Tuesday, September 15, 2009

BOs!! SuDah BOLeh BerbUkaKah?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:37 PM
Photobucket

'Bos!! Bila boleh makan ni? Lambat sangatlah'

Photobucket

'Aku tidur dululah. Kau memang kejam Bos!!'

Nota kakitanganku : Terlupa mahu keluarkan bungkusan ikan yang belum di rebus dari bahagian beku peti sejuk. Tidak sempat untuk merebus ikan. Alamatnya balik petang nanti baru boleh rebus. Kalau lapar sangat makan sahaja lah keropok itu Dak Utih oiii!!!

41 kUs-kUs:

miSs siv on September 15, 2009 at 1:53 PM said...

wakakaka
kesian dak utih!
meh makan mggi dgn aku~

miSs siv on September 15, 2009 at 1:54 PM said...

1st!!
ko patut bagi aku duit raye~

GiGGLe GaL on September 15, 2009 at 1:58 PM said...

ekekeke..ted..kejam ko... lupa bagi dak utih makan..patut la dak utih sms aku tadi..minta aku catnap beliaw dengan segera..ekekeke... geram aku la.. rasa nak kuti-kuti je idung beliaw tu..

asilahmuhajer on September 15, 2009 at 2:00 PM said...

comel sangat. rasa nak gigit!

alamak..pose la plak.

ashie023 on September 15, 2009 at 2:00 PM said...

sabar ye dak utih..baru azan zohor nih..lambat lagik berbuka...kekeke

imHepPie on September 15, 2009 at 2:02 PM said...

ahaha sgt kesian..meh2 cni kita mkn sama2...

dotblogspotdotkom on September 15, 2009 at 2:06 PM said...

lenkali ajar le kucing tu memasak... tak yah susah2 tunggu kamu utk memasak....

kalau bernasib baik...dia akan masak utk kamu.....

p/s :- tak sabar menunggu hadiah dari buat hati ku ini...huhuhuhu

ZARA 札拉 on September 15, 2009 at 2:06 PM said...

boss, napa bulih lupa boss?

Solehah on September 15, 2009 at 2:10 PM said...

siannya..lemah ja dia..isk bos ni..

messyremo on September 15, 2009 at 2:11 PM said...

aku dah cakap dak utih..

boss ko ni kejam..

aku ajak dok kuantan tak mau..

kan dah nyesal tak sudah...hehe

itafukada on September 15, 2009 at 2:20 PM said...

alahai..cian dak utih..
suh dak utih belajo puasa la gitu.hikhik..

farah on September 15, 2009 at 2:41 PM said...

terpaksalah dak utih berpuasa.

kesian.

Mawar_berduri on September 15, 2009 at 2:43 PM said...

Cian plak tengok mata dia tertutup cam tu ..mau balik kerja karang die dah tunggu depan pintu ..hihi...

nk gtau ...

Ni link baru
http://fromthepasttothefuture.blogspot.com

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:04 PM said...

weyy miss siv : ko tak pose ek ajak dak utih makan megi!!

duit raya? ko dah baligh. x boleh! ha ha ha

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:04 PM said...

ekekke mrs giggle : lupalah. xteringat!! ptg kang balik aku bg lah.

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:05 PM said...

ekekekeke asilah.. batal pose nanti!

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:05 PM said...

ekekekkek dak ashie : die membuat tak dengar apa!!

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:05 PM said...

imheppie pun x pose ke? la la la

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:06 PM said...

ekekke pakcik. kang kalau dia dah masak. aku x de keej lak. ekekeekek

hadiah ek? tunggu yek pakcik.. sebelum cuti. InsyaAllah kalau posmen x mogok! ha ha ha

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:06 PM said...

dak zara : banyak benda yg nak ingat seperti mnenu apakah berbuak nanti? ha ha ha

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:07 PM said...

solehah : dia 24 jam lemah dan 24 jam lapo!!

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:07 PM said...

elehhh messy.. statement dengkilah tu!!

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:08 PM said...

ekekeke ita : menangis tak berlagu dia kalau soh puasa. 24jam asyik nak makan jek.

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:08 PM said...

farah : dia kalau tidur silap2 sahur nanti baru bangun. ha ha ha

sI tEDI on September 15, 2009 at 3:10 PM said...

awatnya pindah link baru lak ni maar_berudir !!

PROFkusut on September 15, 2009 at 3:15 PM said...

sib bek ternampak entry ni.. kerna momok saya pun belum mkn tgh hari lagi..
uhukkks...

nj on September 15, 2009 at 3:19 PM said...

kesian dak utih tu...macam kena dera je ye....tak pe minggu depan dah Raya....yeahuuuuu!!!

cahayachenta on September 15, 2009 at 3:40 PM said...

hak2... meh la dak utih dok ngan untie CC nak???

Watierman on September 15, 2009 at 4:18 PM said...

Dak Utih..offer utk tinggal kat Penang masih terbuka....Tedi..beli makan kering sikit buat spare kalau terlupa...sian Dak Utih...kucing pertama dalam dunia disuruh puasa!!!

QieFLy si Dolce on September 15, 2009 at 4:21 PM said...

kecian dah utih....sabar la yer dah utih puasa selang 2 3 hari je lagi huhuhuh

kuina on September 15, 2009 at 4:23 PM said...

dah azan kan...

azan asar.

en_me on September 15, 2009 at 4:33 PM said...

kejamm ghitewww..

mamai on September 15, 2009 at 4:59 PM said...

alahai ciannya muka dia tu

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:55 PM said...

prokusut pun kejam gak . ekekekekeke

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:56 PM said...

ekekekeke NJ.. dera pulak. :P

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:56 PM said...

ekekekekek untie CC ni sanggup ke nak bela saya?? ekekekeke

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:57 PM said...

ekekekeke kakwatie : mmg ada keropoknya.. tapi dia yg memilih sgt...

dak itam 2-2 belasah

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:57 PM said...

ekekek qief!!

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:57 PM said...

sebbaik die x dekgar ku ina :P

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:58 PM said...

ekekekekeke en_me .. kejam kadang2 jek

sI tEDI on September 15, 2009 at 5:58 PM said...

muka mantok tu mamai!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting