Wednesday, March 03, 2010

AnDaI DapaT TiDur BaGaI KucInG..... NIkmaT....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket

Semalam betul-betul rasa tertekan dengan kerja. Mana mahu fikir Dak Kimo yang hilang. Mana mahu fikir cikgu yang belum pun sempat rasa gaji yang masuk bulan Mac tapi sudah mahu tukar bank gaji sebab mahu buat pinjaman peribadi dengan Bank Islam. Mana mahu fikir cikgu yang sudah satu minggu aku beri borang HRMIS minta tolong isi tidak siap-siap lagi. Semua kerja perlu di siapkan mengikut aturan yang sepatutnya. Bila satu tidak siap, ianya jadi tersekat di situ. Aku tidak suka bertangguh.

Photobucket

Kalaulah boleh tidur tergolek macam Dak Utih ini alangkah bagusnya. Eh! Itu bukan bermaksud aku mahu jadi kucing tapi mahu rehat dan tidur macam kucing! He he he he....

Emak bising juga sebab aku tidak bawa balik Dak Kimo semalam. Takut Dak Kimo berkelahi dan luka jadi parah. Tapi apakan daya. Aku kenal sangat dengan Dak Kimo. Kalau dia tidak mahu, tidak mahulah dia. Sudah seminggu tidak dapat tidur lena, selena malam tadi. Alhamdulillah. Harap Dak Kimo okey-okey sahaja tanpa pergaduhan. Petang ini aku tengok dia lagi.


Nota kakitanganku : Gambar kaki Dak Utih kira-kira seminggu yang lalu. Hari ini sudah kuning!! ha ha ha ha









15 kUs-kUs:

Tuah said...

Pink nya kacang dak utih...

~LP Lum~ on March 3, 2010 at 11:33 AM said...

salam tedi~

hehehe... mlam td pun aku lena tdo hingga trlajak pg nie.. :p

apa pun, kaki dak utih mmg cumel.... :)

Misz Pinkie Winkie on March 3, 2010 at 11:45 AM said...

cantiknya kaki dak utih .
putih bersih...
memang seronok dapat tido seperti kucing.
tak perlu pk masalah.
makan minum sudah tersedia.
cuma beza dia dan kita adalah akal.
tapie perasaan tetap sama.

Snowwhite Zone on March 3, 2010 at 11:48 AM said...

merahnyer kaki dia.. bersih... x de luka2.. n x hitam sgt...

amie on March 3, 2010 at 12:16 PM said...

kaki dak utih menjadi topik..
lallalaa..
dak tedi,,ilek je k??
tanak pusenkan pale..

makdara terdiva on March 3, 2010 at 12:25 PM said...

suke tgok kucen tdo..kucen pon suke tido dgn hakak!.. :)

GiGGLe GaL on March 3, 2010 at 12:26 PM said...

komen untuk dak utih:
hish..dak utih ni... kaki pon..kaki la.. punye la aku rindu kat beliaw... kaki je bos ko hapdetkan ye dak utih.. bos ko ni memang nak kene potong gaji ni dak utih.. pe kata ko je hapdet dak utih.. bos ko tu stress dak utih oi... sian beliaw..

komen untuk bos dak utih:
ted.. sampai ati ko.. kaki je ted? huwaaaaa.... mane posing santek-santek tu..hishh..rindu arr.. rindu aku kat budak debab tu..ekekek...

aku harap ko ok ok saje ted.. smoge ko hepi yek!

-aTie- on March 3, 2010 at 12:55 PM said...

memang seronokkalo dpt tido seperti kucing

Khaizarien @ atie Blog

sharamli on March 3, 2010 at 1:04 PM said...

kena kasi t0ny0h la nak kasi putih balik..ha3..

s0n0knya tid0..naseb baek xde kelas..ha3

Wanita Itu on March 3, 2010 at 1:05 PM said...

yang pasti dak Kimo kuat hee...

Rara on March 3, 2010 at 1:27 PM said...

kalo dh tdo mg xigt ape dah..heee.. :)

Softtouch [Hanim] on March 3, 2010 at 2:09 PM said...

mmg bestlah kalu mcm dak utih tu..tiso,main n makan je ker kan..mkn dah tersedia pastu dpt bos baik mcm tedi...

white rose on March 3, 2010 at 2:38 PM said...

isk...isk...dak utih nih...
dah2, g gosok gigi...

Dee on March 3, 2010 at 4:24 PM said...

syoknya tidur..

sueanne on March 3, 2010 at 9:35 PM said...

lame dah tak tgk gmbr dak putih..dpt tgk kakinye pun ok laa..hehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting