Sunday, September 13, 2009

MenGapa ApakaH sEpert| |tu?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:53 PM
Salahkah membeli sebotol 100Plus 1.5 liter pada pukul 12.30 tengah hari? Kenapa apakah aku di pandang seperti penjenayah??

Nota kakitanganku : 100Plus 1.5 liter bersama-sama barang yang-barang lain yang berharga RM7.80!!!

44 kUs-kUs:

ber_uwang on September 13, 2009 at 1:16 PM said...

dah raya ke my twin.....

niesz on September 13, 2009 at 1:29 PM said...

hahaha..smlm pun niesz kene gak..
li air coca cola..
then ade mamat tu tegur..
"besar nyer botol..xpose ek..basah je bibir tu''
kurg asam tul!

AdeLaide NinaSe.. on September 13, 2009 at 1:31 PM said...

hahaha... nina selamba jekk g beli air tin kt kantin arituh.. hahaha ^^

Aiydalela on September 13, 2009 at 1:44 PM said...

hahahhaaa..ala no hal kalo pompuan yg beli..tak semestinye tak pose..

semalam kat petronas..dah le pepagi bute..tak la buta mana..dalam 10 am..LELAKI plak tu..
selamba aje beli 100plus yang perisa orange punye tu..pas tu siap ngan roti dua buku..

memang sah tak pose..ish! termengutuk la pulak..

sori Cik Tedi..mengkus kus sedikit panjang..maklumlah, leh surf kat opis aje skang...huhuhuu..

selamat berpose..

umi_e on September 13, 2009 at 1:54 PM said...

Orang tu bukan pandang cik tEDi sebagai penjenayahlah... orang tu pandang sebab cik tEDi cun gitu :p

flygurl on September 13, 2009 at 2:03 PM said...

ala...rilex arr tedi..
buat selamba je...
beli x salah pun...
jgn minum dpn dia sudah la..
huhuhu...=p

miSs siv on September 13, 2009 at 2:04 PM said...

lek2 je..ari tuh mmber aku bantai beli mcD lagi..
masalah nye ada dua orang lelaki dlm mcD tuh.take away..pe jadah beli mcD sesiang hari nih kan..
=p

nurul izzah on September 13, 2009 at 2:04 PM said...

hehe..org tu ingat tedi x pose kot. biasa la. wat spekulasi sendiri..tp 100+ besh kan. smalam izzah buka minum 100+..member ckp x sakit perut kew minum air gas. tp izzah ok jew..

Snowwhite Zone on September 13, 2009 at 2:32 PM said...

huh, semlm anis isi minyak kat shell, lps tu bl coke n mknan.. mamat cashier tu tgk dua 3 macam je... sibuk btll

Ayu on September 13, 2009 at 2:44 PM said...

so far.. bila aku beli air ke makanan ke... masa peknen dan x peknen di bulan puasa.. ok je.. apehal deme nk pandang semcam atau dua tiga macam?? sker atila .. dosa, kubur lain2.. kann..??

ashie023 on September 13, 2009 at 2:51 PM said...

la, kenapa ko tak belikan nasi lemak,KFC ke, nasi ayam...air coca cola...bior terbeliak mata depa..alalalla...

cintaAnna on September 13, 2009 at 3:21 PM said...

aku pi bazar ramadhan mmbeli air soya..dlm cup..abg tu siap tanya
"mau cucuk straw ke?"

Soklan apakah itu??

Tapi aku mana amek kesah...

Aku gelak aje...

Kalau ikut hati mau aku sedut air tu depan mereka..

har har har har

NuR on September 13, 2009 at 3:50 PM said...

cik tedi, kalo diaorg pandang 2 3 mcm.. kita pandang diaorg balik 14 mcm.. biar diaorg tau kita jugak ada mata yg boleh merenung.. haha!

terlalu 'amik berat' la tu..tgk org beli mcm tu pun tak leh.. sabar cik tedi..biar dia fikir bkn2..kita leh amik pahala pose dia..hahaha!

imHepPie on September 13, 2009 at 4:07 PM said...

napa x beli yg 500ml je???lalala~~

white rabbit on September 13, 2009 at 4:13 PM said...

wat tak tau je..cik rabbit selambe je beli air soya roti twiggies etc hampir tiap hari...dorang tengok2 kita tu pun belum tentu yg dorang posa...

sharamli on September 13, 2009 at 6:04 PM said...

xsalah

en_me on September 13, 2009 at 8:12 PM said...

beli jer, blom minum lagikk.. ihiks

mybreakfastclub on September 13, 2009 at 8:15 PM said...

hehehe :)

nj on September 13, 2009 at 8:26 PM said...

sedap air 100plus tu...yg perisa lemon tu akak suka...

PROFkusut on September 13, 2009 at 9:20 PM said...

wakakaka..
skang ni memang pe'el org ramai mcm tu..

sama la jgk mcm kalau kita selsema atau batuk2.... mesti org sekeliling tgk semacam dan mcm takut2... ingat kita ni H1N1 la tu...

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:45 PM said...

belum beruwang.. hik hik hik..

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:45 PM said...

ekekeek niesz.. jawablah.. a'a kenapa? ekekekeke

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:45 PM said...

ekekekekke nina... berani tu...

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:46 PM said...

ekekekeke Aiyda.. kondipen je dia ckp org tu x pose. ekekekekke

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:46 PM said...

yo lah kak e tu!!

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:47 PM said...

gadis terbang : baru beli org dah andang2.. kalau minummaunye kena belasah. ekekekek

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:47 PM said...

miss siv.. pk positif,, dia nak bawak waktu berbuka lah tu ekekekeke

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:48 PM said...

izzah.. 00+ macam isotonic.. aku selalu buat bandung tambah 100+ ekekekekek

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:48 PM said...

ekekekeke anis.. mamat tu pose ke tak agaknye ek>?

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:49 PM said...

wah dak ayus.. stetment x menahan...

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:49 PM said...

dak ashie.. aku masih ada ciri2 wanita timur.. malu weyy nak beli semua tu. ekekekekeke

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:50 PM said...

ekekekeke anna.. cakap ke laj.. a'a cucuk sekali. ekekekekeke

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:50 PM said...

betul tu nur.. memula nak beli segan gak.. alah.. dah terlanjur g kedai tgh hari.. petang dah malas nak keluar..

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:51 PM said...

im heppie.. ada ke?

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:51 PM said...

ekekekek white rabbit.. cayalah.. hari2 tu makan roti.

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:51 PM said...

betul tu sha

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:52 PM said...

ekekekek en_me ; kalau minum x tau lah camne..

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:52 PM said...

hehehhe gak mybreakfastclub

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:52 PM said...

selalu beli perisa yg ori je kak nj

sI tEDI on September 13, 2009 at 9:53 PM said...

ekekeke PROkusut.. betul tu..

Faarihin on September 14, 2009 at 12:48 AM said...

mesti dia orang dok pk.. cik tedy ni tak pose kot.. huhuhu.. (^__^)

ZARA 札拉 on September 14, 2009 at 9:19 AM said...

hahaha~

manusia kan suka pk lain wei~

sI tEDI on September 14, 2009 at 1:34 PM said...

ekekekek faarihin.. mungkit kot..

sI tEDI on September 14, 2009 at 1:35 PM said...

alah dak zara .. macamlah derang tu pose penuh. ekekekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting