Wednesday, October 21, 2009

AKu suSun 10 Jar| tanGan aKu serTa 10 erK 20 Jar| kak|TangaN Dak Ut|h Juga....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:30 PM
Oh!! Aku tidak pasti Dak Utih punya kategori tangan atau kaki tetapi aku susunkan juga beliau punya kerana turut sama bersubahat. Maafkan kami penunggu blog!!

ErK! Aduhai. Maafkan aku atas 'entry' ini. Ya Ampun!! Bila mana aku tengok komen begitu laju masuk dengan kata-kata semangat dan peransang aku jadi bersalah sangat-sangat!

Pada mulanya aku ingin memadam 'entry' tersebut. Gusar jika kebenarannya akan membuat kamu semua terasa di tipu sedangkan kamu telah meluangkan masa membaca dan memberi kata-kata nasihat buat aku.

Semua komen memberi aku kata-kata nasihat dan semangat . Terima kasih semua. Setelah di fikirkan setakat ini semua pembaca blog aku terdiri dari mereka yang tahan bergurau dan memang 'superb' aku teruskan juga 'entry' itu. Ahamdulillah..

Pagi ini aku harap 'entry' Staff baru aku itu dapat menceriakan pagi kamu. Contohnya En Mamai yang terlalu teruja untuk mengomen sehingga tersalah 'entry' kamu komen. Ha ha ha ...

Terima kasih kawan-kawan, kamu memang yang terbaik kerana tahan dengan gurauan aku. Kucing itu juga sudah tiada di pejabat. Aku doakan yang terbaik untuk kucing tersebut!!

Photobucket

Okey!
Ingat lagi entry ini? Hari ini ketika aku pergi ke kedai yang sama, tajuk perbincangan mereka ialah amaun yang perlu di bayar untuk memasuki tandas tersebut.

Sampaikan ada seorang makcik berkata ' Jika membayar sebanyak itu untuk membuang air, baik aku buat belanja beli air'. He he he he...

Kamu rasa berapa RM kah yang perlu di bayar untuk memasuki tandas tersebut?

Nota kakitanganku : Ketawa dan senyum pengubat hati yang marah! JAngan marah akU!! He he he...







44 kUs-kUs:

umi_e on October 21, 2009 at 2:34 PM said...

tedi... baik kira balik jari-jemari dak utih tu - cukup ke 10 atau lebih :P hehehehehe

@rE-LonG on October 21, 2009 at 2:35 PM said...

Hmm..kene RM1 kot msUk toilet tue..
isk..isk..biar tol mahal..sape nk gi toilet tu..mahal..baik buaG air kat umah..haha!

F a N T a S Y on October 21, 2009 at 2:44 PM said...

hihih.kompem mesti mahal gile nak bayar duit masok toilet tuh..

beli air lak,mesti nak terkencing,
so,,,

pegi je toilet

:P

Samaira on October 21, 2009 at 2:47 PM said...

erk beringgit2 kot kekeke

Tinie a.k.a Ibu Fatin on October 21, 2009 at 2:53 PM said...

ni kira kuiz ker??
muahahahhaha
50 sen kut

zeqzeq on October 21, 2009 at 3:00 PM said...

maaf kan..
tapi kena denda juga

miera a.k.a merr on October 21, 2009 at 3:02 PM said...

ekeke... kamu pon bsubahat dak utih? ish..igt nak denda kakak tedi je tadi sbb gurauan tidak menahan...haha....

mahu 50sen ni nk msuk blk air jek...

sharamli on October 21, 2009 at 3:16 PM said...

xtw nk bc entry mn 1..ketinggln ja0h sgt k0t..

oranglidi on October 21, 2009 at 3:27 PM said...

ahahahah.a.a.a

Raihan on October 21, 2009 at 3:29 PM said...

tu soalan kuiz ke??? aku agak2 msti agak tak berpatutan smpi makcik tu lagi rela 'menahan' dari 'melabur'

Ms.Lilies on October 21, 2009 at 3:37 PM said...

ehehehe...entry yg staff baru tu aku dah hagak dah masa baca tajuk wakakaka..

Solehah on October 21, 2009 at 3:54 PM said...

huhu..aku tak tertipu sebab termiss entry tu semalam..sory la ya kat rumah x da internet skg..toilet tu mahal?isk tak baik tau dorg..brapa hengget?aku tanya blk..

niesz on October 21, 2009 at 4:05 PM said...

huhu..sory da lame x jenguk enty tedi..bz ckit skang ni..jgn isau la..xde ape yg nk d marahkan..hihi.
dak utih pon nk mintak maaf gak ek..

PAP on October 21, 2009 at 4:10 PM said...

walaupun aku tak paham apa yang aku baca aku tulis jugak la apa yang patut..hahahaha

PAP on October 21, 2009 at 4:10 PM said...

walaupun aku tak paham apa yang aku baca aku tulis jugak la apa yang patut..hahahaha

ZARA 札拉 on October 21, 2009 at 4:14 PM said...

takpe2~

aku tak kisah~

dak utih tu aku sayang~

dotblogspotdotkom on October 21, 2009 at 5:53 PM said...

huhuhu ntah kalau air teh O.. agak2 nye rm 0.80 kot.... huhuhuhu

sbb air yang klr dari badan kita.. mmg MAHAL HARGANYE.... sbb seme nye jenis suam ...tiada ais ye...huhuhuhu

Faarihin on October 21, 2009 at 6:52 PM said...

hahaha.. cik tedi.. cik tedi..
memang suke uat suspen btul lah.. (^__^)

Watierman on October 21, 2009 at 7:40 PM said...

Kalau rege berhenget biar Akak pakai pampers org tua2 jer lah...!

Bagi yang bersubahat dengan Tedi...sila naik bas ke Bkt Jambul sekarang!!!

farah on October 21, 2009 at 8:43 PM said...

aku tak kisah pasal gurauan tu,

ahhaha.

erk, RM 1.00 ke utk masuk tandas?

messyremo on October 21, 2009 at 9:17 PM said...

aku tau..

rm 2...

hebat tak aku..
muahaha~~

padahal baru tau td..

Ries Lee on October 21, 2009 at 10:12 PM said...

rajin betul mengupdate blog si tedi ni...
hehee..

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:08 PM said...

kak e : men agak je

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:08 PM said...

are long : baik kita tahannnnn jek

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:09 PM said...

fantasy : ha ha ha ha.. x ye jugak

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:09 PM said...

samaira : beringgit ringgit ringgit. ekekekekke

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:09 PM said...

tinie : ekekekkekeke.. salah

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:09 PM said...

zeqzeq : ekekekekkeke... maceh

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:10 PM said...

miera : tahankan aje gurauan itu.. ekekekekke

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:10 PM said...

sharamli : x pe.. mulakan mna yg latest jek :)

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:11 PM said...

oranglidi : ketawa dengan ikhlas

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:11 PM said...

CC : bukan kuiz... ekekekekke

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:11 PM said...

ms lilies : ekekekkekeke.. dah agak ek?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:12 PM said...

solehah : ekekekkekeke. rm2 jeeee

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:12 PM said...

niesz : x pe.. dulukan mana yg penting ok

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:12 PM said...

pap :TQ

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:12 PM said...

dak zara : maceh

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:13 PM said...

pakcik ;eeeeeeeee...

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:13 PM said...

faarihin : im corry

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:13 PM said...

kaka watie : ekekekekekeke.. harga pampers mana lg mahal kak?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:14 PM said...

farah : TQ.. rm 2 :)

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:14 PM said...

messy : dush!! dush!!

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:14 PM said...

ries lee : alhamdulillah.. :)

Alimaz-Kembara Terasing on October 23, 2009 at 9:31 AM said...

kalau tiada gurauan tak bermakna hidup ini.....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting