Wednesday, March 17, 2010

Kamu PanGGiL aku! TeTaPi Mana KamU?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:40 AM


Semalam mimpi dia balik. Kedua-duanya balik. Yang oren dan yang putih. Sebu sangat rasanya hati ini dapat melihat mereka walau bukan dalam alam nyata.

Subuh ini pula, tersedar bila dengar ada yang mahu bergaduh . Aku pantas meluru keluar rumah menuju ke belakang bilik. Kosong! Tiada apa-apa. Tetapi aku dengar jelas! Sumpah! Kamu panggil aku, tetapi bila aku cari kenapa kamu tiada?

Siapa yang mahu menguji hati di Subuh-Subuh begini?

Aku rindu tetapi sayangnya mereka sudah pergi. Tiada lagi irama dendangan mereka menghiburkan hati.

Dan aku rindu......

Rindu dan menangis hanya Allah sahaja yang tahu.... :(

Jangan pulang jika kamu mahu sembunyi...








25 kUs-kUs:

ŝŐŦĩŷĂ ʷˡͭʱ♥♥ on March 17, 2010 at 7:17 AM said...

cik tedi...sedihnya saya baca setiap entry ttg "kehilangan" dak utih..sbr yek..saya penah jgk rasa mcm mn rasa sedih sbb "kehilangan" makhluk yg paling di sayangi..wlaupn bkn manusia tapi nilai kasih dan erti ikatan sama jgk mcm manusia.."mereka" aman di syurga sana,jadi tanah syurga..sabar yek..

zaradgreat on March 17, 2010 at 7:17 AM said...

sabar tedi
sabar..
=(

T_T

itu je aku mampu cakap...

zns on March 17, 2010 at 7:45 AM said...

cik tedi..jangan macam gini...kau bikin aku sebak..:(

relevan on March 17, 2010 at 7:55 AM said...

Sabar sahaja aok..

ninim on March 17, 2010 at 7:59 AM said...

sabarlah
semoga kesdihan ini berlalu pergi
yang pergi tetap pergi bukan???

itafukada on March 17, 2010 at 8:04 AM said...

sesungguhnya tedi mereka itu juga merindui kamu..

sabar je la..

Misz Pinkie Winkie on March 17, 2010 at 8:11 AM said...

cik tedi .
mereka ada..mereka melihat kamu....
jgn sedey..mereka mahu kamu gembira.
jika kamu sedey....mereka takut mahu muncul lagie.
jgn sedey yerk.

lin tak pernah mimpi..
tapie mereka muncul dalam mimpi bf lin..takpelah.
janjie lin tau mereka ada ..melihat lin di sini.

blueCITY® on March 17, 2010 at 8:13 AM said...

dak tedi sayang,

sabar ya..

Mimpi Yang Mati

Tak sengaja genggamanku terbuka
Lantas ku gapai bintang yang berjuta
Bintang yang kuimpikan menerangi
Takkan kubiarkan berlalu pergi

Andai benar kau menjadi milikku
Mencintaimu menjadi sumpahku
Namun jika hadirmu satu mimpi
Aku rela tidur sepanjang hari

c/o : Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Genggaman tanganku terbuka sepi
Mendambar dirimu satu ilusi
Bintang yang kugapai tak berpanjangan
Hadirmu di dunia hanya pinjaman

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

Tuah said...

Sabar cik Ted. Itu tanda yg mereka menyayangi Cik Ted. Mrk mahu Cik Ted gembira walau mereka hanya dtg dlm ilusi.

Mrk memberitahu yg mrk bahagia di sana. Suara2 yg kedengaran dikeluarkan agar dpt mengubati rindu.

Bersabar ye Cik Ted. Mmg kehilangan itu menyakitkan, tp dr situlah akan adanya kekuatan dlm diri.

EriNa on March 17, 2010 at 8:23 AM said...

sedih sangat bace entry ni...

harap cik tedi sabar bnyk2..

salam perkenalan dari saye..

@rE-LonG on March 17, 2010 at 8:30 AM said...

Sabar ye Tedi..
kT tau berat mata memandang, berat lagi bahu ko memikul..

fikaryna on March 17, 2010 at 8:33 AM said...

tedi..banyak2 sabar..redha kan 'pemergian' mereka..mgkin melepaskan akan buat tedi lagi tenang..

mamai on March 17, 2010 at 8:43 AM said...

kena cari penganti cepat tu

Nur Su'aidah Bachok on March 17, 2010 at 8:44 AM said...

cool tedi cool...

zaiMi on March 17, 2010 at 8:59 AM said...

sabar la tedi. jangan diikutkan sangat perasaan tu.

Mr feckry on March 17, 2010 at 9:07 AM said...

sabar..gua memang stone kalau dengar lagu pergi ni..

white rose on March 17, 2010 at 9:11 AM said...

akak, sabar ek...
setiap berlaku ada hikmahnya...
mereka pun masih belum mahu melepaskan tuannya...

kerana akak masih menyayangi & mengingati mereka, mereka jua begitu...

SABAR ye kak!!!

Adlina Husaini on March 17, 2010 at 9:19 AM said...

sian akak baca entry ko neh tedi..depa pun mesti rindu gile kat ko..

Papa meow on March 17, 2010 at 9:26 AM said...

Huuu...rindu bila teringat2, apa buleh buat, sabaw je la.

ONE ZABA on March 17, 2010 at 9:30 AM said...

bila rindu kau sebut namanya..

Alimaz-Kembara Terasing on March 17, 2010 at 9:34 AM said...

sabar ye tedi.....depa balik melawat tuan la tu...depa pun rindu dgn awak....

Dee on March 17, 2010 at 10:00 AM said...

bila dgr lagu pergi mmg lg sedih..jgn diratapi pemergiannya cik Tedi..moga terus tabah..

sueanne on March 17, 2010 at 10:07 AM said...

Sabar banyak-banyak tau beb..setiap kali bila teringat, mengucap banyak-banyak..Insyallah, hati akan tenang..

Semoga dipermudahkan segalanya untuk kamu...

GiGGLe GaL on March 17, 2010 at 10:45 AM said...

wahai Allah,
Rindu itu milimMu, Rindu itu datang dariMu, maka Kau jualah yg berhak mengubati rindu itu.

bertabah hatilah wahai ted.. aku faham perasaan kamu. mereka ada dimana-mana..memerhatikan kamu..kerana mereka juga rindukan kamu.

aku turut merindui dak utih..rasa tangan menggigil mahu menjerit di shoutbox itu dengan nama DUDHF..tapi, apakan daya..

sabar ye ted..

makdara terdiva on March 17, 2010 at 11:21 AM said...

sob..sob..sob..[tumpang nangis..]

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting