Monday, March 08, 2010

R.I.P Maxy a.k.a Mok Mok!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:05 PM
Photobucket

Ini Maxy a.k.a Mok Mok.

Mok Mok telah pergi pada hari ini 08 Mac 2010. Perjalanan dan catatan terakhir Mok Mok boleh di baca di blog Mummynya.

Berehat dengan tenang Mok Mok. Kawan dengan Dak Utih nanti ye? Dengan Itni juga...

Cemburu melihat Daddy Mok Mok memeluknya buat kali terakhir. Cemburu juga melihat Kak e memeluk dan mencium Itni. Sayangnya aku tidak dapat lakukan seperti itu kerana keadaan Dak Utih yang tidak mengizinkan. Tapi sekurang-kurangnya aku dapat mengusap badan dan ekornya yang telah keras. Syukur....

Photobucket

Ini stok makanan sehingga Isnin atau Selasa minggu depan. Khamis ini sudah mula berkursus. Beli makanan sebegini lebih mudah untuk Adik beri makan mereka. Budak-budak sudah berkurangan. Jadi beli macam ini sahajalah. Mudah.

Lagipun Dak Itam jarang balik. Cuma petang sahaja baru nampak batang hidung. Balik makan lepas itu keluar. Dak Kimo juga. Sunyilah rumah ini.

Nota kakitanganku : ..............





11 kUs-kUs:

Elin on March 8, 2010 at 8:15 PM said...

Boody mati pada tarikh yang sama tahun lepas :(

aNiSa hANg tUaH on March 8, 2010 at 8:40 PM said...

bersabar.

yang pegi takkan kembali

sonata anak kancil on March 8, 2010 at 8:48 PM said...

yang dah pegi takkan kembali...ganti yang lain

cahayachenta on March 8, 2010 at 8:57 PM said...

aku nak je bg kat ko kucing tedi bg ko tak sunyi2 lagi... cari pengganti yer... bg ceria balik hdup ko

deena awanis on March 8, 2010 at 9:46 PM said...

tedi..lama tol aku x menjengah..
bz, x sempat on-9..
takziah pasal dak utih..
sabar ye..

ber_u_wang on March 8, 2010 at 10:12 PM said...

sabar my twin.

bellar0ssa on March 8, 2010 at 10:25 PM said...

tabah ted!

Wanita Itu on March 8, 2010 at 10:26 PM said...

teman dak utih :(

kenapa.....
banyak.....
sangat.....
kucing....
pergi??

tabah ye ted| ..

♥akukahmilikmu®♥ on March 8, 2010 at 11:51 PM said...

tak sangka sgt tedi nie wat blog dedikasi untuk kucing..

f on March 8, 2010 at 11:57 PM said...

sedihnye

;(

tapi mesti die pergi dgn gembira sebab ada tuan yg baik mcm awk

Tuah on March 9, 2010 at 10:23 AM said...

Cik Tedi, awak terlalu baik dgn mereka. sblm berkursus, awak dah sediakan segalanya utk mereka. sy tau, mereka tentunya menghargai segala usaha awak tu.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting