Monday, September 07, 2009

aDa aPa DenGan nOmbOr?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:40 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sebenarnya tiada apa-apa pun. Saja suka-suka. Nombor ini agak menarik. Kamu jangan cuba untuk beli nombor ekor pula bulan-bulan puasa ini. Ekekekeke..

Aku minta maaf sebab Top Komentar sudah aku padam. Sebabnya ialah oleh kerana 'entry' aku banyak setiap bulan widget Top Komenter itu tidak dapat menampung angka komen yang kamu berikan. Hasilnya. Setiap komen bila sudah sampai limitnya akan di tolak. Mungkin ada yang perasan.

Maaf juga kerana aku tidak mempunyai masa untuk mengira secara manual jumlah komen siapa yang tertinggi. Tidak terkira oleh aku memandangkan bulan Ogos sahaja lebih 100 'entry' yang aku buat.

Pada kamu semua terima kasih kerana singgah dan meninggalkan komen di sini. Kadang-kadang aku juga tidak terkejar untuk membalas lawatan kamu.

InsyaAllah, jika ada rezeki aku akan buat Kuiz yang berkaitan dengan nombor juga. Harap kamu semua sudi turut serta.

Okey. Selamat bersahur.

Nota kakitanganku : Mengapa kelihatannya subuh-subuh ini ayat aku amat kesopanan dan kesusilaan sekali?

24 kUs-kUs:

DramaQueen on September 7, 2009 at 5:38 AM said...

ekekek...aku ingat ko taruk entri dak utih tadi..ye ye je aku bukak cepat2.. dah utih da baik ke? sila buat liputan klu beliaw bangun makan sendiri ye.. risau aku teringat beliaw..

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on September 7, 2009 at 5:47 AM said...

cik tedi
entry cik tedi ni igtkan nur masa kena ngajar math awal thn aritu...
ada apa dgn nombor...
wah skrg sudah pening dgn nombor..

=)

umi_e on September 7, 2009 at 5:55 AM said...

nak ada kuiz tentang nombor ekkkkk

* kak e failed maths tapi nak gak ikut kuiz tu nanti :p

sharamli on September 7, 2009 at 8:02 AM said...

ala...kira la manual..ala...

ha....jen0h gk...

'xcekak' 0rg klantan kta...hu3

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on September 7, 2009 at 8:27 AM said...

huwaa~

aku baru nak menang sesuatu~

huhuhu~

(sambil kesat ingus)

ASYIQ on September 7, 2009 at 9:41 AM said...

Memang ye pun...byk nyer ko punya entry...adeh, tak terbaca akak yang terdengkot2 ni...hihi.

TED, tolong doakan kak ngah akak, dia nk exam UPSr bermula esok....

Nakamura Kazuki on September 7, 2009 at 9:52 AM said...

sebab hari ni cuti kut..selamat nuzul al-quran tedi

Solehah on September 7, 2009 at 10:13 AM said...

cuti ke harini?selamat bercuti..bosan kat office bila keje dah siap and takda kwn2 online..napa la kl x nak cuti jgk..huhu..

Unknown on September 7, 2009 at 10:14 AM said...

hahaa
mmg menarik...
tapi its still represent something and have a meaning

farah on September 7, 2009 at 10:30 AM said...

buat la contest,

best jugak.

:D

myQza on September 7, 2009 at 11:34 AM said...

mrs giggle : dia dah terlebih baik. tapi makan still ngada2.. :P TQ

myQza on September 7, 2009 at 11:35 AM said...

ekekekke nur.. org yg jarang bermain dgn nombor mmg penin. aku hari2 dgn nombor. dah biasa.

myQza on September 7, 2009 at 11:35 AM said...

ekekekke kak_e.. senang je kak_e.. semua org berpeluang menang.INsyaAllah..

myQza on September 7, 2009 at 11:36 AM said...

ekekekkeke sha.. pernah try kira manual.. sampai entry ke 20.. dah gelaba cari nombor apa yg last td.. ekekekek

myQza on September 7, 2009 at 11:36 AM said...

ekekekekek dak zara.. nanti cubalah..

myQza on September 7, 2009 at 11:37 AM said...

cikgu ashiq.. InsyaAllah.. kakngah... jawab elok2..

myQza on September 7, 2009 at 11:37 AM said...

Salam juga hencek nakamura. melaka tidak cuti,

myQza on September 7, 2009 at 11:38 AM said...

solehah... melaka pun x cuti. aku cuti sakit. ekekekekeke

myQza on September 7, 2009 at 11:38 AM said...

TQ fir.. :)

myQza on September 7, 2009 at 11:38 AM said...

InsyaALlah farah.. akan datang.

Karbon Kopie on September 7, 2009 at 2:48 PM said...

sungguh menarik nombor tersebut...ingin sekali aku mencube di kedai toto...ekekekkeke...

Amal on September 7, 2009 at 4:17 PM said...

hahaha!!
6090 xde??
=p

white rose on September 7, 2009 at 10:55 PM said...

ade penyakit nombor...

Watierman on September 8, 2009 at 8:58 AM said...

Kalau dapat kat kai ekor...ketawa berdekah-dekah agaknya!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting