Thursday, March 18, 2010

BiLa anJinG aJak MaiN KeJar-KeJar!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:53 PM
Kemaskini terkini, Alhamdulillah berkat doa kamu semua Dak Itam sudah mahu makan. Walau tidak banyak tapi dia makan. Syukur walau sedikit. Dia sudah jadi sedikit 'homely' sekarang. Tidak lagi asyik keluar sahaja.

Si kucing yang datang menumpang tidur juga tidak kelihatan lagi. Sudah jumpa jalan pulang agaknya.

Aku tidak nampak kemanalah 'Pak Guard' sedari aku masuk pukul 2.00 petang tadi sehingga sekarang! Jadi 'hangen' aku di buatnya!! Anjing masuk ke kawasan sekolah dah aku yang jadi tukang halau. Anjing tu tenung aku, aku tenung dia balik. Ha ha ha ha! Bajet macam berani!! Buat muka garang!! Grrrrr.. AKu kejar dia. Nasib baik dia tidak kejar aku balik! Tidak larat aku mahu lari!! Dia jumpa juga pintu keluar akhirnya!

Aduhai 'Pak Guard'. Lain kali tutuplah pintu kalau mahu keluar sekalipun!!

Nota kakitanganku : Belum melawat anak anjing Abah di kebun!! Aku asyik 'sponsor' makan sahaja! He he he...




12 kUs-kUs:

PinQib on March 18, 2010 at 5:17 PM said...

kena gigit anjing.. samak tauuuu..hehe

Frodo Baggins on March 18, 2010 at 5:24 PM said...

petua ~ kalau hanjeng tu ekor beliau menari2 ke kiri kanan, beliau mmg nak jadi kawan. tp kalau tenung ngan macho nyer, beliau nak raba2 kot.



keh3 ...


>>____<<

sharamli on March 18, 2010 at 5:39 PM said...

nanges je kal0 kena kejar...

~ نورحياتي ~ on March 18, 2010 at 6:03 PM said...

hahahahaha..syukur dak itam da start mamam.hehehe..

apehal la pak guard tu tak jlnkn tugas..wwakakak..

saya_arief on March 18, 2010 at 6:11 PM said...

mesra haiwan btol.
main kejar2 ngn anjing..
pak guard memerot...
hak3..

aNiSa hANg tUaH on March 18, 2010 at 6:22 PM said...

YEAH
suka la bile dgr dak itam dah okei..
:)

Nur Su'aidah Bachok on March 18, 2010 at 6:48 PM said...

bgn bgnnnn... lantas anda harus ke kebbun.. hehhe ;D

Solehah on March 18, 2010 at 7:38 PM said...

bayangkan kalo dia ajuk semua bende yang ko buat tedi, termasuk kejar blk ..hehe..

ninim on March 18, 2010 at 7:43 PM said...

buat muka garang???????????????
mesti tak berjaya kan???????????

Papa meow on March 18, 2010 at 7:53 PM said...

Alhamdulillah, Dak Itam dh sihat :D

Nanti hupdate pic anak anjing tu pulak ok :D

Miss ... on March 18, 2010 at 8:11 PM said...

seb bek dak itam dah ok :)
anjing kecik ke beso tedi huhu seb bek dia x kejo ko

Misz Pinkie Winkie on March 19, 2010 at 8:52 AM said...

alhamdulillah..
akhirnya sembuh jugak dak itam.
nak muah skett dak itam.
muah3x

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting