Saturday, September 26, 2009

RuMah TerbUka a.k.a 'OpeN House'...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:05 AM
Rumah aku memang tiada buat ini sebab hari-hari memang terbuka. Ekekekkeke...

Dan aku juga tidak rajin menghadiri rumah terbuka. Tidak tahulah kenapa.

Kamu pula bagaimana?


Nota kakitanganku : Terbuka dan tertutup.





24 kUs-kUs:

niesz on September 26, 2009 at 9:26 AM said...

nk ikut gak!!!!!!
hihi..
besh nyer..

NuR on September 26, 2009 at 10:07 AM said...

kakak ada buat umah terbuka.. nur just memeriahkan suasana dgn jadi pengacara tak bergaji bila suasana sunyi sepi..hanya dgr ketuk ketuk garfu kena pinggan.. hikhik!

aa..ada pegi umah terbuka salah sorang bloggers..

zaradgreat on September 26, 2009 at 10:21 AM said...

hahaha.hari2 open kot. eh tedi.hari ini aku balik U.babai----

bUaL kEnTaNg on September 26, 2009 at 10:27 AM said...

aku suka gi umah tebukak tp tgok org,klu yg aku kenal aku pasti pegi tp klu takat suam2 kuku baek aku dok umah bukak tv kasi tgok itu dvd..hahahaa..
~pasai makan no hal laaaa.. ehe

kuina on September 26, 2009 at 10:52 AM said...

pintu pagar aja terbuka.. pintu rumah tertutup..
nak masuk sila ketuk...

GiGGLe GaL on September 26, 2009 at 11:12 AM said...

aku tengok mood dan poket..ler.. klu tak.. malas nak wat.. ekekek..

ashie023 on September 26, 2009 at 11:19 AM said...

aku buat umah terbuka kat umah kakak je...umah aku tak...ahaha

Fatt Chin Choy on September 26, 2009 at 3:16 PM said...

aku buka rumah... tapi jiran2 aku cina semua... diorang tak beraya

miSs siv on September 26, 2009 at 4:09 PM said...

buat la umah terbuka weh!!!

Ms.Lilies on September 26, 2009 at 5:58 PM said...

aku pun x buat..
1 sebabnya aku x suka halang2 org dtg umah aku...nak dtg kalu dtgla bila2 pun janji bgtau aku dulu takut aku kuar umah ke...
attend open house org?? ikut mood aku ngan laki aku...kalo buat openhouse sbb suh tgk umah dia tmbh itu ini tak kose aku nak pi...niat buat openhouse pun dah salah...

zai on September 26, 2009 at 7:42 PM said...

salam..

Rumah kak zai sentiasa terbuka utk sesiapa jer nak datang..cakap jer tapi selalunya hari minggu jer la ada kat umah..

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:47 PM said...

ekekekkeke neisz.. nak ikut ke mana?

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:48 PM said...

ekekekeke nur.. oklah tu.. jadi penghibur dalam suasana sunyi

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:48 PM said...

zaradgreat : ko x dtg raya umah aku pun. aku dah siapkan duit raya

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:49 PM said...

lah.. kenapa lak macam tu bual kentang. yg suam2 kuku lah kena pergi boleh jdkan panas2 air kopi.

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:49 PM said...

ekekekek kuina.. betul tu.. x leh buka semua.. bahaya

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:50 PM said...

yelah mrs giggle.. kena ada ongkosnya..

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:50 PM said...

kira ko juin sekali lah ye dak ashie, ekekkekeke

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:50 PM said...

fcc : lain kali ko bukak rumah kena buat enaucemen

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:51 PM said...

miss siv : macam lah ko nak dtg

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:53 PM said...

ha ha ha... ms lilies.. pernah juga aku g rumah kawan. dia jemput open house.. dtg2 je suruh tgk dia dah tambah umah belah tingkat atas tu.. cehhh...

sI tEDI on September 26, 2009 at 9:53 PM said...

ekekekek kakzai... kadang2 nak dtg hujung minggu.. tuan rumah nak berehat pulak...

farah on September 27, 2009 at 1:54 AM said...

iya, aku juga tidak rajin.
hanya pegi rumah terbuka saudara terdekat sahaja.

teman-teman itu jauh sekali.

:P

sI tEDI on September 27, 2009 at 7:31 PM said...

ekekekekeke farah.. samalah..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting