Tuesday, March 16, 2010

NuFFnanG : 'BuFFereD EarninGs' MuncuL LaGi....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:13 PM
Tiada yang mengemelkan angkat 46 666. Angka itu terbatal.

Pelawat ke
46 800. Salin skrin dan emelkan ke mylosermind@yahoo.com Emel pertama di kira pemenang!

Photobucket

Wah gitu tajuk! Macam lagu Slam Mentari Muncul Lagi!

Sama ada Team Nuffnang baca atau tidak paparan aku minggu lepas, dia 'dok' bagi lagi Pendapatan Terumpuk. Aku fikir positif mungkin mereka baca dan beri lagi 2. Ha ha ha ....

Tertangguhlah lagi hasrat untuk merajuk dan membawa diri yang duka nestapa! Betullah! Perempuan cepat cair. Ekekekkeke.. Pujuk sedikit! Cair!! Tidak jadi berpatah arang bekerat rotan.

Okey! Cuti 18 hari tiada buffered. Cuti 5 hari dapat 2. Lepas ini mahu cuti lagi 5 hari. Untung-untung dapat lagi 2! Pandailah aku ini buat rumusan!

Photobucket

Masih tunggu cek Nuffnang yang belum muncul. Ini pendapatan untuk minggu lepas! ALhamdulillah... walau di rasakan minggu lepas agak berkurangan jumlah pengunjungnya. Terima kasih buat kamu. Tiba masanya nanti boleh keluarkan dengan senang hati.

Eh! Siapa setuju aku buat satu pertandingan? Aku merancang buat satu pertandingan yang agak besar dari kuiz yang aku selalu buat. Jika setuju sila taipkan pilihan jawapan seperti berikut :

A. Setuju. Akan turut serta. Umumkan hadiah terlebih dahulu.
B. Setuju. Akan turut serta. Tapi hadiah perlu rahsia.
C. Setuju. Tetapi tidak turut serta.
D. Tidak setuju adakan pertandingan.
E. Buat sajalah Tedi. Loratlah kau ni!

Ha ha ha ha

Nota kakitanganku : Lorat tidak sama dengan loghat!











29 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on March 16, 2010 at 2:22 PM said...

wah contest contest!

yup tedi, kalau tak online ada plak buffered earnings tu, tak paham la

Nur Su'aidah Bachok on March 16, 2010 at 2:22 PM said...

singgah la belog.. oyeahhh !!
dpt income yer.. ;D

zue on March 16, 2010 at 2:27 PM said...

tedi akak setuju ko buat contest..tapi akak pilih jawapan
E..

LyNn HaMzAh on March 16, 2010 at 2:29 PM said...

still blur2 lagi pasal buffered earning...sbbnyer lynn x pernah dapat pun...huhuhu...

admin on March 16, 2010 at 2:34 PM said...

banyak mashuk nih.. banjer aa dengan contest yang senang orang nak menang.. haha

@rE-LonG on March 16, 2010 at 2:38 PM said...

Perh..senaGY income nuffnang tedi naik ek..kt yg da dua tahun ni pun xsmpai lg 50..huhu ;(

syaf on March 16, 2010 at 2:40 PM said...

babe banyk gak masyuk kduit ko
aku dri dulu sampai skung singgit lebeyh jerk
heheh

relevan on March 16, 2010 at 2:41 PM said...

= E =

fikaryna on March 16, 2010 at 2:41 PM said...

aku sokong A..

prmpuan nalurinya lembut..walau kat pej bos..kat umah isteri dan ibu..mana bole keras2..huhu..

Hazzy Ishak on March 16, 2010 at 2:45 PM said...

cepatnya...
td belum agi smpai 46 666

Misz Pinkie Winkie on March 16, 2010 at 2:49 PM said...

buatlah tedi
tapie lin pilih E.
huhu

zaradgreat on March 16, 2010 at 2:56 PM said...

tedi
bagi hadiah kat aku sikit
tak payah nak pos2
hehehe

jalan kaki dah sampai
=D

MyaFiza on March 16, 2010 at 2:57 PM said...

wah...cepatnyer naik duit hang tedi...memang layak lah buat contest besar-besaran ni..
ak mau join..hahhaa...x sabar nk join ni.

aNIe on March 16, 2010 at 3:02 PM said...

Akak setuju tEDl buat pertandingan...boleh join sama...

maiyah on March 16, 2010 at 3:09 PM said...

wah.. mashukkkk

shi3la on March 16, 2010 at 3:25 PM said...

dah banyak la tue nak bandingkan dgn haku punyer nuff..

haku still tak paham2 konsep nuff nih..belasah jerk lahhh..

well haku pilih E..hahaha...

blueCITY® on March 16, 2010 at 3:33 PM said...

uhhhhhhhh

dak tedi nak gak la weh
hakhakhak..


den nya ada 4 bufered earning

sikit g leh tebus
ekekkek..

tq, dak tedi gak yg byk ajo nih

lallala

jaga diri
xoxo

~0~ on March 16, 2010 at 3:52 PM said...

buat je

sueanne on March 16, 2010 at 4:08 PM said...

wahhh...dah 72 henggett???..mak oiii...

speechlesss..hahaha...

Ms.Independant on March 16, 2010 at 4:33 PM said...

sgt setujuuuu!!!

:)

Dee on March 16, 2010 at 4:38 PM said...

terlepaslah 666 tu..td masuk ujungnya 30..

kalo contest tu..E..buat ajelah tedi..

nursarah on March 16, 2010 at 4:47 PM said...

err, vote for A! hehehehe

zino on March 16, 2010 at 5:31 PM said...

kalau ada pertandingan memang tak pernah ambik bahagian sebab memang tak pernah menang..

umi_e on March 16, 2010 at 5:35 PM said...

angka awal tadi tu tinggal beberapa je... nak tunggulah tapi bila tunggu jap - masuk dah bertukar (terlebih) terus senyap...

* pastu masuk lagi... angka tadi dah terbatal :p nak tunggu ke... banyak lagi ni... :S :D

*Hadiah tak payah umumkan pun tak apa...

||| PöJìé PööH ||| on March 16, 2010 at 6:11 PM said...

Jeless2..
Cik Tedi sgt kaya, tetapi never mau berkongsi kekayaan sama Pojie..
Muahahah!

embun d tengah malam on March 16, 2010 at 6:19 PM said...

banyaknya

~ نورحياتي ~ on March 16, 2010 at 6:40 PM said...

wahhh...ni utk mggu lps je ka?hebat la cik tedi ni..uhukz..jeles..hehehe

buat je la cik tedi..jwpn saya E,,hehehe

contest2!! :)

aleena on March 16, 2010 at 6:52 PM said...

ahaah buat je owh..

kalo best boley joint sekali:)

ezam on March 16, 2010 at 7:07 PM said...

perghhh banyaknya!!!!!!!!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting