Sunday, March 07, 2010

Hancur HaTiku, MenGenanG DikaU....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

....menjadi keping-keping, setelah kau pergi. Tinggalkan kasih sayang yang pernah singgah. Antara kita. Masihkah ada. Sayang itu......

Malam tadi aku tidur di ruang tamu. Tidak di bilik. Hati menjadi hiba kerana ada ruang kosong di sebelah yang tidak akan terisi lagi . Hujan turun dengan lebat. Seakan sama menangisi pemergianmu.

Tenanglah hati. Redhakan seikhlasnya....






23 kUs-kUs:

~** PROFFY **~ on March 7, 2010 at 9:06 AM said...

sobsss.... tedii dak utih dah takde ke?
sobbbss :(

~** PROFFY **~ on March 7, 2010 at 9:06 AM said...

aku ni dah lama tak ikut perkembangan.. bz sgt...
tapi siyes aku sedih sgt... :(

ezam on March 7, 2010 at 9:50 AM said...

nanti adela pengganti...

Wanita Itu on March 7, 2010 at 9:55 AM said...

ted|...

Jijahh @ f.k on March 7, 2010 at 9:56 AM said...

patah tumbuh hilang berganti ... sama .. tapi tak serupa ...

amie on March 7, 2010 at 10:43 AM said...

sobsss..
tanak la camtu..
uwahhhh
:((

Kak anie on March 7, 2010 at 10:58 AM said...

tEDI...dulu masa akak kehilangan Rona & Roni...akak menangis ...bagai anak kecil...orang yang tak paham...fikir akak ni mengada-ngada...mereka ketawakan perangai akak...tapi mereka tak tau bagaimana perasaan kita...

Sedih sungguh akak baca entry ni...

Miss ... on March 7, 2010 at 11:10 AM said...

tedi ko tabahkn hati..aku penah rasa apa yg ko rasa..pandang apa je yg mengingatkn pada dia pasti airmata menitis..huhu

Kak anie on March 7, 2010 at 11:30 AM said...

tEDl...akak ingin berkongsi kesedihan tEDl...dalam entry akak pagi ini...khas buat tEDl...semoga tEDl...akan tau bahawa akak pun pernah melalui detik2 kesedihan seperti tEDl...

eeeda on March 7, 2010 at 11:42 AM said...

mesti si jantung hati si tedi nie ada sijil kelahiran.... sebab tarikh lahir boleh ingat tu...

syahbandar87 on March 7, 2010 at 12:02 PM said...

sabar bnyk2 ye..mudah2an luahan di blog ini menjadi terapi..supaya lebih tenang untuk hari mendatang..saya doakan muga ditabahkan hati,dan jangan terlalu meratapi kematian kucing ini..sedangkan orang lagi kita tak boleh meratapi kematiannya inikan pula binatang..tak pe,saudari masih ada banyak kucing lagi kn..muga Allah membalas kasih sayang saudari kepada makhluk ciptaannya ini..sungguh mulia peribadi saudari

Watierman, rmanbkr on March 7, 2010 at 12:12 PM said...

Sabar Dik.....Dia tenang di sana....menanti mu...di pintu Syurga!!!

Terus tabah Dik....jangan abaikan yang lain ya....kerana mereka juga masih memerlukan kamu....Dak Itam & Dak Kimo....moga Dak Oyen kan kembali ke pangkuanmu Dik...dalam masa terdekat ni...Kami akan terus mendoakan....!

fiD on March 7, 2010 at 1:25 PM said...

kak, banyak pahala akak dah bela dia tue,, maybe di akhirat nanti dia boleh tolong akak...

cHeRyNa PiReS on March 7, 2010 at 1:28 PM said...

memang nak susah terima kenyataan mula2 beb...macam masa ferdinand aku mula2 pergi dulu. tapi akhirnya aku dapat pengganti...dan syukur, segala apa yang aku tak sempat buat dulu, aku buat sekarang...

sharamli on March 7, 2010 at 1:42 PM said...

makcik..redha..

zaiMi on March 7, 2010 at 2:08 PM said...

sabar la tedi. mungkin ada hikmah di sebalik semua yang dah jadi.

cahayachenta on March 7, 2010 at 2:34 PM said...

aku juga mula rndukan dak utih... sabar tedi... pelan2 ok...

embun d tengah malam on March 7, 2010 at 3:36 PM said...

chill k

Eyriqazz on March 7, 2010 at 4:25 PM said...

comelnya kucing2 tu...hik3

umi_e on March 7, 2010 at 4:27 PM said...

Perasaan sepi dan rindu itu pasti bertandang...

sueanne on March 7, 2010 at 4:36 PM said...

Dear ted,

Tabahlah wahai kawan ku..
Biarlah masa meredakan semuanya..
Meredakan segala kesedihan..
Yang pergi tetap akan pergi..
Kerana kite semua ni hanyalah pinjaman..Hak mutlak adalah dari Yang Maha Esa..
Bersabarlah..bersabalah dan bersabarlah..

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi..Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Hugs from,
Sueanne

GiGGLe GaL on March 8, 2010 at 10:55 AM said...

ted,
abadikan kenangan terindah bersama dak utih.. redhakan dia pergi.

pensel kontot on March 8, 2010 at 2:38 PM said...

ted tabah ted....
lepaskan ia pergi....
simpan semua memori....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting