Unknown on March 21, 2010 at 11:56 AM said...

pegi elok2 selamat berkursus!

Unknown on March 21, 2010 at 11:56 AM said...

pegi elok2 selamat berkursus!

Nor atau Nad on March 21, 2010 at 6:27 PM said...

at last
take care sis
=))

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting