Wednesday, September 09, 2009

KU|z Kec|L-Kec|LaN RamaDhaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:32 AM
Photobucket

Okey! Kuiz kecil-kecillan kembali lagi. Nama pun kecil-kecilan jadi hadiah pun kecil sahaja. Ekekekeke.. Sebut pasal hadiah terima kasih buat kakNJ kerana menaja hadiah kali ini. Cheewaah! Bukan hadiah dari Al-Jubail okey! Tapi hadiah yang kak NJ menang dalam kuiz sebelum ini tidak kesampaian untuk ke Al-Jubail. Hik Hik hik.. Oleh itu, KakNJ dengan baik hatinya memberikan hadiah ini kepada orang lain. Terima kasih kak. Kalau akak menang juga kali ini saya simpan sampai tahun depan bila balik Malaysia okey? Ekekekeke...

Soalannya ialah : Jeng jeng jeng.. Ekekekekke..
'Berapa usia Patung Garfield dalam gambar di atas? Kamu hanya perlu sebut tahun tanpa bulan atau hari. Aku akan kira daripada tahun aku memilikinya sehingga ke tahun ini. Seperti contoh, jika aku milikinya pada tahun 2008 sehingga tahun ini. Itu 2 tahun. Ada faham?

Seperti biasa setiap seorang hanya di benarkan menjawab sekali sahaja. Oleh itu selain dari orang jangan minta tolong Si Opel ke, Si Choet ke , Si Qaseh ke, Si Suci ke, Si Pataya ke, Si Bulat ke, Si Bob ke, Si Jello ke, Si Tomei ke, Si Nana ke menjawab okey! Kepada tuan-tuan si-si di atas sila ambil perhatian!! Ekekekeke..

Jika kamu menjawab 2-3 kali hanya nombor yang pertama sahaja akan di kira. Ini bagi mengelakkan kamu menaip nombor 1 hingga 50 tahun dalam satu kotak komen? Mahu di lesing????

Okey!! Okey!! Jawab jangan tidak jawab. Kuiz akan di tutup pada pukul 12.00 tengah hari!! Jelas?

Photobucket

Ini cenderhatinya. Comel sahaja. Tapi pembalut ini akan di buka sebabnya di dalam ini sudah ada 'surat cinta' untuk kakNJ. Ha ha ha.. Kena tukar yang lain. Ekekekekke...
Klu? Tidak perlu klu. Kamu renung-renung sahaja si Garfield itu. Pasti jawapan akan muncul.

Nota kakitanganku : Semoga berjaya!!!! :)


51 kUs-kUs:

"myheart"-abieyazaly- on September 9, 2009 at 7:50 AM said...

Salam...tedi,amboi wat contest lak.nak join lorr....

jawapanyer : hampir 10thn kot hehee...

ashie023 on September 9, 2009 at 8:13 AM said...

salam..
jawab trus ah...
5 tahun..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on September 9, 2009 at 8:15 AM said...

salam kak tedi.. hehe.. apa kabar.. camne ramadhan.. maaf lama xhadir ke blog ini :D

rindu kak tedi.. huhu..

bear tu.. bape tahun ek.. huhu.. ada dlm 7 tahun ke.. akk dpt 2002 la.. itu jawapan..

tp, kenapa hti ni rasa cam dah 17 ngan akk.. haha.. apa2.. sila bgth, apa yg berlaku pd akk, 17thn lepas.. hehe

Watierman on September 9, 2009 at 8:32 AM said...

Usia Garfield tersebut ialah 6 tahun....tanpa bantuan Jello atau Tomei...tapi Reena mesti suka patung Garfield tu...hehehehe!!!

||| PöJìé PööH ||| on September 9, 2009 at 8:38 AM said...

Tedi!!
I nk join!!
Oleh sbb Garfield tuh kaler dia dah trun, mcm xpnh basuh, ada bau² achem (hehehe), ku pk mesti dah 4tahun!!!

nj on September 9, 2009 at 8:54 AM said...

sitedi...
Sebak hatiku melihat kotak hadiah tu...tapi ianya akan lebih bermakna jika diberikan kepada yang lain...huaaaaaaahhh
Jawapan: 10 tahun....

Solehah on September 9, 2009 at 8:56 AM said...

umur dia 3 tahun 5 bulan..hehehe..

Softtouch [Hanim] on September 9, 2009 at 8:59 AM said...

20 tahun kot...sebab garfield popular masa sy sekolah rendah dulu...

pari pari syurga on September 9, 2009 at 8:59 AM said...

anim takyah jwb lah eh...


kira anim menang je lah eh..
hadiah besday..
ok? hhahahaha.

dotblogspotdotkom on September 9, 2009 at 9:04 AM said...

pakcik agak.... dia tingkatan 3 la....

huhuhuhu

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 9, 2009 at 9:15 AM said...

tak nak jawab kuiz niy....

tapi KRina suka garfield dari umo 13 tawun lagi..

mamai on September 9, 2009 at 9:20 AM said...

pakcik tau, pakcik tau...dia tak ada umurkan

areQue on September 9, 2009 at 9:51 AM said...

4 tahun!

@--- Sueanne ----@ on September 9, 2009 at 9:53 AM said...

hantam sajalah ted oii!!!!..

7 tahun kut..hehehe

sharamli on September 9, 2009 at 10:34 AM said...

6 ta0n...

tgk xbsr2 p0n...6 ta0n k0t...ha3

♥S@R@♥ on September 9, 2009 at 11:14 AM said...

adei xleh tgk lak gmbr garfield,, oleh itu menjawab tanpa melihat..huhu

jawapannya : 10 thn tapi rasa mcm 9thn lak mana tau bersempena thn 2009 dan buln 9..haha buat teori sendiri..

oleh itu jawapan sebenar : 9 TAHUN la..ngeh2

imHepPie on September 9, 2009 at 11:16 AM said...

erkkk...3 kot..

asilahmuhajer on September 9, 2009 at 11:17 AM said...

saya teka 11 tahun.

iva saionji on September 9, 2009 at 11:28 AM said...

cuba nasib hek....2 tahun jek..

iva saionji on September 9, 2009 at 11:29 AM said...

cuba nasib hek....baru
2 tahun jek..

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:19 PM said...

Okey : SUdah di tutup!! :)

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:21 PM said...

ABiey Jawab : 10 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:21 PM said...

Dak ashie : 5 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:22 PM said...

Norul : 7 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:22 PM said...

Kakwatie : 6 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:23 PM said...

Pojie : 4 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:23 PM said...

KakNJ :10 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:23 PM said...

solehah : 5 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:23 PM said...

hanim : 20 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:24 PM said...

anim : nak hadiah besdey? ekekekkeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:24 PM said...

pakcik dot : tingkatan 3 .. erhMmm... 15tahun kan?

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:25 PM said...

kakrina : tak mo jawab.. ekekekekekke

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:25 PM said...

mamai : x de umur... ekekekeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:25 PM said...

RQ :4 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:26 PM said...

sueanne : 7 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:26 PM said...

sharamli : 6 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:26 PM said...

sara :9 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:27 PM said...

imheppie : 3 kot. ekekekeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:27 PM said...

asilah : 11 tahun

sI tEDI on September 9, 2009 at 12:27 PM said...

iva : 2 tahun

Wanita Itu on September 9, 2009 at 12:42 PM said...

alah..dah terlepas huhu

flygurl on September 9, 2009 at 1:16 PM said...

alaa....nk jawab gak leh x???
boleh la..boleh la...
hehe...
rasanye dh 8 tahun bear tu.
huhu...

sI tEDI on September 9, 2009 at 1:17 PM said...

ekekekeke te : dah terlepas :P

sI tEDI on September 9, 2009 at 1:18 PM said...

gadis terbang : penyertaan sudah di tutup. ekekeke

Tinie a.k.a Ibu Fatin on September 9, 2009 at 1:54 PM said...

melepas

Ayu on September 9, 2009 at 2:24 PM said...

mn aci!!!!! aku baru bukak tenet pukul 2.. tutup kul 12..

x kira nk jawab jugak.. seusia ngan pembabitan ko dlm internet.. 6 tahun.. hyuhuu

pari pari syurga on September 9, 2009 at 3:34 PM said...

biar anim yg buat keputusan..
hahaha...
nak take over tuan punye blog.. hahaha.



pemenangnya adalah.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pakcik dot!!!!!




kan tedi?
hehehe..

Tinie a.k.a Ibu Fatin on September 9, 2009 at 3:53 PM said...

betul2
pakcikdot

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:16 PM said...

tinie.. cuba di lain hari. eekkekekeke

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:17 PM said...

ekekekek ayus... lambat sangat ko bukak. :P

sI tEDI on September 9, 2009 at 5:17 PM said...

ekekekek anim... animm x mo jawab!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting