Saturday, September 19, 2009

Bum| BasaH!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:40 AM
Tidur sampai terlajak sebab hujan. Aku rasa tahun lepas pun Hari Raya hujan.

Hari ini mungkin hari terakhir berpuasa. Malam semalam mungkin hari terakhir berterawikh. Esok InsyaAllah Hari Raya. Sekejap sahaja rasanya.

Aku masih lagi mengemas-ngemas. Entah apa yang aku kemas aku pun tidak tahu. Tidak siap-siap dari semalam.

Hari Raya blog memang jadi sunyi sepi. Tapi aku InsyaAllah akan terus mencuri masa untuk mengemaskini.

Adakah kamu sudah selamat sampai di kampung. Aku harap-harap begitu. Memandulah dengan berhati-hati di Hari Raya ini. Nyawa jadi begitu murah bila tibanya hari lebaran.

Okey kawan-kawan!! Aku mahu sambung buat kerja. Budak 2 ekor ini nasib baik ada rumah hujan-hujan ini.

Nota kakitanganku : Rindu mahu tengok cerita Daun Ketupat Kering!!






5 kUs-kUs:

chipsmore on September 19, 2009 at 11:16 AM said...

cite daun ketupat kering tu cane cite dy??cam xpena tgok lak..hee ;)

ashie023 on September 19, 2009 at 11:55 AM said...

huhehuhe...ambe ada kat umah , x balik mana2..sudah ada kat kg..ambe pong x tau, ambe kemas mende(lipat baju je td..ahah)..tp tahun ni x kemas sgt sebab raya kat umah kakak..so kemas umah akak je..kekkee..

tulah pasal tedi, bile raya je mesti semua org sudah blah balik kg, belog jadik sunyi..sob sob

azman shah on September 19, 2009 at 1:31 PM said...

slmt hari raya maaf zahir batin dari aku untuk anda

PROFkusut on September 19, 2009 at 7:02 PM said...

windu nak tgk citer PONDOK BURUK

:) hihiks

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on September 19, 2009 at 9:58 PM said...

sini pun hujan gak.. pelik..

menangisi ramadhan yg bakal pergi dlm beberapa jam lg.. :( syahdu rase bila lihat gerimis

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting