Tuesday, September 29, 2009

Mahu M|mp| apa MaLam |n|?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:41 AM
Wah! Soalan!! Sungguh tidak relevan!!

Boleh ke kita pilih-pilih mimpi yang kita mahu? Ekekekeke...

Andai boleh, mimpi apa yang kamu mahu malam ini?

Aku ingin mimpi bilik aku berada dalam keadaan kemas dan selesa. Kain baju di dalam bakul sudah berlipat. Kertas-kertas tersusun dengan rapi. Ceh!! Nampak sangat bilik aku sungguh semak sekali.

Bilik tidak besar. Tetapi bila di huni oleh seorang dan 2 ekor nampak sungguh sempit!!

Nota kakitanganku : Kamu berdua. Tolong tidur di tempat masing-masing dan tidak menyelit untuk memenuhi ruang!!! Rimas tahu tak?





24 kUs-kUs:

Watierman on September 29, 2009 at 1:04 AM said...

Salam Tedi..akak nak mimpi jadi permaisuri...yang banyak dayang2...tolong buatkan semua kerja kat dalam rumah ni...so bila bangun pagi esok..dah siap masak untuk Raja akak nak bawa bekal pergi kerja...hahaha..Raja pun bawa bekal tau...Raja Kapoor...la tu!

sI tEDI on September 29, 2009 at 1:11 AM said...

kakwatie : baguslah raja tu bawa bekal. jarang dah jumpa raja bawa bekal sekarang.

semua main order je...
air tangan isteri lg best! ekekekeke..
good night kak.. nak tdo..

ije on September 29, 2009 at 1:16 AM said...

good night tedi!

sleep tight.. hv a sweet dream!

nEd~Ya on September 29, 2009 at 1:48 AM said...

mimpi diri ini sgt bahagia dalam lautan manusia yg cube hadiahkan kegagalan & penderitaan..yee...aku tetap ketawa girang kerana mereka xkan berjaya..=)

imam on September 29, 2009 at 1:57 AM said...

itu mimpi org malas nama nya..hahaha..

farah on September 29, 2009 at 2:06 AM said...

baju dalam bilik aku pun masih belum berlipat.

haih.

:D

syahbandar87 on September 29, 2009 at 3:25 AM said...

2ekor??petu wakkk

Ries Lee on September 29, 2009 at 3:45 AM said...

aku nak mimpi dapat doraemon bley tak...
nak merase gak ader doraemon...
hohoho...

Fatt Chin Choy on September 29, 2009 at 4:40 AM said...

seronok apa tido dengan kucing... mcm aku kecik2 dulu... best gomol kucing time tido

Wanita Itu on September 29, 2009 at 5:35 AM said...

ted| ~

ni dh bangun, tak ingat la mimpi apo semalam ihiks..

takdo gambor bebudak tu kaaa...

letak la gambor dak2 skit ihiks..

dotblogspotdotkom on September 29, 2009 at 8:36 AM said...

memula nak tido tu...terlupa bawak kamera... tidak kalu...boleh snap gambo mimpi.... nanti bangun blh tgk semula mimpi apa.... nyesal sgt sbb lupa....rugi...rugi...

asilahmuhajer on September 29, 2009 at 8:46 AM said...

mimpi jadi jutawan. materialistik sungguh nampaknya diriku ini.

tapi best ak kalau mimpi dapat doremon tu kan. makin gedempol la nanti kan? suma keje mesin doremon wat.

leadleedeea on September 29, 2009 at 11:00 AM said...

mimpi-dikelilingi oleh babies~!!! hehe~!

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:39 PM said...

ije : gudnite

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:39 PM said...

nedya : kamu memang seroang yg kuat:)

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:40 PM said...

tau2 je imam ni!! ekekekekke

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:40 PM said...

ekekkekeke farah.. basuh ngan lipat mmg aku malas

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:40 PM said...

syahbandar : kucing!! ekekekekeke

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:41 PM said...

ries lee : maksudnya.. ko nak poket ajaib dia je lah. ekekekek

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:41 PM said...

FCC : best apenya.. menyempit jek..

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:42 PM said...

te : skarang dak x lekat kat rumah. susah nak amek gambo. ekekekek..

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:43 PM said...

pakcik : aku snap2 pakai enset.. sekali batt kong da...

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:43 PM said...

ekeekekekke asilah.. ye lah.. doremon ada poket ajaib.. ekekekek.. rasuah dia dgn dorayaki... kacang jek!

sI tEDI on September 29, 2009 at 7:44 PM said...

InsyaAllah lead

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting