Tuesday, March 02, 2010

ALhamDuLiLLah.. 'MaT STIm' KemBaLI BeraksI...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Orang TM seakan-akan mendengar rintihan hatiku semalam. Setelah 18 hari 'Mat StIm' a.ka 'StImIQ' memboikot aku, semuanya sudah kembali normal. Harap-harap ianya berterusan bukan hanya hangat-hangat tahi Dak Utih!

Bukan salah ibu mengandung. Eh! Bukan salah modem aku. Bukan sebab aku tidak bayar bil. Bukan sebab ada orang curi 'wireless' aku. Bukan! Bukan! Bukan! Semuanya sebab TM! Isk! Percuma 18 hari kamu ambil duit sewa aku ya? Tidak mengapa. Aku halalkan....

Namun ribuan terima kasih juga kepada Pakcik TM yang bersusah payah membantu!

Susun atur blog aku sudah 'lari' Tidak terkejar rasanya. Kotak 'shoutbox' di bawah sekali ya sebelah kiri. :)

Mohon maaf andai aku katakan, baru dapat aku lihat siapa yang betul-betul sudi datang dan yang terpaksa datang. He he he. Mengapa? Sebabnya walau aku tidak kemaskini, walau aku tidak membalas lawatan kamu, kamu tetap ada di sini. Terima kasih banyak-banyak.

InsyaAllah. Aku akan berblogging semula seperti biasa.

Terima kasih atas sokongan semua.

Nota kakitanganku : Wah! Macam ucapan artis!!! Ekekekeke..







12 kUs-kUs:

Mr feckry on March 2, 2010 at 11:08 AM said...

so tm la yang mendajai ni

CITY® on March 2, 2010 at 11:23 AM said...

haaaaaaaaaa

selamat kembali beraksi
heeeeeeeeee

Didi Nadhirah on March 2, 2010 at 11:25 AM said...

selamat kembali juga kepada tedi n saya juga hehehe...

Anonymous said...

oh abg TM..lalalalalalla...

MyaFiza on March 2, 2010 at 11:30 AM said...

welcome back tedi... terima kasih TM...hehehe...rindu sama entry kamu...rindu sama kamu jugakk..=P

Unknown on March 2, 2010 at 12:14 PM said...

wah....best...

Nadiene on March 2, 2010 at 12:39 PM said...

ok la tue kan,,,

fara on March 2, 2010 at 1:14 PM said...

memang menduga kesabaran TM nih.
Selamat kembali!

:)

iela on March 2, 2010 at 1:35 PM said...

patutla dh berzaman tak update :P

Unknown on March 2, 2010 at 1:41 PM said...

salam tedi~

welcome back.... :)
\m/

bylindakitchen on March 2, 2010 at 2:34 PM said...

pakcik tm terima kasih.
hhehhe.
pasnie cik tedi semakin aktif berblogger.
sukanya.

sharamli on March 2, 2010 at 5:38 PM said...

suka la tu..kan3

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting