Wednesday, September 30, 2009

WaJah-WaJah KeKenyaNgaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 AM
Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Sekarang sudah mahu jadi anak jantan. Tidak mahu memerap dalam bilik lagi. Sudah pandai berpoya-poya di luar. Kalau aku balik tengah hari memang tidak jumpa beliau ini.

Sudah Maghrib baru nampak batang hidung. Itupun kalau bernasib baik. Jika tidak pukul 10.00-11.00 malam baru menyelinap balik.

Makan. Terus tidur!! Tiada lagi posing-posing menarik kerana beliau sudah tidak bernafsu bergambar seperti selalu. Warna juga sudah pudar kekuning-kuningan. Ekekekke...

Mungkin sudah pasang teman wanita di luar.

Nota kakitanganku : Ada kucing baru berwarna putih seminggu dua ini . Aku sudah halau ke rumah jiran. Sekarang dia telah jadi penghuni tetap di situ. Ekekekkeke...





36 kUs-kUs:

chekdenoor on September 30, 2009 at 11:44 AM said...

burgh............ alhamdulillah

itafukada on September 30, 2009 at 12:13 PM said...

wahh..dak utih sudah pandai berpacaran ya?kne mtk restu dak tedi dulu.hikhik..

Fatt Chin Choy on September 30, 2009 at 12:21 PM said...

hormon dah naik tu... dewasa dah kucing kamoooo

farah on September 30, 2009 at 12:25 PM said...

sudah ada teman wanita?

harus diintip tu.

haha.

Watierman on September 30, 2009 at 12:26 PM said...

Eh..ekor Dak Utih dah okay....biar lah anak muda itu...dengan aktiviti dia....janji aman..jgn bercakaran dah...berpacaran okay kot!!!boleh ka Tedi???

Softtouch [Hanim] on September 30, 2009 at 12:30 PM said...

dak utih dah ade gf ker?Tidakkkkkk!!!!
orang tegh meningkat remaja tedi tulah dia asyik kuar jer...moga2 bertemu dengan psgn yang sesuai n semoga berbahagia dak utih..sob sob sob

Jard The Great on September 30, 2009 at 12:45 PM said...

kecik2 da pandai menggatal.. ehehe..

ZARA 札拉 on September 30, 2009 at 12:52 PM said...

makan kuih raya ke ni?

dotblogspotdotkom on September 30, 2009 at 1:01 PM said...

lapo wey.... teman puasa la ari nih....

mamai on September 30, 2009 at 1:17 PM said...

lama aku tak tengok budak nie

cahayachenta on September 30, 2009 at 1:46 PM said...

dak utih>> maaf bos aku sudah punya pacar di luar sana.. aku mungkin enggak ada masa utk kamu lagi bos...

asilahmuhajer on September 30, 2009 at 1:50 PM said...

ingatkan dak utih baru balik openhouse tadi.

patutla dah lama tak nampak dak utih berblog. rupanya sibuk bersosial rupanya.

GiGGLe GaL on September 30, 2009 at 2:19 PM said...

ted,
dia gi raya tu... collect duit raya.. cukup je duit nnt tu..dia akan suh ko gi meminang.. ekekeke..

geram aku la..ish.. geram!
klu dak utih tak hapdet.. aku geram gak..geram rindu..

bila dak utih da apdet.. aku geram lagi..
geram rasa nak terbang gi sana.. culik beliaw..ekekekeke...

p/s: ekor togel pon leh carik temanwanita? ekekekeke.. dah tumbuh dah bulubuluan yg ditogelkan tu.. hensem la agaknya.. wanita-wanita kucing yg lain pasti sangka itu fesyen bulu terbaru..wakakakakak..

thanks ted..ilang rindu aku kat dak utih jap.. ko gi la mandikan beliaw tu..

imHepPie on September 30, 2009 at 2:22 PM said...

ati2 takut nnti die bwak balek anak luar nikah...

niesz on September 30, 2009 at 2:29 PM said...

hihi..gf die cun x??

Alimaz-Kembara Terasing on September 30, 2009 at 4:49 PM said...

hehehe dah pandai cari teman dia.....

Wanita Itu on September 30, 2009 at 7:03 PM said...

wah terubat rindu gueee.. :p

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:22 PM said...

ekekekek chekde.. sampai sedawa tgk

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:23 PM said...

itafukada : sekali pandang macam anak kucin. 2 kali pandang dah layak pun

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:23 PM said...

FCC : ekekekeke.. tue lah.. selalu xsedar usia dia dah 2 thn :)

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:23 PM said...

farah : jarang tahu kemana dia pergi.

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:24 PM said...

kakwatie : boleh aje. jgn bawa anak balik sudah...

ekor dia dah ok. Alhamdulillah..

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:24 PM said...

ekekekeke hanim. dia nampak kecik terkedek2 jalan. takit gak. depan umah ni jalan org lalu lalang.

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:25 PM said...

Jard : usia dan 2 thn. matang dah kot. ekekekeke

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:25 PM said...

siapa dak zara? dak utih? x de maknenye!!

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:25 PM said...

pakcik pose ke?

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:26 PM said...

betul tu mamai : payah nak amek gambo skang

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:26 PM said...

CC : pacar dia indon ke? ekkekekeekke

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:26 PM said...

itulah asilah.. nak amek gambo x de di layan jek...

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:31 PM said...

ekekekeke mrs giggle : nak mandi kan tu aku lom terfikir lagi.. ekkekekeke...

Dia dah pandai bersosial. entahlah aku mmg x yakin sgt nak lepaskan dia ni berbanding dak itam!

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:31 PM said...

itu yg paling aku takutkan mimie.. eh eh.. dak utih jantan tau...

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:32 PM said...

x dapat di kesan niesz!!

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:32 PM said...

alimaz : dia juga bernafsu.. ekekekekek

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:33 PM said...

alimaz : dia juga bernafsu.. ekekekekek

sI tEDI on September 30, 2009 at 10:33 PM said...

ekekekkeke te.. layannnnn

Snowwhite Zone on October 1, 2009 at 10:07 AM said...

kejantanan sudah terserlah

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting