Wednesday, March 31, 2010

PeNaJa KeDua - PerJaLaNan WaniTa MuTaLiB

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:39 AM
ALhamdulillah. Ada seorang lagi penaja yang sudi menghulurkan sumbangan ikhlas. Terima kasih kepada blogger Te a.k.a Wanita.

Semoga beliau akan selalu di murahkan rezeki di beri kesejahteraan hidup dan di anugerahkan kesihatan yang baik. Oh! Beliau tidak sihat sekarang! Semoa beliau semakin pulih dan sembuh. InsyaAllah...

Beliau dengan bermurah hati telah memberi sumbangan sebanyak RM 60.00. Terima kasih Te.

RM 30.00 untuk pemenang pertama. RM 20.00 untuk pemenang kedua dan RM 10.00 untuk pemenang ketiga.

Masih berfikir adakah mahu memberi tunai atau di belikan sesuatu?

Ada pendapat?

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Banner akan di pasang dalam masa terdekat!




15 kUs-kUs:

Watierman, rmanbkr on March 31, 2010 at 10:49 AM said...

Tunai pun menarik juga Dik....manalah tahu...kalau tengah kesempitan...dapat membantu jugak tu!
Moga Te dimurahkan rezeki!

mamai on March 31, 2010 at 10:56 AM said...

pendapat bro senang ajer bagi ajer kat bro hahahahaha...sekali sekala bagi la tunai

iqbalsyarie on March 31, 2010 at 11:00 AM said...

wah...lumayan~lumayan...
tapi kita tak kejar hadiah,yg penting ukhwah makin rapat =)

nuraarin-life on March 31, 2010 at 11:30 AM said...

Seeloknya belikan sesuatu yg menarik di mata tedi.. wang tunai akan digunakan tapi hadiah adalah akan lebih dikenang

Miss ... on March 31, 2010 at 11:34 AM said...

hmm beli sesuatu lag better kot pendapat aku la..sbb cash x boleh wat kenangan hehe

embun d tengah malam on March 31, 2010 at 11:36 AM said...

wah..banyaknya penaja

syaf on March 31, 2010 at 11:36 AM said...

bagi hadiah lerr...
baru rase speciall sikit

blueCITY® on March 31, 2010 at 11:51 AM said...

uh uh makin panas!!!!

huwaaaaaaaaa



tunggu!!

nj on March 31, 2010 at 12:22 PM said...

sitedi...
murah rezeki penyumbang tu... pada kak norma, baik belikan hadiah...menarik juga. Kalau duit ni cepat je habisnya...

*tak sempat komen entry kamera tu...skrg ni mcm musim bloggers cari kamera, beli kamera dan dapat kamera la....

Wanita Itu on March 31, 2010 at 12:37 PM said...

te dah ronda kedai cari barang...
sehari sebelum operation hee..
tapi tak sempat beli huhu..
Encik Nazri pun pelik kenapa Te pi ronda cari barang perhiasan hehehe..

sowila susahkan Ted| lak nak kena cari barang hehehe..

gudluk untuk semua peserta ya :)

Dee on March 31, 2010 at 1:27 PM said...

fuh..untunglah sapa menang..byk betul hadiah ye..

joegrimjow on March 31, 2010 at 2:02 PM said...

tudiaaa
memang tersangat menarik!

Misz Pinkie Winkie on March 31, 2010 at 3:12 PM said...

arap2...tersangkut gak menang.
adiah menarikkk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on March 31, 2010 at 3:52 PM said...

lumayan hadiahhhh
bila la agaknya aku nak join. dlm hati dh meronta2 dh ni hehe

bellar0ssa on March 31, 2010 at 10:41 PM said...

wah makin lumayan..kobar2 aku nak join ni.hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting