Friday, September 18, 2009

SasaRan PertaMa : TaNPa Rasa BersaLah!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:25 AM
Photobucket

Aku sangkakan hanya satu sasaran. Rupanya dua. Mengapa apakah suka menimbul pertanyaaan dan kegusaran?? Memang terasa mahu lesing sahaja. Tapi apakan daya, aku hanya berkomunikasi dengan makhluk Allah yang bernama K.U.C.I.N.G

Tepat pukul 8.00 pagi sasaran pertama pulang. Mungkin dia sudah nampak kelibat aku sedari awal pukul 7.00 pagi lagi mencari-cari macam orang gila sebab belum mandi hanya berkain batik sahaja. Eh!! Juga berbaju!

Sasaran kedua masih belum nampak. Yang ini aku tidak kisah sangat sebab beliau memang pandai bawa diri dan memang kaki bertandang ke rumah jiran membuat gossip!!

Alhamdulillah.

Nota kakitanganku : Terima kasih kepada kamu yang mengambil berat!! Maaf juga untuk jiran-jiranku kerana malam tadi aku menakutkan kamu dengan bunyi tapak kaki aku pada pukul 2.00 pagi!! I'm corry!!





38 kUs-kUs:

mamai on September 18, 2009 at 9:02 AM said...

dak utih keluar cari ubat tu
dia tau apa nak ubat luka dia

iva saionji on September 18, 2009 at 9:13 AM said...

hehehe...depa nak g bertandang ke umah jiran nak bantu persiapan raya mane yg patut..hehe

aien~s corner on September 18, 2009 at 9:16 AM said...

hahha..

Softtouch [Hanim] on September 18, 2009 at 9:19 AM said...

akhirnya pulang pun dak utih...risau tedi kan...sorang lag sape tedi?dak itam ker?

PROFkusut on September 18, 2009 at 9:26 AM said...

hikk tumpang epyyy :)

@--- Sueanne ----@ on September 18, 2009 at 9:37 AM said...

akhirnya dak utih balikk..lega rasenya..:p

hysMan.. on September 18, 2009 at 10:18 AM said...

mane dak utih.. mane mau pegi kenapa sampai pg tak terbalik-balik..
hahahaha...

aduhh.. dak utih nih.. hehee..

SALAM LEBARAN cik TED|.. hehe

Nakamura Kazuki on September 18, 2009 at 10:28 AM said...

okla dah jumpa..jangan tukang cari hilang dah la..tedi..bila kita nak duet lagu seloka hari raya ni....

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 18, 2009 at 11:03 AM said...

nasib baik jumpa...kalau tak camne lah raya Ted tahun ni yer...


dia jalan2 cari kawan kott...

cahayachenta on September 18, 2009 at 11:25 AM said...

ko risau2, dia buat muka innocent je..

dak utih >> ala bos, rilek la.. aku dah besar la bos... aku juga perlukan sedikit ruang untuk bersendirian...

Ms.Lilies on September 18, 2009 at 12:24 PM said...

sudah pulang??
alhamdulillah...
kucing yg sakit mmg begitu..
tak nak susahkan tuannya

niesz on September 18, 2009 at 12:50 PM said...

da balik ek..
bgus nyer..
cian die..
nk manje2 la tu..

ashie023 on September 18, 2009 at 2:18 PM said...

kekeke...dah balik dak utih..ko buat bos ko susah ati je..hehe

Anya on September 18, 2009 at 2:36 PM said...

:)
Lovely pictures !!!
=^.^=

farah on September 18, 2009 at 3:20 PM said...

dah jumpa ye,

alhamdulillah.

:)

itafukada on September 18, 2009 at 4:05 PM said...

dak utih gi beraya awl2 lagik ni.hikhik..

ustazah dyLLa on September 18, 2009 at 4:21 PM said...

nseb baik jiran xcekup akak...~ngee

GiGGLe GaL on September 18, 2009 at 4:39 PM said...

muka tak bersalah je ted..geram aku..ekekeke... klu aku kat situ..dah mendapat dah ceramah tu..

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:23 PM said...

mamai : mungkin kot

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:24 PM said...

ekekekke iva... agaknya.. tpi jiran pun kuih tunjuk jek. ekekkekeke

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:24 PM said...

ekekekeke aien :P

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:24 PM said...

a'alah hanim.. sampai sekarang dia belum balik :(

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:25 PM said...

TQ prokusut

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:25 PM said...

alhamdulillah sueanne

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:25 PM said...

hysman : salam aidilfitri

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:26 PM said...

hencek nakamura : saat ini mesti ko sedang menyanyi di dalam kereta. ekkeekkeke

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:26 PM said...

kakrina.. dak utih ni kalau x balik 3-4 jam mmg risau sket

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:26 PM said...

ceh cahayachenta.. tau2 jek

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:27 PM said...

ms lilies.. pernah juga kucing yg sakit bawa diri sbb x mo mati dpn tuan dia

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:27 PM said...

ekekke TQ niesz

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:27 PM said...

betullah dak ashie... depan rumah aku ada anjing2 beso. mana tau kena ngap ke...

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:28 PM said...

TQ anya

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:28 PM said...

Alhamdulillah farah

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:28 PM said...

ekekekke ita.. makan kuih sampai x ingat balik

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:28 PM said...

dylla.. jiran sebelah rumah ni pun ada kucing...

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:29 PM said...

ekekekekek mrs giggle..

ASYIQ on September 18, 2009 at 6:53 PM said...

Hoyeyyy...dak utih dah balik! Lps tu dia akan memerap kt rumah dua tiga hari sblm hilang balik...hihi.

Confirm...dak utih tengah bercinta!

Selamat hari raya ted, ni mungkin entry terakhir akak baca sblm akak kembali semula dr kg. Maaf zb, moga ted bahagia dgn keluarga di hari lebaran ni....

Cuti seminggu...hoyeyyyy.

Snowwhite Zone on September 18, 2009 at 10:10 PM said...

dak tuih n dak itam.. selamat hari raya.. jgn main mercun tau

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting