Thursday, March 18, 2010

KeCewA.... Aku Mahu JuGa! TaPi BaGaiMaNa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:50 PM
'Gambar haiwan adalah tidak di benarkan untuk di cetak di atas Setemku'

Maksudnya kucing sahaja. Yang boleh cetak gambar kucing bersama tuannya. K.E.C.E.W.A!! Aku tidak pernah ambil gambar dengan Dak Utih!

Oh! Pos Malaysia! Memang muktamadkah?

Selasa lepas pegawai dari Pos Malaysia ada menelefon berkenaan dengan tempahan aku ini. Tetapi aku belum bertindak apa-apa. Hari ini terima satu emel pula. Minta gambar lain.

Aku kecewa sebab itu aku tidak bertindak apa-apa. Tidak mengemel gambar baru. Aku tetap mahu gambar Dak Utih! Tetap juga! :(

Tetapi bagaimana? Sudah peraturannya begitu. Aku akur. Tapi gambar siapa pula aku mahu tepek di situ? Arghhh!!

Nota kakitanganku : Masa tidak boleh di ulang!








16 kUs-kUs:

makdara terdiva on March 18, 2010 at 1:58 PM said...

amek gambar akak la..huhuhhu

Queen on March 18, 2010 at 2:13 PM said...

photoshop gambar utih dan kamu bersama buat grafik yang lain...

JMR on March 18, 2010 at 2:26 PM said...

diskriminasi ni..btol ckp queen..edot je gmbr dah utih ngn k.tedi..

Misz Pinkie Winkie on March 18, 2010 at 2:32 PM said...

sokong juga.
cik tedi pastie boleh.
bertindaklah..kita mencuba selagie daya.

zalyeaclik on March 18, 2010 at 2:37 PM said...

Pendapat yg sama dgn mereka di atas.Edit saja gambar kamu dan dia....

PinQib on March 18, 2010 at 2:37 PM said...

hehe..
letak je la pic sapa2 ngn dak utih.. tak pun coverkan muka.. ok?

~0~ on March 18, 2010 at 2:45 PM said...

letak je sape punye pic...hahhaha

Elin on March 18, 2010 at 2:53 PM said...

ala pos ni...... boleh la..dak utih dah xde.. :(

Miss ... on March 18, 2010 at 3:07 PM said...

hmm bkn rezeki ko tedi..mmg masa x boleh undur haishh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on March 18, 2010 at 3:09 PM said...

huhu
buh ajer gambar ko bersama dak kimo dan dan itam :)

relevan on March 18, 2010 at 3:18 PM said...

Gambar pokok sawit dan getah dibolehkan pulak..

Dee on March 18, 2010 at 3:27 PM said...

a'ah..photoshopkanlah..sebelah dak utih kamu si cantik manis tedi..hehehe..

zns on March 18, 2010 at 3:35 PM said...

:(

Tuah said...

betul cik ted, akak sokong dengan pendapat geng2 lain ---> photoshop kan gambar kamu bersama dak utih.

Pasti akan rakan2 blogger yg baik hati untuk tolong photoshop kan...

ezam on March 18, 2010 at 4:57 PM said...

amek gambor den pon hokey...

kihkihkih..

||| PöJìé PööH ||| on March 18, 2010 at 5:23 PM said...

eheh xbleh ek..
kekwat tau!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting