Friday, September 04, 2009

Luk|saN DaraH d| TanGaN.. TaNDa Kas|h sAyanG

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Okey!! Mari kita saksikan lukisan berdarah ini yang tidak terdapat di mana-mana galeri lukisan yang ada di dunia!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pelukis : Dak Kimo
Masa : 11.30 p.m
Tarikh : 03 September 2009
Lokasi : Ruang tamu rumah.
Ilham : Tercetus dari pergaduhan antara beliau dengan Dak Itam. Tukang lerai menjadi mengsa keadaan kerana tanpa fikir panjang menarik Dak Kimo yang sedang naik angin lantas terhasillah lukisan ini. Menarik bukan?

Sekian. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Pameran Lukisan Berdarah ini. Tetapi tolong jangan minta pelukis kamu lakukan ini di rumah. Ini aksi 18SG!!

Nota kakitanganku : Tangan kananku sudah berparut. Nilai hantaran pasti turun mendadak!! Sob Sob! Sob!



46 kUs-kUs:

Nakamura Kazuki on September 4, 2009 at 7:39 AM said...

tedi..kalau kurang 1%..takpe..ada lagi 99% ..hahaha..mintala mas kawin mahel skit..wah cian ambe tengok...nape tak lepuk skit dak kimo tu....

mRs.jUkoGYu on September 4, 2009 at 8:04 AM said...

ganaz nyer dak kimo..nak kene sekeh ni...

Precious on September 4, 2009 at 8:18 AM said...

Ayoyooooo ... apa sudah jadi? Bahaya gak Dak2 tu eh!

dotblogspotdotkom on September 4, 2009 at 8:27 AM said...

sbb tu pakcik takut pelihara kucing... bukan takut kucing geget pakcik....tapi takut pakcik plak yang geget kucing.... huhuhuhuhu

Ms.Lilies on September 4, 2009 at 8:29 AM said...

Pedih tu weih....tp xpe,kenangan dan pengalaman tu penting :) sdh ko denda dak2 kesygn ko itu? ehehehehe

ZARA 札拉 on September 4, 2009 at 8:44 AM said...

alahai sayang~

kesiannya kamu~

Huhuhu~

itafukada on September 4, 2009 at 8:47 AM said...

hehe..xpe..kucing tu gurau2 manje je tu.hehe..

Solehah on September 4, 2009 at 9:15 AM said...

isk kesiannya tedi..parut tu boleh hilang kot..cuba ikut petua org tua-tua..pakai bio oil pun boleh..

"myheart"-abieyazaly- on September 4, 2009 at 9:22 AM said...

ala ciannyerrr tedi...sabojer,

Watierman on September 4, 2009 at 9:31 AM said...

sian Tedi...dah letak minyak gamat...ke...untuk hilangkan parut tu...letak vitamin e moisturising creame...lain kali guna penyapu ke ape ke untuk leraikan...

MisZrOxZy on September 4, 2009 at 9:37 AM said...

cian..
bak sini la dak kimo tu!ble?

asilahmuhajer on September 4, 2009 at 9:51 AM said...

ganas ek dak kimo tu. kalau saya, sah2 saya bagi rumah baru kat pasar!

hantaran turun ek?? takpe, jual la gambar yang masterpiece ni. mesti boleh wat duit punya. hehehe.

ije on September 4, 2009 at 10:23 AM said...

adehh.. bdarah tu! iskk..

pari pari syurga on September 4, 2009 at 10:24 AM said...

nanti jap aku kira turun brape persen...



hahahaha...

Jard The Great on September 4, 2009 at 10:56 AM said...

kucing pny pasal ek..... dah pakai antibiotik blom neh.. sila jaga kebersihan.. ehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on September 4, 2009 at 11:07 AM said...

sian dia...

skang boley carik banyak produk bley hilangkan parut...

biar rega maintain yer...hehehe...

farah on September 4, 2009 at 11:29 AM said...

kena cakar dengan kucing?

alahai.

ashie023 on September 4, 2009 at 11:35 AM said...

aiyaya..dah kene cakau..amat kretiplah dak kimo nih...bleh jadik pelukis kucing kebangsaan..ahahha

Softtouch [Hanim] on September 4, 2009 at 12:11 PM said...

tulah tedi kaco dia masa dia gaduh..xpelah dia xsngaja...
ala tedi xdenya hantaran kurang, sat lg ilanglah tu..he he he

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:05 PM said...

hencek nakamura : nak hantara mahal aku kena cari jutawan ni. ekekekeke..

x baik aniaya binatang. ekekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:06 PM said...

mrs jugokyu : x baik.. binatang tu. ekekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:06 PM said...

precious : ini penderaan fizikal namanya. ekekekekke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:06 PM said...

pakcik ni ganas lah...

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:07 PM said...

ms lilies : x baik denda.. lempang je ekekekekek

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:07 PM said...

dak zara : apakan daya..

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:07 PM said...

itafukada : memang manja sangat ni. ekekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:08 PM said...

ekekek solehah : banyak parut dah kat tgn ni. ekekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:08 PM said...

abiey : sabo lah ni.. kalau org yg buat dah makan pelempang dah.. ekekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:16 PM said...

kak watier : malam td kena je terus basuh n letak minyak gamat.

kadang2 tak sempat nak capai apa2..

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:16 PM said...

miszroxzy : dak kimo ni sungguh tidak ensem...

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:17 PM said...

ekekeke asilah : dak kimo ni adik yg punya. mahu dia meraung nanti

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:17 PM said...

ekkekke ije

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:17 PM said...

ekekkeke anim.. pandailah tu.. :P

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:18 PM said...

jard : semuanya telah di lakukan mengikut prosuder yg telah di tetapkan. ekekekekke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:18 PM said...

ekekkekek kakrina... nasib baik bukan tangan perempuan yang di gunakan untuk angkat nikah

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:19 PM said...

farah : itu risikonya...

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:19 PM said...

ekekkek dak ashie.. nanti kalau ada pertandingan aku nak calonkan dia. dengan juri2 dia cakau nanti. ekekeke

sI tEDI on September 4, 2009 at 1:20 PM said...

hanim : selalu kalau dia gaduh serkup dia dgn kain. semalam tak tercapai lak. ekekekeke

||| PöJìé PööH ||| on September 4, 2009 at 2:19 PM said...

erggghhh!!
xsukerr!
mmg kne humban dpm jamban klo nk ganas2 ngan POjie..
btw kucing SPCA tuh kucing apa plak Tedi??!

sI tEDI on September 4, 2009 at 2:30 PM said...

eeeeee pjie ni.. garang lah..SPCA tu tempat pengumpulan kucing terbuang :)

kalau nakadopt kucing pergilah SPCA

GiGGLe GaL on September 4, 2009 at 5:33 PM said...

gila banyak aku missed....aku ari ni mc sakit peyut;

wei..aku paham perasaan ko. aku dulu sblum nikah lg 3 bulan dah betoreh pipi aku..tebelah masuk klinik..dah mcm pirate of the carabien..ekekek...

sme kerana lukisan kasih..sayang.. kucen!

sI tEDI on September 4, 2009 at 6:04 PM said...

mrs giggle : kalau haiwan aku tak kisah. kalau manusia.. dahaku pancung jek.. ekekekekek

d|n on September 4, 2009 at 6:30 PM said...

yeke tulisan darah tande sayang ni??hehe
byknye kucing kat umah..
bape juta sume??

ustazah dyLLa on September 4, 2009 at 6:52 PM said...

tanda syg ni laaa melekat lgi hingga skrg dileherku ini...ahaks...masa kocik2 dogil nk peluk kucing, ha...amik...kan dia dh bg syg 2...

sI tEDI on September 4, 2009 at 7:54 PM said...

ekekekkeke din.. semuanya ada 8 ekor :)

sI tEDI on September 4, 2009 at 7:54 PM said...

dylla.. itu kira cat luv bite. ekekekeke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting