Tuesday, October 20, 2009

Aku SuDah aGak. T|Dak PerLu BergantunG HaraP SeT|ap TahuN!! JAN S|La Pr|haT|n DengaN |n|..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:28 AM
Lantaklah JAN!! Kamu baca atau tidak. Aku tidak peduli sebagaimana kamu juga tidak peduli dengan masa kami yang terbuang setiap tahu menjawab soalan-soalan yang kamu berikan.

JAN di situ bukan singkatan untuk jantan!! JAN di situ singkatan untuk Jabatan Akauntan Negara.

Kelakarkan? Aku bekerja di sekolah, soalan yang keluar sama juga dengan kakitangan yang berkerja di ATM, LHDN, Pejabat Audit dan lain-lain jawab. Kelakar. Sila beri tepukan gemuruh untuk pembuat soalan. ( ini bukan tepukan penyedap hati)

Ya! Aku sudah tahu keputusan BITK yang aku ambil beberapa bulan dahulu. Seperti yang aku jangka. Aku amat teruja melihat keputusan peperiksaan aku. Ekekekekke.. Masih boleh tersenyum gembira.

Kamu boleh klik di sini untuk mengetahui mengapakah aku sudah tahu yang aku bakal menerima keputusan seperti ini.

Photobucket

Nah! Tengok! Seronokkan keputusannya.

Sekarang mari kita sebut 'cheeseeeeee' Grin

Nasihat aku sila klik di sini sebelum kamu memberi komen.

Nota kakitanganku : BITK = Bayaran Insentif Tugas Kewangan







33 kUs-kUs:

Watierman on October 20, 2009 at 7:52 AM said...

Salam Tedi..tak apalah..belum ada rezeki untuk insentif lagi kot!!!Moga Allah beri dari arah & sudut yang lain pula....Syukuri seadanya Dik...!!!

cHeRyNa PiReS on October 20, 2009 at 8:36 AM said...

jom gelak dan guling2kan badan. nieh sama cerita macam masa aku gi peksa kpli...bila aku tak jumpa kelas tpt buat exam (bengong tul!)

sI tEDI on October 20, 2009 at 8:52 AM said...

kakwatie : terima kasih! yup! saya bersyukur seadanya yang saya ada. cuma ada waktu2nya kita perlu berusaha. tetapi sayangnya bukan soal tambah elaun atau kurang. tetapi soal ketidakrelevaan soalan yg membuatkan peluang kita terbatas.

sI tEDI on October 20, 2009 at 8:52 AM said...

cheryna pires : ekekekekekeke... sabar je lah...

aku pun dah cukup bersabar dgn JAN ni..

singamaraja on October 20, 2009 at 8:58 AM said...

Salam ziarah dari Singamaraja

ZARA 札拉 on October 20, 2009 at 9:15 AM said...

tedi~
sabar2~
eh, kamu gelak2~
nak gelaks juga~

sI tEDI on October 20, 2009 at 9:33 AM said...

Terima kasih singamaraja

sI tEDI on October 20, 2009 at 9:33 AM said...

mari kita bergolek2 gelak dak zara

mamai on October 20, 2009 at 9:47 AM said...

soalan tu aku pun tak boleh jawab...

imHepPie on October 20, 2009 at 10:06 AM said...

huhu susah gile eh..sabau jela

..::..ein..::.. on October 20, 2009 at 10:44 AM said...

tedi...
xpe..nt cuba lg ye...ein doakan yg terbaik utk tedi..ein pnh dpt result mcm 2..pastu terus gelak terkekeh2..sbb dh leh agak dr awl..hahaha..adeii

blueCITY on October 20, 2009 at 10:46 AM said...

salam tedi laling,
erkkkkkkkkkkkk
exam jabatan erk? bukan ptk?
i jabatan dah lama lepas. ptk jerk masih kandas? paling best dapat 3 3 jerk. nak dpt 4? bila ntah, ekekke

exam jabatan bukan utk sahkan jawatan ke tedi?
dah berapa tahun kerja weh?
tak per, janji ambik lagi. i dulu 2 tahun kena denda. gaji2 tak naik2. sfter lulus, rezeki sepat lak, terus dapat kanan!!!

hooooooooooo teruskan usaha murni mu itu sayangku.
xoxo

Raihan on October 20, 2009 at 10:48 AM said...

takpa tedi cuba lg di tahun2 hadapan.. sblm tu ko wat lu surat layang ke org2 JAN ni bg diorang buka skit mata luas2.. tnya bnda yg general sudah la...

leadleedeea on October 20, 2009 at 10:58 AM said...

ted...chill k...ader hikmah disebalik segala yg berlaku..k?

just think positive..and never give up to try n try n try again..

cheeeeseeeeeeeeeeee~!!! :)

itafukada on October 20, 2009 at 11:14 AM said...

takziah tedi sbb aku tgk gambo tu..KANDAS..huhu..

xpe2.bukan ko sorg je yg begitu.ramai lg.xkisahla BITK ke PTK ke PTD ke, mmg aku xphm camne ntah diorang wat soklan.yg wat soklan satu hal, yg mark kertas jawapan pun satu hal.adeke soklan sahsiah diri xlepas2.aduyaii..~

miSs siv on October 20, 2009 at 11:34 AM said...

giler kentang soalan die babe..
huhuhu~
xpe2..
cuba lagi keh.
;)

Watierman on October 20, 2009 at 12:31 PM said...

Salam Tedi..akak ingat lagi soalannya...soalan itu sengaja diberi begitu....supaya tidak ramai yang lulus ujian itu...spot untuk next year...agak2 bentuk soklan cam mana pulak yer....sejarah mungkin???
eg: Bila kah cuti umum untuk Hari Malaysia diishtiharkan????lalalala...

tengku_fir21 on October 20, 2009 at 12:38 PM said...

usaha tangga kejayaan
hahaha

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:08 PM said...

mamai : tau x pe..

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:08 PM said...

mimie : selalu sabau

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:10 PM said...

ein : betul.. tengah jawap pun kita dah tahu result

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:10 PM said...

biru : ini exam untuk elaun kewangan. aku dah sah jawatan :)

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:11 PM said...

CC : ekekekek.. pergh! x bani aku buat surat layang!!

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:11 PM said...

lead : yup. setiap tahun aku amek. sampai kawan2 pun gelak.. ekekkekke..

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:12 PM said...

itafukada : kalau sahsiah x lepas. x de kita lulu interview masa mintak keje.. :)

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:12 PM said...

miss siv : insyaAllah...

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:13 PM said...

kakwatie : macam ada kuota lulus je kan.. .

16 september kak.. ekekekekke
itu je ingat sbb coti

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:13 PM said...

fir : ya. aku setuju

Watierman on October 20, 2009 at 3:37 PM said...

Salah tu tedi..dia ishtihar semalam kot!!!

ustazah dyLLa on October 20, 2009 at 3:37 PM said...

tahun dpn ade lgik...hahaha

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:43 PM said...

kakwatie :dia isytihar semalam... tapi kuo paper hari ini.
tarikhnya 16hb 9 setiap tahun....ekekekekke

sI tEDI on October 20, 2009 at 3:44 PM said...

dylla : ekekekeke.. setiap tahun..

Alimaz-Kembara Terasing on October 20, 2009 at 7:54 PM said...

tedi....akak belom amik ujian lagik...heheheheeh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting