Saturday, March 20, 2010

Laksa 'BeLasah Jer'!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:04 PM
Photobucket

Hari ini makan laksa. Ini laksa apa murid-murid?

Aku tidak pasti. Aku tahu makan sahaja. Kalau tanya , Laksa Johor ke? Laksa Penang ke? Aku jawab Laksa Melaka sebab di buat di Melaka.

Ha ha ha ha...

Aku belasah sahaja. Janji kenyang dan halal. Eh! Laksa ini emak buat ya? Sudah lama tidak makan laksa. He he he he...

Itu pun tidak cukup 'korum'. Cili api tidak ada. Limau sambal pun tidak ada. Salad juga! Ini masak mana yang ada sahaja.

Yang hitam seciput atas itu otak udang!

Nota kakitanganku : Otak-otak tidak sama dengan Otak Udang! He he he..






24 kUs-kUs:

amie on March 20, 2010 at 7:51 PM said...

ini saye sukeeeeeeeeeeeee
dap nyeeeeeee

sueanne on March 20, 2010 at 7:59 PM said...

Otak udang beb?..first time dengar..heeee..mau berpuluh2x otak udang tuk seciput tue..hehehe..

sedapnye laksa tueee..kite kalau laksa, sekali je makan..nak berulang2x tue takde laa..hehehe

MyaFiza on March 20, 2010 at 8:04 PM said...

otak udang? sama mcm sueanne...first time dengar. sedap ke otak udang tu? rasa dia cmner?

** a i l y ** on March 20, 2010 at 8:05 PM said...

terliur tengok laksa tu! lama tak makan dia~ grrrr

a d r e y n i e e l i s y a on March 20, 2010 at 8:15 PM said...

wlupn men blasah punya laksa..
kalo tym perut lapar..
knfirm tmbh punyalah!!

~LP Lum~ on March 20, 2010 at 8:20 PM said...

bestnya~

aku pun dah lma xmam laksa.... :P

white rose on March 20, 2010 at 8:21 PM said...

i like laksa...

otak udang???
oh, no...

Wanie-san on March 20, 2010 at 8:32 PM said...

yg atas tu otak udang??peliknye...

keen on March 20, 2010 at 8:34 PM said...

slurpp...dah lama x masak laksa ni...sbb asik buat laksa johor jer wp bkn org johor...

embun d tengah malam on March 20, 2010 at 8:35 PM said...

rasa nk makan pula

dkama on March 20, 2010 at 8:40 PM said...

otak udang yang buat laksa jadi kaw... Lama dah aku tak pekena...
PEACE...

aNiSa hANg tUaH on March 20, 2010 at 8:50 PM said...

wa
dah lame kite tak mkn laksa
:P
kecur air liur

nadirah_nor on March 20, 2010 at 8:52 PM said...

feveret duh

umi_e on March 20, 2010 at 9:48 PM said...

Nampak menyelerakan...

* mintalah sepinggan :p

Amieynna Amin on March 20, 2010 at 10:04 PM said...

lakso penang tu..
otak udang tu masak mcmana?
rasa udang ke?

Nur Su'aidah Bachok on March 20, 2010 at 10:17 PM said...

sedapnyeeeeeeeeee!!!
lapar lapar lapar.. ;(

si para para on March 20, 2010 at 10:42 PM said...

wah mengidam nk makan laksa la pulak...hmmm mana nak cari malam malam ni...

zino on March 20, 2010 at 11:24 PM said...

laksa feberet zino tu selalu kalau teringin nak makan singgah di haslam lepas balik kerja.. laksa ada petang je..

aNIe on March 20, 2010 at 11:28 PM said...

Akak suka laksa penang & laksa johor...sedap...

iqbalsyarie on March 21, 2010 at 1:02 AM said...

Baru nak tanya benda apa yg hitam tu.Alhamdulillah ada jwpan..ooo..itulah dia rupanya otak-otak..hehe

Beruang Putih si Dyla Qistina on March 21, 2010 at 3:13 AM said...

laksa kelantan pilihan saya :)

ezam on March 21, 2010 at 3:20 AM said...

saya suka laksa

dan paling feberet saya sangat suka laksam!!!

Kyuubi_85 on March 21, 2010 at 4:58 AM said...

aku tak suka sangat mkn laksa, coz slalu aku mkn mesti tak sedap. :(
eh, otak udang besar mcm tu ke? x pnh tau.. hehe

norliza_osman on March 22, 2010 at 9:18 AM said...

tedi.. sedapnye.. nak ckit..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting