Wednesday, September 02, 2009

SemOga MaLam |n| SeLamat!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:19 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket

Selamat Malam Semua!!

Nota kakitangan Dak Utih : Mrs. Giggle , kamu layanlah sampai muntah muka aku tidur ini!

20 kUs-kUs:

sharamli on September 2, 2009 at 1:53 AM said...

hu3..nite....

miss GAZA on September 2, 2009 at 2:29 AM said...

nite dak utih..
tdur tu tutuplah lampunya.
hehe






nite juga buatmu sis..
=)

imam on September 2, 2009 at 4:15 AM said...

membuter jer keje dak utih ni..

Naff said...

isk..isk..isk...kenapakah cumil sangat sehinggakan terasa nak usap usap..untungnya dia di sayangi tuannye...hemmmppp

Nakamura Kazuki on September 2, 2009 at 7:04 AM said...

tedi chan....ohaiyou gozaimasu(selamat pagi rempah cintan ye)..hehehe

Watierman on September 2, 2009 at 7:44 AM said...

penat betul si Dak Utih berpuasa...tu yg tidor lupa nak tutup lampu....

ashie023 on September 2, 2009 at 8:22 AM said...

oooo..cute nye tido..

Solehah on September 2, 2009 at 8:43 AM said...

comel and bersih budak ni kan..

GiGGLe GaL on September 2, 2009 at 9:23 AM said...

ekekeke.. nampak gaya nya.. aku tido dulu dari dak utih..ekekeke...

geram betul aku la.. ish.. ish.. geram serius nih... rasa nak aku picit-picit hidung beliaw..

ZARA 札拉 on September 2, 2009 at 10:02 AM said...

hahaha~

dasal..

tujukan pada kak GG tu~

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:35 PM said...

sha : nite2

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:35 PM said...

miss gaza. budak ni terang pun dia leh tdo..

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:35 PM said...

imam jeles lah tu

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:36 PM said...

naff.. kalau kucing aku sayang.. jangan suruh aku bela hamster.. ekekekeke

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:36 PM said...

dah malam balik ni hencek nakamura. ekekekkeke

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:36 PM said...

kakwatie.. x de maknenye budak2 ni puasa :)

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:36 PM said...

macam tuan dia dak ashie...

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:37 PM said...

ye solehah.. budak tak pernah mandi. ekekeke

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:37 PM said...

banyaklah ko mrs giggle

sI tEDI on September 2, 2009 at 10:37 PM said...

dak zara : dia mmg gile kucing aku. nasib baik aku tak gila layan dia. la la la

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting