Friday, October 30, 2009

ToLonglah Bum|.. JangaN Basah SekaranG! HujaN.. AKu TetaP PerLukan Kamu!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:55 PM
Guruh sedang bergaduh-gaduh di atas sana. Awan hitam sudah hadir menunjuk diri. Bila-bila sahaja bumi akan basah. Memang ini yang aku tunggu-tunggu setelah sekian lama panas terik menguasai.

Tetapi sekarang aku sedang berkira-kira untuk menghadiri majlis pernikahan kawan aku sebab esok aku akan ke luar negeri! Erk! Ke luar negeri Melaka. Ekekekeke..

Aduhai.. Aku kena gagahkan juga diri untuk hadir petang ini. InsyaAllah.... Walau hujan lebat, ribut taufan melanda


Nota kakitanganku : Hujan panas. Eh! Gerimis sahaja!

12 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on October 30, 2009 at 5:22 PM said...

dalam hujan ada panas.... tapi air hujan tak juga panas.... emm besar sungguh kekuasaan ALLAH..

anyway... selamat ke kenduri kawen kawan kamu.... ehh esok pun kawan pakcik kawen.. emm adakah kenduri yang sama.... huhuhuhu

jumpa di sana....

Ayu on October 30, 2009 at 5:34 PM said...

hahha.. pakcik .. x menahan.. kalu kat umah saya nih ada jugak orang kawen.. adakah itu kawan pakcik dan juga kawan tedi.. adakah ia org nya sama?? adakah?? adakahhh???

AzuanBudakPandai on October 30, 2009 at 6:24 PM said...

hujan selalu skang ni..huhu

sharamli on October 30, 2009 at 6:26 PM said...

hujan2 ni sedap tid0

Watierman on October 30, 2009 at 6:30 PM said...

Pergilah Tedi bermain hujan..Akak nak join Sharamli....aktiviti baring2 golek2....hihihi

ASYIQ on October 30, 2009 at 6:30 PM said...

Suka hujan ptg2...dapat tidOOO lena skit.

Maklumlah kita balik awal dr sekolah...hihi. Bukan mcm adik tuh...

«♪Ruff♪» on October 30, 2009 at 7:08 PM said...

Hujan...suke nyew...
Jom mandi ujan la...

niesz on October 30, 2009 at 7:16 PM said...

hihihi..ingt nk ke mane td..emm..lately ni mmg ujan je tiap ptg..musim da kot..jgn main ujan k..

aNiSa hANg tUaH on October 30, 2009 at 7:20 PM said...

kat melaka slalu hujan ke?
ha..
takpe2
hujan ni best tido..

farae on October 30, 2009 at 7:50 PM said...

wah luar negeri.gi mane?

mamai on October 30, 2009 at 8:25 PM said...

kau nak pie negeri mana aku nak balik melaka malam nie

Ena Qalinsya on October 30, 2009 at 10:00 PM said...

caiitttt ingt btol la nak ke luar negeri :P
ati2 k

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting