Tuesday, March 23, 2010

Oh! Ini BukaN NesCafe 3 DaLam 1, TaPi 'awarD' 7 DaLam 1!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:35 AM
Saya buat 'Contest'. Sila klik di sini untuk turut serta. Terima kasih.

Photobucket

1. Thank and link the person that gave you the award.

Oh! Terima kasih. Semalam sahaja 6 orang yang beri 'award' ini. Tambah 1 hari ini. Aku buat secara pukal okey! Terima kasih buat ke tujuh- tujuh kamu. Terharu!
- zaradgreat
- nareiQa
-Aimee Termizi
- unniesya
- Suehann
2. Pass this award onto 15 blogger you'e recently discovered and think are fantastic

Ahhh~~!! Ke semua pengikut aku berhak ambil award ini.

3. contact said blogs and let they've won the award.

aku sudah jerit kuat-kuat!

4. state 7 things about yourself

- kehilangan kucing yang paling di sayangi 05 Mac 2010. R.I.P Dak Utih.
- hanya ada 2 ekor sahaja lagi KKU Dak Kimo dan Dak Itam
- suka layan kucing orang macam kucing sendiri.
- ketagih pada blogging
- pendiam, pemalu, tidak banyak cakap, suka senyum. Wah! Nikmat!
- hargai kawan-kawan. amat sangat!
-eh! saya sedang buat contest. Jom join!

Done!

Nota kakitanganku : Terima kasih!!




12 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on March 23, 2010 at 9:55 AM said...

lama sungguh tak terima award !

contez oh contez. malassnyaa...

Misz Pinkie Winkie on March 23, 2010 at 10:36 AM said...

cik tedi dah buat contest yer.
dak itam jadik tajuk utama.
mahu sajer join..

Alimaz-Kembara Terasing on March 23, 2010 at 10:43 AM said...

tahniah dapat award....

~0~ on March 23, 2010 at 10:58 AM said...

tahniah......hahahha

Miss ... on March 23, 2010 at 11:01 AM said...

tahniah hehe

Hazzy Ishak on March 23, 2010 at 11:17 AM said...

ramai betul yg dapat award ni

~LP Lum~ on March 23, 2010 at 11:36 AM said...

salam tedi~

tahniah.... :)

fikaryna on March 23, 2010 at 12:21 PM said...

kisah hati penyayang nya sgt cantik!

Watierman, rmanbkr on March 23, 2010 at 1:21 PM said...

Kamu memang teman yang baik!!!And you deserve the aWARD!

makdara terdiva on March 23, 2010 at 1:22 PM said...

beautiful blogger sesuwai utk bloger yg cantik2..kiut miut..mcm hakak!...lalalalalarikkkk

white rose on March 23, 2010 at 3:29 PM said...

akak nye ayat mcm xckup nafas bila bercakap...

muahahaha...

ape2 pun i like it...

maiyah on March 23, 2010 at 4:44 PM said...

tahniah mngondol award..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting