Wednesday, September 30, 2009

Mahu T|Dur! PerLu BasUh kak|?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 AM
Soalan memang tidak relevan!! Ha ha ha.. Mahu basuh kaki pun tanya orang.

Aku harap ada sambungan daripada mimpi semalam. Aku was-was ingin basuh kaki. Takut wajah-wajah yang ingin aku tatap berbikini itu tidak muncul! Ha ha ha ha...

Dan aku harap ketua rombongan akan memaksa aku turut serta di meja berbuka puasa dalam pakaian yang lengkap kerana aku tidak sanggup memilih salah satu dari dua bilik yang di tawarkan beliau.

Okey!! Selamat malam!!

Nota kakitanganku : Fuhhhh kiri... Fuhhh kanan!!





17 kUs-kUs:

imHepPie on September 30, 2009 at 1:33 AM said...

kalo ada mkn2 aku nak join la..xkesah la bikini ke..

imam on September 30, 2009 at 1:40 AM said...

wahh..aku harap mimpi kan awek berbikini malam ni..

sharamli on September 30, 2009 at 1:41 AM said...

g0s0k gigi skali...ha3

Watierman on September 30, 2009 at 7:55 AM said...

Salam Tedi....basuh kaki tu...mesti...akak takut....kalau semua zombies yg berbikini tu ikut masuk dalam mimpi...kalau mimpi makan2 tu tak berapa baguslah...kata orang tua2...(bukan akak lah..orang tua2)....kalau mimpi makan..tandanya kita nak sakit..bukan ramalan yer!!!Tapi Quote"..." kata orang Tua2...kalau mimpi gigi patah..ada kematian...kalau mimpi ikan banyak...ada rezeki banyak...kalau mimpi dipatuk ular....ada orang nak pinang(ni kalau akak yang mimpi...agaknya boleh caya tak??)...Moral of the story...basuh kaki..supaya cadar tak kotor...jaga kebersihan!!!

leadleedeea on September 30, 2009 at 8:35 AM said...

haaaaaaaaa mesti ko nampak aku pakai bikini merah kan ted? eheheheee~!

neezareef on September 30, 2009 at 8:58 AM said...

lom abis kesah mimpi ko nih

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:12 AM said...

ekekek mimie.. dasyat lah ko ni!!

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:12 AM said...

ekekekeke imam.. tu mimpi gatal tu.. aku tak kesah lagi. perempuan. ha ha ha

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:13 AM said...

ekekeekekk sha.. siap dah!!

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:13 AM said...

lead : malam tadi x kuo mimpi tu lah.. ekekeekek

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:14 AM said...

ekekekek kakwatie : lain2 pernah dgr. bab ikan tu x pernah dgr. oOoooooo.. harap2 lah lepas ni mimpi ikan jek. ekekekekeke

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:15 AM said...

hari2 mimpi neeza . ekekekek

Alimaz-Kembara Terasing on September 30, 2009 at 9:24 AM said...

wakakakkak mimpi balak berbikini ker,....heh4 jangan mare...lawak jer.

Fatt Chin Choy on September 30, 2009 at 11:49 AM said...

aku tau kau masih berharap mimpi tu

hehe

niesz on September 30, 2009 at 2:32 PM said...

wah..penuh misteri nih..

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:46 PM said...

FCC : tapi hampa :(

sI tEDI on September 30, 2009 at 9:47 PM said...

ekekekekek neisz!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting