Sunday, September 06, 2009

Mas|h aDa Lag| BuDak YanG t|Dak Puasa rUpanya....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 PM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Aku masih cari sesiapa yang serius untuk 'adopt'. Tolong jangan tinggalkan komen 'Saya mahu satu', tetapi selepas aku mesej kamu jawab 'Eh!! Gurau sahaja!!'

Jadi berfikir sebelum menaip. Bab ini aku amat serius. Ini bukan gurauan!!

Terima kasih kepada yang sudi bertanya di mana aku tinggal. Aku di Melaka. Jika kamu berada di luar Melaka dan sanggup datang untuk mengambil ianya satu penghormatan bagi anak-anak kucing ini. Tetapi aku mohon maaf kerana tidak dapat menghantar kepada kamu yang tinggal luar dari Melaka.

Budak-budak ini perlukan rumah baru.

Nota kakitanganku : Tolong jangan minta aku sahaja yang bela. Aku menumpang. Tuan rumah sudah tidak mengizinkan aku membela kucing lagi. Cukuplah hanya 4 ekor yang aku ada.

26 kUs-kUs:

Ms.Lilies on September 6, 2009 at 2:56 PM said...

ko dah try iklankan kat sana beb??
iklan mulut ke mulut pun bleh gak...
ramai pencinta kucing ni...

sori aku x dpt nak adopt :( walaupun aku suka kucing

Ayu on September 6, 2009 at 3:17 PM said...

out of topic -->> sms alamat ko ted..

NuR on September 6, 2009 at 3:32 PM said...

cik tedi

igtkan budak mana tadi
rupanya kawan dak utih..

ashie023 on September 6, 2009 at 3:52 PM said...

ohlalala..budak tak pose...

Wanita Itu on September 6, 2009 at 3:52 PM said...

aiseh..

kita pun nak kucing tedi..

kita nak bawak kucing kita dari ipoh mak tak kasik..

tapi nak amik kucing kamu pun, kamu jauh sangat tedi..

camno adeh...

nak kucing....

birU on September 6, 2009 at 3:57 PM said...

tedi bebeh..

mak tucen tuh poser tak?
ekekkek

choet kat kpg pun poser taw,
hahha
:p

lea_meEra on September 6, 2009 at 4:23 PM said...

tedi. mungkin x jadi nak amik kuchen kamu. sbb sgt jauh! aku di sgor!

hysMan.. on September 6, 2009 at 5:33 PM said...

kasihan dgn kucing tu..
hmm...
hargai keprihatinan cik TED| dgn haiwan kesayangan Rasulullah SAW..
:)

NURA on September 6, 2009 at 6:13 PM said...

salam sobat
wah diajarin puasa juga ngga ngerti kalau kucing,,,hi,,hi

Sobat masih puasa kan?

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 6, 2009 at 6:17 PM said...

mmg lah tak boley nak adopt...
adiq alergik kat bulu binatang.. nnti saki dia dtg balik.. sowi lar yer...

sharamli on September 6, 2009 at 6:19 PM said...

c0mel...tp tak0t nk pgg..geli..hu3

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:44 PM said...

ms lilies : kat sana tu kat mana? aku iklankan dekat kitten.com.my jek.

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:45 PM said...

dak ayus : ko jangan nak bagi aku kucing pulak..

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:45 PM said...

nur : kawan baru. tapi dak utih belum ngam.

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:45 PM said...

dak ashie : org tua pun ada yg x pose tau

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:46 PM said...

alahai te : itulah masalahnya. semua yg nak adopt duduk jauh2.. :(

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:46 PM said...

oik biru : mak tucen tu x pose.. anak di amakan dia pun bantai seklai makan. ekekekek

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:47 PM said...

lea : aku faham. tak pe..

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:47 PM said...

terima kasih hysman... cuma aku dah x d benarkan bela lg :(

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:48 PM said...

Alhamdulillah kak nura : puasa lagi.. hehehehe

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:48 PM said...

xpe kakrina : faham budak2 mmg ramai alergik bulu kucing

sI tEDI on September 6, 2009 at 6:48 PM said...

ekekkekek sha.. kucen pun geli ke..

ZARA 札拉 on September 7, 2009 at 8:30 AM said...

alahai~

aku cuak dgn kucing~

kat rumah ni ada kucing bunting, aku sudah pening~

sI tEDI on September 7, 2009 at 1:47 PM said...

alahai dak zara.

mRs.jUkoGYu on September 7, 2009 at 2:52 PM said...

sangat comel...aku sangat teruja kalo tengok anak kucing...mereka boley buat aku berkate.."eeeee....geram nyer....goreng kang..eh!silap...pelok2 kang..."

Watierman on September 8, 2009 at 9:09 AM said...

Siannya...Tedi...masih belum ada pelanggan...another way...akak ada cadangan...try tanya pet shop...kalau dia orang nak...kalau dia macam berat jer nak terima...kata ...lah I nak bagi you free jer...rasanya...pet shop tak tolak punya...cuba lah...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting