Monday, September 21, 2009

2 SyawaL ....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:02 AM
Hari ini akan pulang ke kampung Abah di Tanjung Bidara, Melaka. Sepanjang hari akan berada di sana. Kalaulah dapat duit raya lagi meriah. Ha ha ha ha..

Tapi rasa-rasanya aku juga yang perlu keluar modal! Ekekekeke...
Hari ini kamu pula berada di mana? Masih makan ketupat rendang atau sudah bertukar menu? Masih berbaju kurung atau sudah rimas dengan menukar Jeans pula? He he he he....

Nota kakitanganku : Badan sudah rasa sakit-sakit pada sendi dan tulang temulang!!






13 kUs-kUs:

chekdenoor on September 21, 2009 at 11:54 AM said...

Salam,

Duit...duit...raya..... kena gak buat pelaburan untuk anak-anak buah .... chekde masih di rumah mak di ipoh....hari ini mak masak laksa peneng...... best sangat....

PROFkusut on September 21, 2009 at 12:31 PM said...

saya berada di rumah..
semalam sudah pegi beraya di kampung sebelah arwah ayah dan terus menziarahi kubur arwah... sgt sedeyyy :(

Snowwhite Zone on September 21, 2009 at 2:11 PM said...

hari ini? td g umah sedara ada kenduri doa selamat.. ingat nk g round tesco depan umah ni.. tp cancel panas sgt la..

dah pakai jeans dahhh

lupie on September 21, 2009 at 9:50 PM said...

Pataya tengah tunggu ketupat ..

lupie on September 21, 2009 at 9:50 PM said...

Pataya tengah tunggu ketupat ..

sI tEDI on September 22, 2009 at 9:26 AM said...

chekde.. saya sampai sekarang x dapat nak bezakan laksa penang ke... laksa johor ke.. ekekekeke

sI tEDI on September 22, 2009 at 9:26 AM said...

ptofkusut... ALhamdulillah masih dapat sedekah Al-Fatihah

sI tEDI on September 22, 2009 at 9:27 AM said...

ekekekekek anis... tak tahan panas lah tu

sI tEDI on September 22, 2009 at 9:27 AM said...

ha ha ha sis lupie.. umah ni tak buat ketupat !!

farah on September 22, 2009 at 7:07 PM said...

masih berbaju kurung,
nnt dikatakan tidak sopan jika memakai jeans dan t-shirt.

lol.

Alimaz-Kembara Terasing on September 22, 2009 at 7:12 PM said...

raya ke dua kat umah jerrrr

sI tEDI on September 22, 2009 at 10:38 PM said...

ha ha ha farah...

sI tEDI on September 22, 2009 at 10:39 PM said...

terima tetamu pulak ke alimaz?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting