Tuesday, September 29, 2009

M|mp| yanG BetuL MeranGsanG!! Erk!! MeranGsanG M|nDa!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 AM
Teruja betul aku tulis pasal mimpi apa yang kita mahu malam tadi. Aku buat tajuk itu pun secara spontan. Selesai 'publish' aku pun tutup 'lappy'.

Mata memang tidak mahu lelap. Belek-belek beg duit (ada sesuatu yang aku jumpa. Nanti aku cerita) aku pun terlelap.

Kamu tahu aku mimpi apa malam tadi. Memang penuh kelucahan dan 'kedosaan!!!'

Aku mimpi kita semua 'bloggers' ada perjumpaan berbuka puasa di pantai. Gila sungguh! Bukan tepi pantai. Tetapi 'dalam' laut. Bukan dalam. erhMmm!! Macam mana aku mahu terangkan? Kiranya kerusi meja letak atas air tetapi tidak tenggelamlah!!

Muka paling jelas dan nyata aku nampak muka Cikgu Ayus. Ha ha ha ha.. Kira kamu ketua rombonganlah Ayus. Pantai PD kot! Ekekekeke..

Tapi yang kelucahannya semua yang sudah bersedia di atas kerusi untuk berbuka hanya berbikini!! Tidak nampak muka sebab nun jauh di tengah laut! Sungguh!!! Tetapi Cikgu Ayus berpakaian lengkap sedang meronda mencari blogger yang menyorok sebab tidak mahu turut serta termasuklah aku. Gila ke apa?

Siapa yang tidak mahu turut serta di beri pilihan duduk di bilik hotel 2 orang bloggers. Adalah dalam 3 hingga 4 orang. Salah seorangnya 'nick' Niesz!! Mungkin sebab masa Hari raya hari itu beliau bercuti ke Melaka itu yang 'enterframe' sekali. Ekekekeke.. Di pintu terletak gambar blogger tersebut. Pilihlah mana satu. Teka bilik siapa.

Mamai dengan Pakcik Dot! Serius doh.... Gila ke apa mahu pilih PakcikDot. Sudahlah semalam beliau buat tajuk 'entry' yang bukan-bukan. Naik bulu roma aku! Okey! Itu juga tidak bermakna Mamai boleh di percayai!! ha ha ha..

Belum sempat kami pilih aku sudah tersedar sebab Dak Itam sudah balik. Kelentang kelentung lalu 'pintu rahsia' dia.

Hampagas Dak Itam. Potong 'stim' betul!!! Sebab aku mahu sangat tengok muka bloggers-blogger yang berbikini itu!! Ha ha ha ha ha....

Nota kakitanganku : Kamu pula! Mimpi ke tidak apa yang kamu harapkan?
Ekekekekeke

55 kUs-kUs:

neezareef on September 29, 2009 at 11:50 AM said...

tu arr niat x baik..kan x tercapai..wakakak

QieFLy si Dolce on September 29, 2009 at 12:23 PM said...

wakakkaka.....

nasib baik la time tu Qief takde hahhaha

♥S@R@♥ on September 29, 2009 at 12:39 PM said...

kehkeh..nsb baik gak sara xda..

& nsb baik gmbr xda klu xleh share kt sini..hehe (lawak je)

Wanita Itu on September 29, 2009 at 12:41 PM said...

owh sure te takde nih heeeeee

@--- Sueanne ----@ on September 29, 2009 at 12:47 PM said...

ya allahhhh...
tido pun pikir blog gak ker ted???hahahahah

kamu TEDdddd..
memang blogger tegar tul laaa.hahahah

Mawar_berduri on September 29, 2009 at 12:52 PM said...

uit....boleh ke jadi cenggini?..huhuhu..tak sangka tidur pun bley termimpikan blogger...sohabat blogger sejati nih ..

ber_uwang on September 29, 2009 at 1:09 PM said...

uh uh dia tak mimpi twin dia....

Fatt Chin Choy on September 29, 2009 at 1:21 PM said...

nasib baik otak ku suci tak mimpi cam tu

hahaha

.fatin nabila. on September 29, 2009 at 1:24 PM said...

salam menyinggah..
haha, apa pny mimpi nih. hehe..`
siyes, release tension bace. :))

Ayu on September 29, 2009 at 1:32 PM said...

oittt.. aku kah yg mastermind yg menyuruh anda semua memakai bikini.. hahhaha..

tp nasib baik aku berbaju lengkap ekk.. hehhe..

aku mimpi psl baby.. and.. yg sedih.. aku mimpi mak.. :(

QuEeN Of 2 Heroes on September 29, 2009 at 1:35 PM said...

hahaha...cam ner la rupenya ye memasing berbikini.... =)
banyak sgt pk pasal blog ni...pai termimpi2...hehehe

Solehah on September 29, 2009 at 1:39 PM said...

isk..isk..camne bleh mimpi lagu tu..hehe..berangan apa sblm tdo ek??

mamai on September 29, 2009 at 1:53 PM said...

giler babas la mimpi ko...boleh cam ker semua muka bloger tu mana tau jumpa ngah jalan nanti

Watierman on September 29, 2009 at 1:55 PM said...

Nasib baik permaisuri beradu..tanpa gangguan....protected by Raja lah tu...ko ni Tedi...tido tak basuh kaki..lebih dari dak Itam pulak!

asilahmuhajer on September 29, 2009 at 2:10 PM said...

sitedi;
rupa-rupanya bukan entry kat blog ni je yang kreatif. mimpi tuan rumahnye pun kreatif juga!

imHepPie on September 29, 2009 at 2:14 PM said...

hohh..mimpi yg penuh kebasahan...

itafukada on September 29, 2009 at 2:14 PM said...

owh..ko mimpi gitu cik tedi?kompem ko da akil baligh.huahua..weh gi mandi wajib cpt!haha..

eh cupp!mtk2 aku xde dlm mimpi ko tu.kan?xde kan??

nj on September 29, 2009 at 3:01 PM said...

sitedi...
hahaha...mimpi kelakor...mesti atas meja makan atas air laut tu ada lemang, rendang dan ketupat...raya lah katakan....

leadleedeea on September 29, 2009 at 3:18 PM said...

lead pakai bikini merah...ahahahahaaaaaa~!!!

Softtouch [Hanim] on September 29, 2009 at 3:23 PM said...

hahahahahah..sedikit sensired disini..
nasib baik tedi xnmpak sy berbikini kalu tak pengsan tedi...

Softtouch [Hanim] on September 29, 2009 at 3:23 PM said...

hahahahahah..sedikit sensired disini..
nasib baik tedi xnmpak sy berbikini kalu tak pengsan tedi...

Softtouch [Hanim] on September 29, 2009 at 3:23 PM said...

hahahahahah..sedikit sensired disini..
nasib baik tedi xnmpak sy berbikini kalu tak pengsan tedi...

Softtouch [Hanim] on September 29, 2009 at 3:24 PM said...

alamak tedi sory smpai 3 publish komen tu..igtkan sekali jer..sory yer

dotblogspotdotkom on September 29, 2009 at 3:40 PM said...

sbb tu pakcik pesan ...."sebarang PENINGKATAN NAFSU SEX yang mendadak @ berganda selepas ini.... tidak lagi dibawah tanggungjawab aku ye..."

kamu nih lebih sgt letak ram nye.. pakcik syor 1gb.. kamu bantai nye letak 2gb dah berganda "nafsu sex laptop" kamu tu....

nyesal tak bawak kamera masa nak tido semalam... tidak kalu blh snap muka kamu yg mamai tu..... memang tak menahan kamu nih...

terlampau sungguh mimpinye....

tengku_fir21 on September 29, 2009 at 5:02 PM said...

hahahha...
sungguh memghairahkn...
singgah ler ke blog..

cahayachenta on September 29, 2009 at 5:42 PM said...

nasib baik aku bukan salah sorg yg berbikini tu...

ashie023 on September 29, 2009 at 8:14 PM said...

WTF!..ahahha..seb bek ko tersedor dari tido..seb bek gak dak itam balik...kui kui kui!

aku mimpi mkn kuih raya manyak sgt sampai pengsan..ptg td lam opis aku tido..konon2 manyak keje, pahtu tertido..kekeke

Nakamura Kazuki on September 29, 2009 at 9:03 PM said...

tedi muka mung berbikini ada tak..hehehehe

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:07 PM said...

eh eh.. betullah kata ko neeza.. Astagfirullah..

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:08 PM said...

eleh.. manalah tahu qief yg dekat laut tue...ekekekekke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:08 PM said...

ekekekekek sara... itulah.. gila adap blog sampai termimpi2.

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:09 PM said...

Te : x taulah. harap2 malam ni ada sambungan. ekekekek

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:09 PM said...

ekekkeke sueanne : terbawa2.. :P

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:10 PM said...

ekekekeke mawar_berduri... tdo pun beralaskan lappy. ekekekkek

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:10 PM said...

beruwang : ekekekkeke.. itulah.. harap2 malam ni ada sambungan.

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:11 PM said...

FCC : ko tdo mesti rendam kaki ek? ekkekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:12 PM said...

fatin nabila : terima kasih.

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:13 PM said...

ayus.. ntahlah.. muka ko yg paling clear. ekekekke

ayus.. Bukan sedih. Mimpi gembira tu. tak semua org boleh mimpi mereka yang telah meninggal dunia

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:14 PM said...

Quenn of 2 heroes : ekekekkeke... agaknya lah. sebelum dto mesti adap lapp ni.. terbawa2/.. ekekkekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:15 PM said...

solehah : mungkin sbb semalam sebelum tdo buat entry mimpi. ekekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:15 PM said...

mamai : harap2 bersambung malam ni dah keluar muka masing2 ekekekeke.. mesti pakai tanda nama. ekekekek

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:16 PM said...

ekekekekke kakwatie : dak itam malam g keje part time. subuh baru balik. ekekekek

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:17 PM said...

asilah.. kadang2 mimpi ni benda tak logik pun jd logik. ekkekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:17 PM said...

imheppie : aku tak basah. ekekekekek

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:18 PM said...

itafukada : belum tentu ko x de.. harap2 malam ni ada sambungan

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:18 PM said...

kakNj : meja tu jauh.. kalau x nampak gak. ekkekekeke..

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:19 PM said...

okey!! salah seorang dekat meja makan tu lead berbikini merah. dia dah mengaku. ekekekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:19 PM said...

keterujaan hanim mengomen terserlah. ekekekekek...

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:20 PM said...

ekekekeke pakcik. mimpi basah tu.. ha ha ha ha.. sabau je lah..

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:20 PM said...

ekekekek fir.. orait!!

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:21 PM said...

CC : belum tentu lagi. ekkekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:22 PM said...

ekekekekek dak ashie.. banyak bebeno makan kuih raya pun leh mimpi2 lgi..

sI tEDI on September 29, 2009 at 9:22 PM said...

wah soalan!! x menahan hencek nakamura ni!! deshum!!

Alimaz-Kembara Terasing on September 30, 2009 at 9:29 AM said...

ish4....ada nampak muka kami berdua ka....ekekekekek

ustazah dyLLa on October 2, 2009 at 1:30 AM said...

hahaha...ni kes obses ngn blogger...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting