Thursday, September 10, 2009

Jawapan KU|z Kec|L-Kec|LaN RamaDhaN BahagiaN Akhir!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 PM
Terima kasih kepada kamu yang sudi turut serta. Terima kasih juga kepada yang tidak turut serta. Ekekekeke.. InsyaAllah. Lain kali aku buat kuiz yang ringkas.

Jawapannya ialah :

1. 24 ekor sehari
2. choko dan choki
3. 76 komen
4. snowwhite zone

Untuk 4 jawapan yang teratas kebanyakan kamu jawab dengan betul. Terima kasih kerana gigih mencari jawapan. Namun untuk jawapan nombor 5 macam-macam nombor yang keluar. Ekekekekke..

Okey! Kucing yang aku ada sekarang ialah Dak Kimo, Dak Itam, Dak Utih, Ibu Dak Oyen, Dak Oyen dan 3 ekor adik baru Dak Oyen yang belum ada nama. Berapa semua kawan-kawan?

Mari kita semak siapa pemenang kuiz terakhir Ramadhan ini di sini!!

Kepada semua di ucapkan terima kasih dan kepada pemenang Tahniah. Kamu akan di hubungi nanti!!

Nota kakitanganku : Seronok juga buat kuiz macam ini kan? Siapa setuju? Angkat tangan!!

26 kUs-kUs:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on September 10, 2009 at 8:37 PM said...

huhu.. terlepas :(

ZARA 札拉 on September 10, 2009 at 9:32 PM said...

aku masak!!

mana nak dapat join!

♥S@R@♥ on September 10, 2009 at 10:03 PM said...

alamak salah lg..huhu..

agak2 da kuiz lg x?..hehe

miSs siv on September 10, 2009 at 10:03 PM said...

weh..
aku pegi lab petang td..
buat la kuiz waktu malam..
jawapan time sahur..
hahaha!!

sharamli on September 10, 2009 at 10:08 PM said...

saya....(angkat tgn semangat)

leadleedeea on September 10, 2009 at 10:18 PM said...

huuuuuuuu....i missed the quiz laaa...

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:30 PM said...

cuba lain kali norul..

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:30 PM said...

dak zara : maaf di pinta.

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:31 PM said...

ekekek sara.. InsyaAllah. rajin2 lah jenguk di sini ya...

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:31 PM said...

ekekekek miss siv.. dah takde kuiz lagi dah bulan pose ni. ekekkeke

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:31 PM said...

sha : terima kasih!

sI tEDI on September 10, 2009 at 10:32 PM said...

ekekkeke lead.. cuba di lain hari...

ashie023 on September 10, 2009 at 10:38 PM said...

aduyai,..ambe bz bebeno ari nih, x sempat nak masuk kuiz..pahtu tido plak..pahtu update belog jap td, pahtu tido..x bukak pong blog nih..mianhe tedi..next time i join ye...

umi_e on September 10, 2009 at 10:38 PM said...

takpe... lain kalai kak e cuba lagi... :p

sI tEDI on September 10, 2009 at 11:06 PM said...

ekekkekeke dak ashie.. dahulukan mana yg penting dolu!! ekekekkeke

sI tEDI on September 10, 2009 at 11:06 PM said...

terima kasih ye kak e

ustazah dyLLa on September 10, 2009 at 11:19 PM said...

len kali wat kuiz ni khas tuk sy jawab je tau...xyah bg orglain...hohohohohoho...

cahayachenta on September 11, 2009 at 12:09 AM said...

seperti biasa aku tertinggal!!!

sI tEDI on September 11, 2009 at 12:21 AM said...

ekekkekkeke.. dylla.. cenggitu baik bg hadiah je terus.. ekekekekke

sI tEDI on September 11, 2009 at 12:21 AM said...

ekekekkeekke.. xpe birthday girl bz tiup lilin. ekekekeke

Wanita Itu on September 11, 2009 at 5:54 AM said...

ala!!!

kan ke kata 3 ekor adik dak oyen nak antar kat SPCA tuh..

tu sebab kiter kata 5...

kiter dah kira sekali tadi..

alalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa...

nak adiah :p

Watierman on September 11, 2009 at 7:36 AM said...

La...akak miss sebab gi ziarah Pak Ngah...huhuhu...nak hadiah...huhuhu

dotblogspotdotkom on September 11, 2009 at 8:02 AM said...

huhuhuh tak menang plak..tapi tak pe... la.. rejeki org lain tu..huhuh

sI tEDI on September 11, 2009 at 12:27 PM said...

te : NAK hantar. tapi BRLUM hantar.. ha ha ha ha

sI tEDI on September 11, 2009 at 12:28 PM said...

ekekkeke kakwatie.. sabau je lah...

sI tEDI on September 11, 2009 at 12:28 PM said...

ye pakcik.. kongsi2 lah yek.. ekekekek

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting