Wednesday, March 31, 2010

IsI SamPuL sUraT InI BuaT aIrmaTa TuMPah DaLam SenYum TeruJa. ReDha. Aku JaDikan KeNanGan TerInDah....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:05 AM
Photobucket

Selamat di terima. Alhamdulillah. Ini isi sampul surat yang penuh kontroversi pagi tadi.

Photobucket

Ini setem yang aku tempah. Syukur. Walau ada beberapa masalah teknikal yang berlaku Alhamdulillah semuanya dapat di atasi. Maka inilah hasilnya. Dapat juga aku abadikan gambar aku bersama dia.

Airmata tumpah. Gugur. Satu demi satu. Bukan tidak redha. Tapi tidak boleh lupa. Ratusan gambar dia tidak aku buang. Tetap akan aku simpan. Biarkan jadi kenangan. Kenangan indah.

Setem kenang-kenangan ini juga akan aku jadikan hadiah untuk 'contest'. Untuk kemaskini hadiah 'contest' terkini, boleh selalu klik di sini ya?

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Senyum :)






28 kUs-kUs:

joegrimjow on March 30, 2010 at 7:51 PM said...

wah
menarik niiii

YobSumo on March 30, 2010 at 7:56 PM said...

sabar ye.

cantik setem tu ;)

~LP Lum~ on March 30, 2010 at 7:56 PM said...

ted~
aku pun rindu gak kat dak utih.. walaupun aku xpenah jumpa ngan dia....

Solehah on March 30, 2010 at 8:16 PM said...

redha la ya..tau mmg sedih..

tedi, kat mana nak tempah seem macam tu?

white rose on March 30, 2010 at 8:51 PM said...

wow, akak cantek2nye setem tuh...

akak tempah kat mana???

kak anie on March 30, 2010 at 8:53 PM said...

tEDl...kalau akak jadi tEDl...memang akak pun akan mengalirkan airmata..airmata sedih campur gembira...

Ms.Lilies on March 30, 2010 at 8:57 PM said...

aku yg tengok pun rasa sedih semacam tedi...

shaf lina on March 30, 2010 at 8:58 PM said...

cantik!nk buat 1 jugak la dgn maxy

..::..ein..::.. on March 30, 2010 at 9:00 PM said...

tedi..nak satu setem tu....nak wat kenangan

PinQib on March 30, 2010 at 9:04 PM said...

cun apa akak..
hehe..
cnatikk.. wana yang memukau.. sabr dan reda

* mEsSy * on March 30, 2010 at 9:07 PM said...

santem stem!! soka2!!

:)

Miss ... on March 30, 2010 at 9:56 PM said...

tedi terharu aku tgk setem tu weh huhu

Tuah said...

Alhamdulillah berjaya jugak cik ted mendapatkan setem tu setalah bermacam2 halangan ditempuh.

Simpan elok2 ye...

embun d tengah malam on March 30, 2010 at 10:25 PM said...

cantiknya setem

zeqzeq on March 30, 2010 at 10:37 PM said...

boleh curi buat poskad tak?

Nakamura Kazuki on March 30, 2010 at 10:42 PM said...

seteme yang menarik..... minta 10 tedi

Azuan on March 30, 2010 at 11:05 PM said...

lawa setem tue huhuu

blueCITY® on March 30, 2010 at 11:27 PM said...

dak tedi,
ko tempah setem muka sendiri? kat mana weh? wahhh glemer gak la ni
huwaaaaa
best best

Mohd Hafizd on March 31, 2010 at 12:00 AM said...

ade ilusi optik kalo scrool pge ade setem nih..huhu..

niceee

bellar0ssa on March 31, 2010 at 12:07 AM said...

huhu wah ade setem sendri ke ted. hey ted syg.. tabahlah kau!senyum sikit~

maiyah on March 31, 2010 at 12:55 AM said...

sbr ye, katne tempah tu yek

iqbalsyarie on March 31, 2010 at 12:57 AM said...

menariknya!!sgt kretif!nak!! =)

JMR on March 31, 2010 at 1:26 AM said...

terbaik..nak satu sis..

nj on March 31, 2010 at 1:47 AM said...

bertuah sungguh dak utih ada tuan macam sitedi... kenangan yang mampu diabadikan....jangan lupa letak setem tu dlm frame...

Misz Pinkie Winkie on March 31, 2010 at 8:12 AM said...

tedi cantiknyaaaaaa.
terharuu.
kalo tak masuk contest tak dapat ehh.
ala.......terkilannya.
sambil picit2 kepala tedi (bodek)
hahhahha.

nuraarin-life on March 31, 2010 at 11:29 AM said...

kalau tak menang contest, boleh dapat setem sebagai kenangan tak? tapi kalau menang lagi bagus kan...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on March 31, 2010 at 3:55 PM said...

tumpang senyum :)

asilahmuhajer on March 31, 2010 at 4:27 PM said...

tempah kat mana?nak tempah gak..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting