Monday, March 22, 2010

Oh Dak ITam! SiLa Beri Para PeserTa IDea....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:01 PM
Photobucket


Photobucket

Maaf andai 'contest' ini begitu melecehkan. Untuk memudahkan, tidak perlu letak kotak dialog di dalam gambar. Boleh di tulis di bawah gambar sahaja.

Aku cuba buat yang semudah mungkin. Kamu perlu baca 'entry' ini selalu kerana aku akan sentiasa kemaskininya.

Terima kasih kepada kamu yang telah memasang niat untuk turut serta. Hadiah akan di umumkan kemudian. Khabarnya ada yang mahu sponsor juga. :)

Nota kakitanganku : Masa masih panjang untuk turut serta!






11 kUs-kUs:

~** PROFFY **~ on March 22, 2010 at 8:17 PM said...

eheks.. dak itammm ... mwahs.. :) aku windu tau nak pegang2 kucing.. tedi ko tau tak jiran sebelah rumah aku ada kucing.. santekkkk.. satu kaler oren.. satu lg kaler cam dak itam .. ekor kembang.. :) geram betul... aku windu momok..!

Solehah on March 22, 2010 at 8:18 PM said...

ooo..ada contest lagi..

umi_e on March 22, 2010 at 8:23 PM said...

Salam... bila contest tu nak start ya...

embun d tengah malam on March 22, 2010 at 8:23 PM said...

gud luck pada saper yg join

HonEyBuNNy on March 22, 2010 at 8:45 PM said...

yeahhh...ila pn wishkn gd luck kpd semua yg join..hehhe

sekamar rindu on March 22, 2010 at 9:19 PM said...

salam....

boleh masuk ni...apa adiahnya..hehe

blueCITY® on March 22, 2010 at 9:20 PM said...

susah gak la dak tedi weh
ekekekek
den kan buta it sikit
hahhahaah..

=p

Miss ... on March 22, 2010 at 9:32 PM said...

ekeke dialog ko ni pun dah cukup lawak adeh sakit perut tau gelak haha

nursarah on March 22, 2010 at 9:46 PM said...

comelnya dialog tedi buat..

kak anie on March 22, 2010 at 11:11 PM said...

Hehehe....kalau bagi si Itam jadi hadiah pun okay jugak...

Wanie-san on March 23, 2010 at 12:13 AM said...

bleh x nak curi dak itam ni??kasi la hadiah pertma ialah dak itam!!mesti masyuk...=p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting