Saturday, October 17, 2009

waha| oranG-OranG kamPunG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:08 AM
Dengar sini wahai orang-orang kampung aku yang tercinta.....

Aku sudah pening tahu dengar kamu punya ragam!! Karaoke sampai malam. Suara kalau sedap pun aku tidak mahu dengar sebab aku mahu tidur. Tolong hentikan segera. Aku sudah mengarahkan zaradgreat mengebom set karaoke jiran beliau yang sedang 'melalak' itu!!

Sekarang tepat 12.00 malam bunyi meriam buluh pula . Sudah!!! Deepavali pun ada meriam buluhkah? Meriah Oh meriah!!

Hentikan semua bunyi-bunyian sekarang!! Jangan ganggu tidur aku malam ini sebab esok mahu bangun awal untuk menggoreng mee!! (kelakar alasan!!)

Nota kakitanganku : Aduhai!! Anjing jiran pula menyalak!!!! Sabau Tedi!! SabaUuu!!!







20 kUs-kUs:

Ayu on October 17, 2009 at 12:44 AM said...

biarkan la diaorang nk beraya.. kan ke kita ni onemalaysia.. satu malaysia.. kan...

en.alierostam on October 17, 2009 at 1:32 AM said...

heheh..sabar ye

a.z.r.i.n.a.03.07 on October 17, 2009 at 1:57 AM said...

bila dah lelap dah tak dengar dahh...xpee...

Kat umah KRIna ni pun sama... anak2yg seronok...hehehe..

aZizoLlaoshii on October 17, 2009 at 2:00 AM said...

hahaha sian die xdpt tido..

Ries Lee on October 17, 2009 at 2:09 AM said...

sabor jer la..
ko tak rase lagi bile org iban sambut krismas...
pasang lagu dangdut kaut mcm bende ntah...

aku klik iklan mcd dgn maxis broadband ko...

NuR on October 17, 2009 at 3:04 AM said...

hehe
sabar ye cik tedi
kat sini takde bunyi
pasal byk cina n melayu..
tapi nur tetap tak leh tido..
huhu..sadis

miera a.k.a merr on October 17, 2009 at 3:08 AM said...

sabau kakak tedi... saya phm itu walaupon sy sedang menikmati suasana yang hening..tenang lagi aman serta damai... wakakak.....

larriikkkk....~

Solehah on October 17, 2009 at 3:34 AM said...

sian tedi..adeh ape la kan nak berkaraoke do tgh malam..baca la al-quran ka apa..ngarut betoi..

miSs siv on October 17, 2009 at 4:18 AM said...

aku ondaway ke melake nih..
meh aku gegetkan si hanjing supaye beliau diam.
boleh?

Naff said...

Sabau jak la.. eh, tedi aku ambik resepi bingka roti ye..tq tq

QuEeN Of 2 Heroes on October 17, 2009 at 6:58 AM said...

merayap jap pepagi hari nih... :p
banyak tol gangguaanya....
dapat bangun goreng mee ke tidak ni...hehehe

Watierman on October 17, 2009 at 7:24 AM said...

Salam Tedi...la selalu pun kamu bukannya boleh tidur pun melayan perasaan...biarlah... Deepavali setahun sekali jer...at least tahu juga kan ada yang masih menemani....dah siang..dah ni...mee goreng dah siap belum...Akak tumpang sarapan sini jer!

leadleedeea on October 17, 2009 at 8:52 AM said...

ted...kena bnyk sabo...haha~! kesian plak lead ngn tedi..lead paham sgt..penah jugak mengalami situasi yg sama...sudahnya, mmg takleh tido n join diorang skali main mercun muahahahaa~!!!

cHeRyNa PiReS on October 17, 2009 at 9:27 AM said...

tedi....nieh one malaysia sket...so, ko kena terima semua orang sambut semua orang punya perayaan (sempena deepavali, statement aku pon macam deepavali!)

sabar ek...kat kampung nieh pon macam tu...tp understandable yang aku dok depan sekolah tamil...hihi...

ashie023 on October 17, 2009 at 9:37 AM said...

ahahhha..deepavali pong ader meriam buluh..meriah meriah...

aku cam nak makang tosei plak..aigoo

Ayu on October 17, 2009 at 10:12 AM said...

tgk ashie taip tosei .. tringin nk makan tosei plak dowhh.. adehh..

ustazah dyLLa on October 17, 2009 at 7:33 PM said...

hantar dak utih layan karaoke skali...pasti sume cabut larikk...

Fatt Chin Choy on October 17, 2009 at 9:52 PM said...

malam tadi ada bakar mercun
wakakaka

Alimaz-Kembara Terasing on October 18, 2009 at 10:30 AM said...

tengkalung ja anjing tu dengan selipar tedi.....ngeh3....

Raihan on October 18, 2009 at 11:44 AM said...

tedi,aku punpantang tok nenek tul la bila knduri je org karaoke.. sekali pengantin pun melalak sekali... cuba la ko jmputpnceramah ke apa..sedap gak telinga mndengar dr suara2 sumbang tu...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting