Wednesday, September 09, 2009

PeMenanG KU|z Kec|L-Kec|LaN RamaDhaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:22 PM
Okey!!! Terima kasih kepada kamu yang turut serta dalam kuiz kecil-kecilan pagi tadi.

Pemenangnya. Mari kita semak sama-sama.

Aku memiliki Patung Garfiled tersebut pada tahun 1996. Adik aku ketika itu baru berusia 4 tahun ke Singapura untuk melawat saudara mara. Mereka menghadiahkan beliau dengan 1 guni plastik patung dan mainan. 1 guni okey! aku tidak bohong!

Aku tidak turut serta ketika itu jadi aku agak hampa kerana apabila membuka 'guni' itu tiada ole-ole untuk aku. Lantas aku 'mencuri' patung Garfiled ini. Ha ha ha ha...

1996-2009. Berapa tahun? 14 tahun. Yup!!

Ada pemenang? Aku sudah tengok jawapan kamu. Namun sayangnya tiada peserta yang meneka dengan tepat. Aku telah mengambil keputusan untuk memilih peserta yang meneka hampir tepat.

Kamu boleh bantu aku namakan peserta yang meneka hampir tepat dengan jawapan sebenar?
Sila ke sini dan nyatakan siapakah peserta yang menjawab dengan hampir tepat atau paling dekat dengan nombor 14! Aku takut aku tersilap memilih. Aku mahu tengok adakah orang yang aku pilih sama dengan yang kamu pilih.

Jasa baik kamu di ucapkan terima kasih.

Nota kakitanganku : Tahniah kepada pemenang. Kamu akan di hubungi dan bersedia untuk memberi nama dan alamat!!

42 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on September 9, 2009 at 2:41 PM said...

alahaiii pakcik teka dia tingkatan 3... rupanye baru tingkatan 2... emmm... tak tepat tapi hampir sama... blh dapat hadiah ke?... huhuhu memang tak menahan...

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh .....

ada ke org lain teka sama macam pakcik huhuhuhu

Softtouch [Hanim] on September 9, 2009 at 2:51 PM said...

pakcik dot kot td..sbb dia kata tingkatan 3

Watierman on September 9, 2009 at 2:55 PM said...

Tahniah..Pakcik Dot....sebab Azrina kata 13 tapi dia tak nak masuk contest...definitely Pakcik Dot...

@--- Sueanne ----@ on September 9, 2009 at 3:00 PM said...

a'ah skong comment diatas..
pakcik dot yg meneka plg hampir ngn 14..hehe

Nakamura Kazuki on September 9, 2009 at 3:01 PM said...

baru ambe nak jawab...dah ada pememang.....abis tu bilala..ambe nak menang ni..huhuhuhu

nj on September 9, 2009 at 3:02 PM said...

alamak...tak boleh menang plak kali ni...ada kuiz lain??? :)

areQue on September 9, 2009 at 3:28 PM said...

kak tedi>>> rq teka 14..baru pasan nape no 1 rq taip tak kuar???

seyes nih...adoyaiii...trkejut ble rq cek balik rq tekan 4 jerk..mana aci..typo error..

iva saionji on September 9, 2009 at 3:44 PM said...

tahniah kat pakcik dot...hehehe..

cahayachenta on September 9, 2009 at 4:08 PM said...

arghh.. nape aku tak kuiz ni dh kuar.. hishhh...

ibu_umairah on September 9, 2009 at 4:16 PM said...

taniah juga pada pemenang

sharamli on September 9, 2009 at 4:36 PM said...

uish..14 ta0n tu...

dotblogspotdotkom on September 9, 2009 at 4:37 PM said...

eh..ye ke..macam tak percaya je.....

tp kesian plak kat rq... keybok dia error... macamana tu..?... huhuhuhu

anyway.. kalu btl tekaan pakcik hampir tepat... i luv u..huhuhu memang tak menahan...

mamai on September 9, 2009 at 4:46 PM said...

apasal nama pakcik tak ada...tak menang ker

Alimaz-Kembara Terasing on September 9, 2009 at 4:49 PM said...

alaaaa terlepas la pulak kuiz nih....hhhmmmmm

cintaAnna on September 9, 2009 at 4:52 PM said...

alahai pakcik nak wat pe ngan patung tu...hehhe..bak meh bagi dah qaseh ngan suci..
p/s:sob sob sob...tensyen terlepas kuiz ko...hahahah

azuan on September 9, 2009 at 4:56 PM said...

camne aku leh terlepas nie..hu3

ASYIQ on September 9, 2009 at 5:08 PM said...

TEdI tak aci...ada pulak bukak kuiz time mcm tu...

Akak nk beri sebab nape akak tak dpt menyertainya....

1. Akak tengah mengajar dlm kelas...

2. Murid2 sedang diajar oleh akak...

3. Akak bantu murid2 buat latihan ...murid nk exam dik ooii.

4........akak jujur dan amanah...time keje tak bukak blog. Berblog di rumah jer....


Yg no 4 tu tak ada kena mengena dengan orang lain. Jgn ada yang terasa!!!

Lain kali buka kuiz dari sebelah petang dan tamatkan sebelum tido...akak nk join. Ok....

arnamee on September 9, 2009 at 5:19 PM said...

ekeke..

comey akak ASYIQ di atas..;p

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:19 PM said...

sabau je lah aku dgn pakcik dot ni. buat2 tanya lak..

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:20 PM said...

ya hanim.. betull.. ekekkekeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:20 PM said...

kakwatie : kakrina kata sejak umur 3 dia dah suka garfield...ekekekekeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:21 PM said...

ekekekke sueanne teka lain kali yek :) TQ

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:21 PM said...

ekekkeke hencek nakamura.. lambat lah.. :P

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:21 PM said...

ekekkeke kakNJ :P TQ kak

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:22 PM said...

ekekekke RQ.. maaflah.. kesilapan tidak dapat di pebetulkan.. cuba lain kali ok. redha je lah.. ekekekekek

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:22 PM said...

hye iva.. Terima kasih sebab join!

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:23 PM said...

ekekkeke cahayachenta.. ko tak perasan ke?

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:23 PM said...

yup ibu_umairah!!

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:23 PM said...

ekekeke sha.. kenapa? x percaya? ekekekek

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:24 PM said...

pakcikdot : RQ mengalami masalah teknikal. Jadi pakcik yg monang!!

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:24 PM said...

mamai : lagi2 mau tanya.. ekekekek

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:25 PM said...

alimaz.. cuba di lain hari.. ekekkeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:25 PM said...

eh eh anna ;; bukan patung tu sebagai hadiah.. ha ha ha

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:25 PM said...

ekekekekk azuan..

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:26 PM said...

ekekekek cikgu ashiq.. ok ok.. minta maaf.. lepas ni bagi adil buat petang ok? jangan tak join sudah.. ekekekekek

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:26 PM said...

beliau memang cikgu yg comel arnamee :P

Snowwhite Zone on September 9, 2009 at 6:02 PM said...

garfiled? meh sini nak tgkkk...

kn bc n3 lagi ni.. sbb byk dha ketinggalan ni.. wuaaa

sI tEDI on September 9, 2009 at 6:34 PM said...

ekekekke anis.. alahai.. baca slow2...

ZARA 札拉 on September 9, 2009 at 8:28 PM said...

wei~

curik kah?

sI tEDI on September 9, 2009 at 9:48 PM said...

x lah dak zara. ambil tanpa izin

♥S@R@♥ on September 9, 2009 at 10:34 PM said...

alamak xtepat plak..keh..keh.. tahniah pada pakcikdot

sI tEDI on September 9, 2009 at 11:01 PM said...

cuba lagi ya sara .. :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting