Wednesday, September 09, 2009

Baju Raya T|aDa.. TuDunG SudaH DaPat!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:25 PM

Photobucket

Dengan rasa seikhlas hati saya S| tED| ingin menucapkan terima kasih kepada kakRina di atas pemberian yang tidak terjangka ini. Rasa terharu sangat. Terima kasih kakrina.

Patutlah asyik tanya sudah sampai atau belum. Ingatkan hantar kad raya. Rupanya tudung raya. Ekekekeke... Tidak pernah pakai tudung jenis ini. Apa namanya kak? InsyaAllah saya akan cuba pakai tanda menghargai.

Ada sesiapa lagi ingin memberi aku hadiah Hari Raya? Sila minta alamat dan aku akan emelkan seberapa segera yang boleh. Ekekekeke.....

Seronok rupanya bila kita terima hadiah ini. Aku rajin juga memberi kawan-kawan atau seseorang sesuatu dan mereka begitu seronok sekali menerima. Sampaikan ada yang terasa mahu peluk-peluk dan cium-cium kita. Eh! Eh! Ini sila tanya EnaQaisya. Ha ha ha ha... Tetapi bila diri sendiri yang menerimanya, baru aku faham perasaan itu.

Terasa di hargai dan secara semulajadinya kita akan menghargai.

Kamu pula bagaimana? Hadiah yang bagaimana boleh buat kamu begitu teruja dan terharu?
Kita kongsikan bersama.

Nota kakitanganku : Masih tunggu jika ada lagi hadiah-hadiah yang mengujakan. Ekekekeke.. Anna.. Sila kirimkan aku baju kurung Ungu saiz TripleXL..Ekekekekeke...


39 kUs-kUs:

DaliaLiyana on September 9, 2009 at 8:39 PM said...

wahh...dpt adiah tudung ek?
bila lak nak bg dalia adiah?? hehhee..
slmt hari raye,, (ke awal sgt ni...) hehhee...)

NuR on September 9, 2009 at 8:53 PM said...

hukhuk..
kite tak dpt hadiah pun..
kena cari sendiri
hehe..

ZARA 札拉 on September 9, 2009 at 8:53 PM said...

wah!!

syoknya!

bila nak bagi aku tudung palk?

hehhee~

NuR on September 9, 2009 at 8:58 PM said...

cik tedi
sayu lak dgr lagu ni..
hikhik

cintaAnna on September 9, 2009 at 9:06 PM said...

huwa huwahuwa...
Cik Tedi harap maaf..hadiah aku tidak kena mengena dgn raya..hahaha
Lama sudah dibeli..masih belum dikirim...
p/s:aku masih tdk menerima alamat rumah kamu....Ape kata kamu beri alamat rumah Dak utih aje..ahahaha

eyena on September 9, 2009 at 9:50 PM said...

waaa bestnyeeee si tedi.. bagi hadiah kat i bleh tak? hehehee

ok2 kita tukar2 hadiah eh, i bagi dak itam ngan dak utih ikan, u bagi i dak utih ngan dak itam.. hihihihi

eyena on September 9, 2009 at 9:50 PM said...

waaa bestnyeeee si tedi.. bagi hadiah kat i bleh tak? hehehee

ok2 kita tukar2 hadiah eh, i bagi dak itam ngan dak utih ikan, u bagi i dak utih ngan dak itam.. hihihihi

ashie023 on September 9, 2009 at 10:06 PM said...

a'ah..rasa cam happy dan senyum sorang bile dpt adiah..sebab aku jarang sgt dapat adiah sejak kebelakangan ni..tp bile dah dpt rasa cam dihargai...hehe

flygurl on September 9, 2009 at 10:13 PM said...

betul3x...
sy pun jarang dpt hadiah..
huhu..sedihnyer
tapi bila ade yg bg hadiah kt kite tu rasa cm dihargai dan diingati slalu je..hehe...
pasti kite x kan teragak2 utk bls balik budi die yg sudi bg hadiah tu...

-org berbudi kit berbahasa
org memberi kita merasa (err...betul ke ayat nie...hehe...=p)

Solehah on September 9, 2009 at 10:24 PM said...

tak kisah..sekacil2 mana pun, kalau diberi oleh orang tatap akan suka..kalau nak bagi bende besar cam kete pun boleh juga..bak kata pepatah..kecil tapak tangan.....

Watierman on September 9, 2009 at 10:58 PM said...

Salam Tedi akak pun dapt hadiah dari seseorang hari ni...suka sangat.....uts the thoughts that counts!

sharamli on September 9, 2009 at 11:58 PM said...

triple xL?

Nakamura Kazuki on September 10, 2009 at 12:05 AM said...

tedi...ambe tak kesahhh..ambe nak hadiah duit raya je...blehla tak..nanti ambe kasi alamat ye...hehehe

Faarihin on September 10, 2009 at 12:48 AM said...

wah.. dapat tudung raya.. leh lah pakai mggu dpn ni.. (^__^)

Fia Batrisya on September 10, 2009 at 1:08 AM said...

salam cik tedI
waa selonoknyer dapat hadiah..
nak gak.. hee :P

take care !~

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 10, 2009 at 5:58 AM said...

siap buat n3 lagi...

anyway very the velkam ...
pakai jangan tak pakai yer..

ustazah dyLLa on September 10, 2009 at 6:32 AM said...

bg sy duit raya dh ckup le...dlm 2k ke...ahaks...

Wanita Itu on September 10, 2009 at 9:02 AM said...

nak hadiah juga hahahaha..
dari kamu lah hahaha..

miSs siv on September 10, 2009 at 10:47 AM said...

oit!!
ko kasik aku baju raye..
aku xde baju raye lagi,,,
=p

Softtouch [Hanim] on September 10, 2009 at 11:51 AM said...

mmg bestkan tedi kalu dpt pemberian dr kwn blogger..mcm sy, tedilah yg 1st bg sy pemberian tau..suka sgt..xkisahlah bg ape pun..persaan tu xdpt gambarkan..sy simpan tau tedi kasi, syg nk guna..betul

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:06 PM said...

ekekekke dalia.. ada org baik hati.. kita ikhlas menerima.. ekekkeek

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:07 PM said...

ekekekke nur.. kena cari dah bayar sendiri..

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:07 PM said...

dak zara : tudung saji boleh?

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:07 PM said...

nur.. kadang2 kena gak dengo lagu2 lama

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:08 PM said...

ekekekek anna.. jangan hampakan aku dengan hadiah kau tu

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:08 PM said...

wah aina.. pertukaran itu sungguh tragik sekali..

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:08 PM said...

heheheh dak ashie.. betullah. aku pun sama..

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:09 PM said...

ekekekek flygurl.. betul lah tu...

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:09 PM said...

wah solehah.. siapa yg baik hati sgt nak bg kete tu?

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:09 PM said...

betul kakwatie.. lain perasaan tu kan?

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:09 PM said...

sha : percayalah

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:10 PM said...

hencek nakamura : duit raya bg acc bank jek..

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:10 PM said...

ekekeke faarihin.. baju rayanya x de

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:10 PM said...

ekekke fia.. seronoklah.. :0 u too

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:11 PM said...

ekekekekke terima kasih kakrina

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:11 PM said...

ekekekke dylla... bonus pun x dakkk !!

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:11 PM said...

ekekkekeke te.. InsyaALlah...kalau ada rezeki lebih

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:12 PM said...

miss siv : pakai baju kertas jek. ekekeekek

sI tEDI on September 10, 2009 at 5:12 PM said...

ekekekek hanim... macam ada sentimental value kan?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting