Friday, September 18, 2009

SetakaT PukuL 1.15 Pag| |n|, KenaPa BeLum PuLanG?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:25 AM
Aku umpama langsuir atau pontianak yang merayap di pagi-pagi ini. Bezanya aku tidak terbang tetapi hanya berjalan kaki. Tertoleh ke kiri dan ke kanan. Melilau mencari sasaran.

Selalunya kalau bab-bab begini hilang rasa takut dan gentar berjalan-jalan ke 2-3 buah rumah kiri dan kanan untuk mencari. Buat bodoh sahaja. Buat tidak tahu sahaja.

Sejak dari pukul 2.00 petang sehingga sekarang aku masih tidak nampak kelibatnya. Saat aku tinggalkan petang tadi untuk ke pejabat masih elok tidur. Tetapi pulang sahaja sudah tidak nampak batang hidung.

Sakitkah? Makan atau tidak? Ya Allah!!! Kenapa begitu?

Okey!! Sekejap lagi aku perlu kerluar lagi untuk mencari. Tidak dapat tidur selagi tidak bertemu. Kerana beliau bukan begini sebelum ini. :(

Nota kakitanganku : Alahai Dak Utih!! Kemanakah dikau ini???? :(







30 kUs-kUs:

Ayu on September 18, 2009 at 2:01 AM said...

dia merajuk tu..

sI tEDI on September 18, 2009 at 2:34 AM said...

x de!! ntahlah!!

imHepPie on September 18, 2009 at 2:59 AM said...

japgi balik la kot..gi dating dlu..


uihh bln posa mana de pontianak langsuir segala huhu

PROFkusut on September 18, 2009 at 4:57 AM said...

dia gi carik ubat senirik kot..
kadang2 kucing ni bijakkkk...

GiGGLe GaL on September 18, 2009 at 4:59 AM said...

aku rasa beliaw pergi bersosial la ted.. sila ko apdet sekiranya beliaw balik ye.. aku pun risau gak..

erm..tak kemana tu.. ada somewhere kat area umah ko tu.. dia gi dating..tak pun dia gi bertapa beribadah di bulan ramadhan nih..

Watierman on September 18, 2009 at 5:54 AM said...

Dah jumpa belum Tedi???? Mana lak dia pergi ni....Ya Allah Selamatkanlah Dak Utih..Tedi sabar ye Dik!!!

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 18, 2009 at 6:26 AM said...

Mana lak Dak Utih ni pergi yek?
buat hati tak keruan jer ek..

DaliaLiyana on September 18, 2009 at 6:31 AM said...

Tedi...
yeahh,,nak raye da..
camat hari raye..
pulang dgn selamat..
kem salam org kg..
jgn lupa tapau kuih raye utk DL....hehehe..

ASYIQ on September 18, 2009 at 6:52 AM said...

Ted, jgn risau. Dia nk cari kwn tu...kalau tidak kerana cinta suci manakan tahan keluar dgn ekor yg tengah sakit. Cintanya membara tu...

Dah puas lepaskn rindu, baru la dia ingat perutnya yg kosong tu...cayelah.

Moga2 dak utih kembali dgn selamat.

ashie023 on September 18, 2009 at 7:21 AM said...

dah jupe blom?

Watierman on September 18, 2009 at 7:41 AM said...

Dah balik ke belum Dak Utih ni Tedi...tido yer...mesti ngantuk ni!!!

Nakamura Kazuki on September 18, 2009 at 8:01 AM said...

dak utih gi wish selamat hari raya kat member2 dia kut tedi...

Solehah on September 18, 2009 at 8:23 AM said...

tedi , dah jumpa dak utih ke blm ye?

cahayachenta on September 18, 2009 at 11:31 AM said...

aku setuju dengan senpai.. dia pergi ucap selamat hari raya. tak pun dia pergi bermesyuarat dgn kawan2 dia nak pergi raya rumah sapa tahun ni.. ahaks..

niesz on September 18, 2009 at 12:51 PM said...

uish..
kene carik sampai dpt..
saba k..
mesti die pndai lik sendiri nnti..

farah on September 18, 2009 at 1:09 PM said...

dia pergi merayau2 kot?

ustazah dyLLa on September 18, 2009 at 4:22 PM said...

dak utih g maen mercun 2...

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:18 PM said...

imheppie.. walaupun mmg xde segala anak2 pontianak.. bila keluar tu bulu roma meremang jugak

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:19 PM said...

profkusut.. betul ke segala daun2 boleh ubatkan sakit kucing? sila jawab sket?

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:19 PM said...

mrs giggle : dia kalau ilang mmg susah nak jumpa.. kalau balik lenggang lengguk jek...

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:20 PM said...

terima kasih kakwatie.. dah jumpa dah.. pg td ekor tu berdarah tempat lain pulak

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:20 PM said...

banyaklah ko hencek nakamura

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:21 PM said...

solehah.. pukul 8 lenggang lenggok balik

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:21 PM said...

kakrina : dak utih kalau keluar mesti macam pergi alam bunian. x nampak langsung

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:21 PM said...

dalia selamat hari raya juga :)

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:22 PM said...

cahayachenta 2x5 dengan hencek nakamura

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:22 PM said...

betullah cikgu ashiq.. bila balik bg ikan. lahap betul!! ye lah.. dr tengah hari semalam

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:22 PM said...

dak ashie... udah!

sI tEDI on September 18, 2009 at 6:23 PM said...

tQ niesz dan farah :)

Snowwhite Zone on September 18, 2009 at 10:14 PM said...

xblh dgr kalu kucen kesygan hilang ni.. mmg risau...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting